666 Inviato 26 Aprile 2006 Segnala Inviato 26 Aprile 2006 in piazza della borsa e in piazza vittorio veneto hanno messo dei cosi in acciaio inox, cosa sono? se sono portabici mi sembrano un po troppo grandi ciao Cita
mula alabardata Inviato 26 Aprile 2006 Segnala Inviato 26 Aprile 2006 in piazza della borsa e in piazza vittorio veneto hanno messo dei cosi in acciaio inox, cosa sono?se sono portabici mi sembrano un po troppo grandi ciao ma a quai te se rifesrisi? descrivili meio... ma xe una roba messa da poco, oppur i xe là da quando i ga rifatto la piazza? parlo de piazza vittorio veneto... cmq là de piazza della borsa me sembra i ga messo dei porta bici.... Cita
666 Inviato 26 Aprile 2006 Autore Segnala Inviato 26 Aprile 2006 in piazza vittorio v. non li go visto ma i me ga dito che li ga messi in p. della borsa se messa proprio drio el posteggio delle moto,anche a mi me sembra un porta bici ma me par troppo grande,in piu' non se ,come nei altri portabici, el posto dove se incastra la roda per tegnir in pie la bici se se un portabici me par poco funzionale se troppo grande per tegnir al massimo 6,7 bici mahhhh me par una Cita
Starlite Inviato 26 Aprile 2006 Segnala Inviato 26 Aprile 2006 Penso de gaver capi' che parle' de quei porta bici grandi che xe la za diversi mesi - me par de l'altra estate Me par che iera qualcossa con la posibilita' de noleggiar la bici, forsi a gratis perche' iera sponsoriza', gaveva publicita' su... buh. [MOD] Go cambià titolo dela discusion - val sempre de zercar de meter un titolo che sia almeno un minimo esplicativo del contenuto [/MOD] Cita
mula alabardata Inviato 27 Aprile 2006 Segnala Inviato 27 Aprile 2006 no so se xe le stesse strutture architettoniche, cmq i me ga dito che i ga messo dei porta bici x le bici a noleggio anche a Barcola... ma no me ricordo dove esattamente... Cita
trert Inviato 27 Aprile 2006 Segnala Inviato 27 Aprile 2006 molto figo!! pecà che in quelle zone de trieste no xe molto consigliado andar in bici... (oltre a barcola come segnalado da mula) Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.