Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Oggi xe el primo anniversario della mia iscrizion al forum...no me par nianche vero O|

E pensar che el tutto xe nato quasi per zogo...una mattina con poco lavor me ga portà a bazzicar in rete per mazar la noia, finchè me son ricordà che un mio caro amico gaveva un sito e son andà a veder :rolleyes: E xe là che go scoperto che ghe iera anche un forum.....e me son tuffà dentro.

Deso xè passà un anno. Da quel che xe nato come un semplice passatempo, xe venude fora tantissime belle robe, discussioni su ogni genere de argomento, feste, scampagnade, beneficenza...ma soprattutto tante persone in gamba da conoser, tanti veri amici :amicici: Go sentì el bisogno de scriver ste quattro righe. E son sai contento che quella mattina de un anno fa in ufficio no gavevo niente de far.......

Grazie a tutti voi :piacere:

Inviato

anche mi fra un poco festeggio un ano dale prime uscite col SDS.. (triskell 2005)

e anche mi posso dir come stefano che da quando me son iscrito ghe trovado grandi amici.. persone stupende..

da quei soliti a quei che esci poco.. tutti quanti.. :amicici:

altri 100 di questi giorni stefano! (anche più dei :p )

Inviato

Bellissime parole, Stefano. :ave: Chi ghe tien davvero a questo forum e alle persone che lo frequenta (o che ghe vivi qua dentro come mi :lol:) capissi benissimo le tue parole :) Grazieeeeeeeeee :)

P.S. Mi me go iscritto al 1° giugno e anche per mi tra poco sarà el primo anniversario. Anche se el vero xe el 30 de agosto, quando ve go conossudo de persona :ehsi::bacini:

Inviato
Viva Stefano, quando te buti de bever? :foracolcul:

sottoscrivo!!

cmq a mi no me sembra un anno.. me sembra sai de più.. anche xke me par de conosserve da tanto!!

Effettivamente ti te se ga iscritto al 27 febbraio.. xè più de due mesi in più :D

Ok ok.. anche mi digo che me trovo ben qua aprofittando de sto post verto da stefano.. se tutti delle belle persone!

:bye:

Inviato

Come posso non ringraziarve tutti anche mi? a gennaio go festeggià el mio primo anno e xe successe talmente tante robe.... Veramente un grazie a tutti quanti... A Sandro in primis, ai moderatori e a chi se fa el popoci come un simioto in secundis ed a tutto il resto del forum in terzis :D

P.S:: A scola no fazo latin

:ave::ave:

Inviato
Auguriiiii a Stefano! ;)

e

UN GRAZIE A TUTTI....sè straordinari!!!!!!

:amicici:  :amicici:  :amicici:  :amicici:

O| svola el tempo cio.. se per voi xe passa un anno.. bhe.. ai piu "veci" de sto forum ghe ne xe passadi za DUE :D

[vedi 16 febbraio 04 per mi :D]

Inviato

mi me posso considerar vecia del forum credo... ghe son quasi dall'inizio!

Cmq xè bel festeggiar i anniversari anche de questo, xè bel per noi ma anche per sandro che ne tien unidi qua dentro!

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro