Jump to content

Recommended Posts

Posted

:D son rimasto stupido quando che go visto che su sto forum no xe discussioni verte sulla birra!!

xe un argomento talmente vasto che proponeria quasi quasi de verzer una sezion.. e me propongo da moderator!! :D anche se tuxAV sa de sicuro de più :D

no se pol far un sondaggio dato che de tipi de birra ghe ne xe tantissime.. ma voi che tipo de birra preferì?

(no ste dir che birra xe birra altrimenti ve copo)

  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Non sono un grandissimo intenditore. Però una discussione del genere merita senz'altro una distinzione tra birra in bottiglia e alla spina.

Per la prima categoria scelgo la birra "Du Demon" che se non sbaglio è belga.

Nel secondo caso la birra alla spina della birreria "U'fleku" di Praga.

Anche se devo aggiungere che all'Ocktober fest rimango ogni anno soddisfatto, anche se cambio stend per cercare di assaggiarle tutte senza rischiare il coma etilico.

Non mi piace la birra italiana e quando torno dalla germania in genere non riesco a berla per quache mese. Penso che non sappiamo proprio farla.

Posted

:piria::piria::piria::piria::piria::piria::piria::piria::piria::piria::D:D:D:D

allora, inanzitutto, GO LE BAVE!!!

Tra tutti i tipi de birre che go provado in vita mia...

Me piasi de + la Stout, la birra nazionale irlandese...

- Adoro la stout Guinness... scura impenetrabile, con una schiuma abbondante e cremosa hmhmmhmmhmmhmhmmhmhmhm aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaafhhhhfhhfhhfhhff..... biiiiiirrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaa.

- Al Sol del sur xè una niente mal de cui no me ricordo el nome, e al Bire i la produci abbastanza bona.

Se vado in Siberia el prox inverno me piasesi provar la Russian Stout, ma forsi no cori andar fin la x provarla xchè go sentì che i la importa anche qua. :D

Posted

orca... in verita' su sto forum no xe che manca discusioni sula birra.. xe che in OGNI discusion ala fine ghe entra la bira :D :D :D

mi cmq no penso de eser la persona adata a far el mod su un tema cusi scottante... :D

mi me piasi in genere le bire amarognole, ciare o rosse... le scure no me piasi tropo. La Weizen si ma ogni tanto e no durante i pasti :D Guiness e simili no me piasi.

Me piasi tanto anche le bire tedesche leggere che va ben zo in quei bei bocai da litro ... ma devi eser la serata e el posto giusto :D

dopo se certe ocasioni dove magari la qualita dela bira diventa secondaria rispeto al contorno.... ma xe rari casi ! :D :D :D

Posted
Al Sol del sur xè una niente mal de cui no me ricordo el nome

La O'Haras :D, mooolto succulenta :DDDD

Inutile dir che me piasi anche mi le scure, ma anche le altre no me dispiasi :D

Posted

son soddisfatto de tutte le robe che gavè scritto :D desso tocca a mi..

alora.. mi in genere preferisso le ambrate o le rosse doppio malto..

ultimamente go una passion per le trappiste belghe.. che sia Abbazia o altre..

che xe de alta fermentazion e abbastanza pesantuccie e con i panini se adegua benissimo.. :DDDD

però non disdegno anche un amarognola scotch ale rossa.. però la xe imbevibile accanto ai dolci.. no se pol sentir..

come disi Montag.. bisogna distinguer spina e bottiglia (lattina nianca no inserirle.. bah.. no merita proprio.. :down: )

in bottiglia: una Boretti Dopplebock.. adatta con un pizzin..

alla spina: dipendi dai posti ovviemente.. però anche mi go apprezzado molto quella della birreria de praga.. ma qua a trieste meio de tutto xe al sol del sur la Val Dieu.. pesantissima e no i la ga più..

http://www.mondobirra.org/tipi.htm

per chi vol farse un poca de cultura

Posted
Radler

Radler?!?!?!?!?!??! Arlon te me deludi... :D :D

come se fa a rovinar la bira con quele schifeze al gusto de gazosa o limon che i meti dentro !?!?!? :( :( :(

la radler andasi abolida e vietada l'importazion/esportazion :D :D

Posted
sarò un'eccezion... ma non me piasi la birra. go prova più volte ma proprio me disgusta...

Occhio che qua te podesi provocar un infarto a qlc persona con queste pesanti affermazioni :p:grin:

:lol:

Posted

Allora...

alla spina NESSUNA birra terrà mai botta con la Bonne Esperance. Quella in bottiglia è pessima, quella alla spina nettare degli dei.

A Torino ci sono diversi birrifici che, oltre ad autoprodurre, vincono ripetutamente premi. Tra questi segnalo l'eccezionale Grado Plato di Chieri, con la rossa al miele insuperabile.

Weizen ottime, berrei vasche di Hoegaarden, ma consiglio - introvabile in Italia - la Franziskaner rossa. Eccezionale, in bottiglia.

Poi anche la Leffe rossa è validissima, menzione (prima di berla, poi minzione :D ) d'onore per la Tennent's super, e da bere a tempo perso in casa davanti alla partita senza troppe pretese van benone la Moretti rossa o la McFarland. Le rosse vincono, in generale.

Poi una bionda va sempre bene, soprattutto se la previsione è di superare il litro. A quel punto la Warsteiner è più che buona. Ma ovviamente un baffone non è che fa schifo, eh :D

Mamma mia, meno male che ieri ho preso una piomba solenne e adesso sto morendo, altrimenti starei sbavando sulla tastiera...

