SandroWeb Posted April 5, 2006 Report Share Posted April 5, 2006 Approfitto dell'articolo de basketnet che parla de un possibile desiderio de De Pol a ritornar a Trieste per finir la carriera... Premetto che no me xe piasudo assolutamente el comportamento del zogador quando ierimo ancora in serie A, quando ghe gavemo dà la possibilità de allenarse con noi dopo el suo infortunio, con la piccola speranza che el podeva tornar utile alla nostra causa...invece el se ga ciapado e el xe andà via. Detto questo, no ghe credo molto a sta storia...spero cmq de sbaiarme. Forse sarò troppo prevenudo dopo quel che xe successo poco tempo fa con Attruia... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beck's Posted April 5, 2006 Report Share Posted April 5, 2006 Saria un ottimo acquisto,comunque adesso el gioga con Varese (lo go visto giogar contro i furlani) ed el me xè parso ancora sai ben messo. Onestamente la vedo dura che el vegni in B1 con noi.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
assist Posted April 5, 2006 Report Share Posted April 5, 2006 Onestamente per mi no servi che el vegni, in considerazion del giochetto che el ga fatto qua. Che el vadi dove che el vol. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diego Posted April 5, 2006 Report Share Posted April 5, 2006 Se ricorda tutti de Trieste dopo che i ga fatto i bori via de qua senza voltarse nianche indrio. Me piasi come giogador per la grinta che el ga, ma se nol vien per mi xe uguale Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pinaard Posted April 5, 2006 Report Share Posted April 5, 2006 Mi inveze lo acoglieria a bracia aperte. Oltre a esesr bon bisogna ricordarse de quanto che el ne ga dado con la Stefanel Trieste. Purtropo no condivido el discorso che el vol tornar deso co i bori se li ga za fati. Xè capibile che un senti el desiderio de tornar a casa prima de molar el colpo. Xè un discorso diverso rispeto Attruia: sto c*****n ga 30 anni per gamba, Sandro iera un fià più giovane e gaveva ancora la posibilità de star in A1. Lo ciame mona? Mi nianche un poco... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
80 revival Posted April 5, 2006 Report Share Posted April 5, 2006 Concordo con quel che gave dito.Per mi el pol ndar dove che vol.Cossa devi venir tutti qua a ciapar gli ultimi bori della carriera....sti triestini irriconoscenti! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delio Posted April 5, 2006 Report Share Posted April 5, 2006 Muli, xe profesionisti, no stemo dimenticarlo, se dopo aver fato la cariera (che no se fa cola riconoscenza o coi afeti) i preferisi tornar qua inveze che meterse sul mercato e andar dove i ghe ofri de più (che non credo podessi eser Trieste), perchè no? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
romanowar Posted April 5, 2006 Report Share Posted April 5, 2006 Penso che se il Pozz decidesse di chiudere qui la carriera dopo aver vinto scudetti, medaglie olimpiche e aver giocato all'estero non ci sarebbe nulla di male, anzi.... Lo stesso discorso vale anche per Sandrino "manera" Depol. Questione "leggermente" diversa per il buon Attruia che ha preferito Firenze a Trieste per questioni economiche. Sandro e Gianmarco tornerebbero per chiudere, non certo per farsi gli ultimi soldi. Sarebbero le bandiere della squadra e potrebbero servire come strumento per riformare e sviluppare un nuovo entusiasmo che, non me ne vogliano gli amici della tribunetta, oggi manca. Secondo me non è il discorso di Esposito, Bonaccorsi o Attruia che si muovono in funzione dell'Euro. I "muloni" lo farebbero per chiudere qualcosa che era iniziato all'Inter 1904 piuttosto che alla Servolana (mi sembra ....). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazz Posted April 5, 2006 Report Share Posted April 5, 2006 Meio de no ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gufo805 Posted April 5, 2006 Report Share Posted April 5, 2006 romanowar Inviato il 05 aprile 2006, 18:00 Sandro e Gianmarco tornerebbero per chiudere, non certo per farsi gli ultimi soldi. Sarebbero le bandiere della squadra e potrebbero servire come strumento per riformare e sviluppare un nuovo entusiasmo che, non me ne vogliano gli amici della tribunetta, oggi manca. Sono d'accordo basta ke i vegni con entusiasmo e non solo x i bori!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pinaard Posted April 5, 2006 Report Share Posted April 5, 2006 Sarebbero le bandiere della squadra e potrebbero servire come strumento per riformare e sviluppare un nuovo entusiasmo che, non me ne vogliano gli amici della tribunetta, oggi manca. Quel che stemo zercando de ricostruir noi, ma nisun ne ga pel... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
