Vai al contenuto

Al mare


Messaggi raccomandati

Oggi... giornata passada al mare... nei momenti morti gurdavo la gente.. cosa che i fazeva

mi me buto in branda o sul sugaman e resto la a rosolarme... tipo lucertolina... me anca indormenzo....

ma i altri go visto che pochi riva come mi... tipo mio moroso, si el sta un poco distirà.. ma dopo el se laza, el va de qua, de la, non sta fermo tanto tempo...

Desso vedemo voi come se e cosa fe..

Link al commento
Condividi su altri siti

Go votà la prima.Me piasi ciapar el sol,legger il piccolo o qualche bel libro,far le parole incrociate,ascoltar musica,osservar le mule che cammina su e zò per il lungomare :D:D o più semplicemente cercar de dormir ma non rivo.Cmq non me dispiasi nemmeno andar in acqua ma no stago tanto perchè me stufo abbastanza presto.

Link al commento
Condividi su altri siti

No trovo la risposta giusta.

Me stravacco sul sugaman ( no porto brandina, troppo intrigo) e me scaldo, legendo un libro, ma po vado un per de volte in aqua, che senza andar in aqua no xe bagno e alora tanto val ciapar sol in terazza a casa mia.

No resisto tropo in aqua, ma per mi el bel del bagno xe propio l'aqua de mar, che per mi cura tuti i malanni.

Link al commento
Condividi su altri siti

:lol: mi in una vita precedente dovevo esser un pese... praticamente, se l'acqua non xe troppo fredda son sempre la a nudar o galleggiare :lol: ... se inveze xe fredda vado avanti ed indrio tra acqua e asciugaman e poi baretto magnar ghiacciolo... ma oggi no me par sai tempo de mar :lol:
Link al commento
Condividi su altri siti

Mi vago in giro, nn rivo restar tanto tempo distirada come una lucertola, max max rivo distirarme per un 30 min :p , per el resto me piasi giogar a qualunque roba, a bala in acqua, fora, carte indifferente basta nn star fermi..... :D

Cat, ma giochi a carte correndo? O|

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×