Posted
sarò un'eccezion... ma non me piasi la birra. go prova più volte ma proprio me disgusta...

Bene, gavemo un utente in meno. Avanti el prossimo...

:merodolodalrider::merodolodalrider::merodolodalrider::ikik::ikik:

2 utenti in meno :D

Posted
2 utenti in meno :D

3 utenti in meno!

povero trert, che ciaperà za 3 infarti! :rotfl:

ma ultimamente da completamente astemia i me sta portando sulla retta via.. la via della birra! :cincin:

ma la vedo dura, xkè no me la rivo far piaser... anche se un pò alla volta me stago abituando al gusto... :bevandela:

Posted

rosse, doppio malto o scure, le bionde solo d'estate come rinfrescante in sagra... :p O ogni tanto una corona, che xè sai dissetante...

Guinness, Bonne esperance, Ceres doppio malto... devo dir che no me intendo sai de nomi, son tipa curiosa, se vado in posti novi provo...A londra ne go provade diverse, ma le xè parecchio leggere, anche perchè, la maggiorparte no xè sai fermentada...la va zo che xè un paizer, ma xè meno gustosa! Comunque, preferiso le birre irlandesi, anche se, a pasto meio qualcosa de più leggerin...

Posted

Allora, premetto che sto schioccando la lingua sul palato causa arsura e avvenuta lettura del topic..indi mi accingo a dare le mie preferenze, differenziandomi tra bottiglia e spina. Le lattine non le considero nemmeno!!! Inoltre sono il fautore della campagna ANTI-PERONI!!!! :D:D

BOTTIGLIA

La scelta delle birre in bottiglia avviene solo se sto a casa, oppure se la prendo quando magari passeggio o cmq non rimango seduto nel pub/birreria.Dopo qst breve disquisizione eccovi l'elenco delle mie birre in bottiglia:

-CORONA extra (con eventuale scorzetta di limone)

-TENNENT'S SUPER

-CERES strong ale

-HEINEKEN (principalmente perche ne trovo da 66cl)

-TUBORG (principalmente perchè ne trovo da 66cl)

ALLA SPINA

La scelta delle birre alla spina avviene ovviamente quando posso godermela seduto, quindi scelta in pub, birrerie, ristoranti, pizzerie e co. Aspetto sempre quei 2 minuti che permettono una parziale dissolvenza della schiuma. Eccovi l'elenco delle mie birre alla spina:

-PAULANER

-HARP LAGER

-HARP STRONG

-TENNENT'S

-KILKENNY

-BASS & CO'S PALE ALE

Principalmente sono queste, me ne sto scordando sicuramente qualcuna, ma ora ho un vuoto..

simpson.gif

Edit: mi sono accorto ora che qst era il mio 500esimo post...non potevo scegliere topic migliore :lol:

Posted

mmm...che dire...birra...cossa xe sta roba?

:petesoni:

Anche se in sto ultimo annetto go un pochettin molà el colpo (ieri go fatto un eccezion :p ) una bona biretta ogni tanto no fa mai mal...anzi!

Fra tutte quelle che ricordo de gaver giusto assaporado, no poderò mai dimenticar quella a Rpaga, fatta nella bireria piu grand ede praga, bira scura, doppio malto...la andava zo come l'acqua...troppo bona!!! (dopo un oretta la mia testa me ga fatto capir che no iera proprio acqua)

la heiniken la xe sopravalutada...la ga un buon rapporto qualità/prezzo, ma no la xe eccelsa!meio la Carlsberg

quoto tuxav....per quanto riguarda le bire ciare tedesche che le va zo lisse..ma le ga de esser dentro i bocai de litro!

Una menzione speciale all'italiana (e bom...furlana) Birra Castello...me piasi veramente tanto :p

sopratutto dopo che mio papà me ga contado el gusto che la ga, el momento prima che i ghe metti i conservanti o robe simili per poderla imbottigliar e mandar via...

El ga ditto che xe tutta un altra roba...

Voio provaaaar!!! :petesoni:

Posted

Premesso che xe basilare la spillatura per le birre a spina e el travaso per quelle in bottiglia. El bicer devi esser lavado con savon neutro e sciacquado:

1)per la sede "Pilsner Urquell" 5°circa;

2)magnando "Bulldog" pale ale 6° circa;

3)dopo cena "Westmalle dubbel", trappista 7° circa.

Diffidare delle birre senz'alcool... :piria:

Posted
[OT] Gulp.. xe qualchidun altro che conosi Almdudler !!!!!!!! :D :D :D :D :D [OT]

Come no conosser :D

noi miteleuropei vivemo de almdudler e capuzi per colazion! :merodolodalrider:

speto con impazienza che vegni fora el almdudler alcoholico :D

Posted
Radler

Radler?!?!?!?!?!??! Arlon te me deludi... :D :D

come se fa a rovinar la bira con quele schifeze al gusto de gazosa o limon che i meti dentro !?!?!? :( :( :(

la radler andasi abolida e vietada l'importazion/esportazion :D :D

Se la xe fata ben no la xe col sprait :D ma con una specie de succo de limon, che xe saaai mejo

Come minimo ghe volesi sostituirla ai vari breezer, ecc se no altro perchè la costa saai de meno ..!

Anca lòa vera weizen ga retrogusto de limon + fettina dentro, quindi xe poco cossa scandalizarse!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Home
Activities
Sign In

Sign In



Search
More
×