80 revival Posted April 5, 2006 Report Share Posted April 5, 2006 Sarebbero le bandiere della squadra e potrebbero servire come strumento per riformare e sviluppare un nuovo entusiasmo che, non me ne vogliano gli amici della tribunetta, oggi manca. Quel che stemo zercando de ricostruir noi, ma nisun ne ga pel... Bravo pinaard.Xe che romanowar no xe a contatto con la realtà triestina.Se la vedessi el nè dassi ragion,e capiria anche lui che no xe speranze al momento de ricrear un tifo caldo e organizzato.C'est la vie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
romanowar Posted April 5, 2006 Report Share Posted April 5, 2006 Quel che stemo zercando de ricostruir noi, ma nisun ne ga pel... Bravo pinaard.Xe che romanowar no xe a contatto con la realtà triestina.Se la vedessi el nè dassi ragion,e capiria anche lui che no xe speranze al momento de ricrear un tifo caldo e organizzato.C'est la vie Te ga ragion sul fatto che no son a contatto. Mi go comincià con l'Hurlingham e iero presente ai 50 de Laurel contro Rimini o al tiro de Bradley in trasferta a Forlì che ne ga da la prima promozion in A!. Ai tempi iera un bel casin in curva. Mai problemi (derby a parte), ma un bel casin organizado, trasferte, striscioni, cori. E cusì xe 'nda avanti, per quel che so, fino a quando Trieste contava in serie A. Oggi xe diverso. Xe vero! Ma no credo che sia colpa dei muloni che no va più al palazzo o de chi gestisi la curva. B1 xe B1! Soresina no xe Fortitudo, Ancona no xe Treviso e Laezza (grandissimo Nello!!!) no xe Pozz! Ma prova a pensar de veder el Pozz con la maieta de Trieste! Te son cusì sicuro che ne la famosa tribuneta ghe saria sempre solo 10 persone? Poi, forsi, al Pozz o a Sandrin no ghe passa neanche per l'anticamera del zervel de finir la carriera a TS ma se mi fossi ai vertici della società e volesi provar a darghe un sburton al ambiente saria la prima mossa de far. Sempre a condizion de no trovarme davanti a uno che se movi solo per pila. Son straconvinto che manca le bandiere. Chi meio de Sandro o del Pozz????? Fantabasket? E se rivasi anche Gregor a far da chioccia a un movimento giovanile? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted April 6, 2006 Report Share Posted April 6, 2006 Muli, xe profesionisti, no stemo dimenticarlo, se dopo aver fato la cariera (che no se fa cola riconoscenza o coi afeti) i preferisi tornar qua inveze che meterse sul mercato e andar dove i ghe ofri de più (che non credo podessi eser Trieste), perchè no? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arska Posted April 6, 2006 Report Share Posted April 6, 2006 romanowar Inviato il 05 aprile 2006, 18:00 Sandro e Gianmarco tornerebbero per chiudere, non certo per farsi gli ultimi soldi. Sarebbero le bandiere della squadra e potrebbero servire come strumento per riformare e sviluppare un nuovo entusiasmo che, non me ne vogliano gli amici della tribunetta, oggi manca. Sono d'accordo basta ke i vegni con entusiasmo e non solo x i bori!! d'acordo al 100%! Che i vegni! Ma secondo voi quante posibilità concrete ghe xe che i vegni a zogar con noi realmente? In qualsiasi caso saria una scelta che ghe faria onor dal punto de vista uman, piu che sportivo..! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pinaard Posted April 6, 2006 Report Share Posted April 6, 2006 Oggi xe diverso. Xe vero! Ma no credo che sia colpa dei muloni che no va più al palazzo o de chi gestisi la curva. B1 xe B1! Soresina no xe Fortitudo, Ancona no xe Treviso e Laezza (grandissimo Nello!!!) no xe Pozz! Ah questo xè sicuro! Mi voleria sempre casin in curva, ma no se pol onestamente gaver tuto... Quel che mi me dispiasi de più però, che tuti i presenti (o quasi), no ne vien drio nianche quando lo domandemo espresamente nei momenti de dificoltà. Partide punto a punto, dove manca 3-4 minuti e dove i stesi muli in campo incita al sostegno per venirghene fora, che xè zogade nel vero senso dela parola in una cesa. Ma stemo andando off topic de bruto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts