Cazzaballe Posted June 5, 2006 Report Posted June 5, 2006 Salve muli.. Conose qualche bel sito che xe pien de accordi per la chitarra? Mi ne go trovai un pocheti ma i scarseggia sai a parte uno: 911tabs E soprattutto me stago dannando ma no rivo trovar i accordi de "(Per quello che ho da fare) Faccio il militare" de Vasco.. Magari se gave una canzon che ve piasi sai sonar mette qua i accordi che cusi se la sonemo tutti quanti.. Quote
Tonio Posted June 5, 2006 Report Posted June 5, 2006 mi usavo amostab, che tra l'altro te da la possibilità de scarigar el zip de tuti i accordi che xè sul sito... ora il link a mente non lo gò, ma se te usi gooooooooooogle te trovi de certo!!! Quote
Cazzaballe Posted June 5, 2006 Author Report Posted June 5, 2006 grazie a tutti.. cmq amostab xe QUA Figo el zippone de amostab.. Quote
Matt Posted June 5, 2006 Report Posted June 5, 2006 la roba meio xe l'utilizzo de gugle... te fa una ricerca, scrivendo el titolo della canzon + quel che te servi ( tab, chords, lyrics) mi go quasi sempre trovà! Quote
Tonio Posted June 5, 2006 Report Posted June 5, 2006 quel del cazzaballe, 911, dovessi far una roba tipo gugle, solo che lo fa all'interno de un circuito de siti predeterminà... credo almeno... Quote
Cazzaballe Posted June 6, 2006 Author Report Posted June 6, 2006 Cazzaballe, te li do io Grazie.. Cmq go trova za tantissima roba nel zippone de amostab.. Ghe volerà bastanza prima che me stufo.. Quote
dido76 Posted June 6, 2006 Report Posted June 6, 2006 mi usavo mysongbook ma ultimamente i devi aver qualche "problemin" credo con le major perchè no te trovi niente a parte informazioni su chi ga fato la canzon...e mi no trovo unca al steso livel de sto sito x el basso... Quote
Maurice Posted June 6, 2006 Report Posted June 6, 2006 grazie a tutti..cmq amostab xe QUA Figo el zippone de amostab.. Grazie mille Cazzaballe...veramente bel Quote
Cazzaballe Posted June 9, 2006 Author Report Posted June 9, 2006 Anche a voi no se verzi più Amostab? Orca ciò xe vero no funzia più! Speremo che torni presto online.. Quote
Cazzaballe Posted June 16, 2006 Author Report Posted June 16, 2006 Maledeti, sarà per via dei diritti d'autore... Quote
Maurice Posted June 18, 2006 Report Posted June 18, 2006 No xe che gavè altri siti? Mi go www.tablature.too.it però un sui livei de Amostab con più accordi che tablature me serviria Quote
Stefano79 Posted June 19, 2006 Report Posted June 19, 2006 Maledeti, sarà per via dei diritti d'autore... Eh, sicuro...... Quote
Recommended Posts