SandroWeb Inviato 3 Luglio 2006 Segnala Inviato 3 Luglio 2006 Ga firmado un biennale con Trapani (fonte TELE4) Cita
cucciolina Inviato 3 Luglio 2006 Segnala Inviato 3 Luglio 2006 Che sfiga... Sinceramente no me ga mai piasso Cita
SandroWeb Inviato 3 Luglio 2006 Autore Segnala Inviato 3 Luglio 2006 no lo rimpianzerò tropo... Beh cmq un bon zogador, anche se leggermente incostante sto anno. Alla fine vardando le cifre iera lui l'MVP della stagion: guardando puramente al portafoglio ghe ne guadagnemo, ma questi xe discorsi orribili Cita
80 revival Inviato 3 Luglio 2006 Segnala Inviato 3 Luglio 2006 Neanche mi lo rimpiangerò troppo.Dopo quella sua intervista el me xe diventado un poco "impopolare"....el problema xe che no stemo ciolendo nessun.Oltre a Nello i ga dito a Tele4 che sia Iannilli che el bon "vecio" Pino dovessi andar in serie A1.Penso che Pino magari andarà a Scafati visto che el xe vicin a casa . Cita
tuxav Inviato 3 Luglio 2006 Segnala Inviato 3 Luglio 2006 mi me dispiasi xche sto ano gavesi volu veder el Laezza che conosevimo, no so se xe colpa sua o de Stefe' che no lo ga fato zogar come vol lui, fato sta che efetivamente me spetavo tanto de + Corvo in A1 ??!?!? no se pol sentir dei .... za el ga dificolta a tegnir el campo in B, figuremose in A1... con tuto el rispeto ma ormai penso che sia el caso che el pensi piu ala famiglia che al basket :D Iannilli lo gavemo perso a sto punto, pareria.... Moro no so se a sto punto sia mejo che resti o vadi, go sempre l'idea che gaver un zogador che resta solo xche no trova de mejo no xe el massimo ... A sto punto me piasesi pero' saver chi zoghera el prox anno..... speremo ben ah Cita
Beck's Inviato 3 Luglio 2006 Segnala Inviato 3 Luglio 2006 Non sempre i grandi ritorni xè grandi ritorni.. Corvo in A1? Complimenti! Anche se come giogador non me entusiasmava devo dir che come capitano iera bravo. Iannilli in A1 iera zà più pronosticabile. Cita
giuli Inviato 4 Luglio 2006 Segnala Inviato 4 Luglio 2006 Mi spiace per Nello:credo meritasse un pò + di rispetto e considerazione Cita
assist Inviato 4 Luglio 2006 Segnala Inviato 4 Luglio 2006 Vabbè.....almeno a quanto sembra, el se ga accasado in una squadra che ga programmi e ambizioni; te credo che dopo un va via Cita
diego Inviato 4 Luglio 2006 Segnala Inviato 4 Luglio 2006 A mi i me ga insegnado che el rispetto bisogna prima guadagnarselo e dopo meritarselo.No voio entrar nel merito/demerito de Laezza giogador, xe l'omo che me ga deluso. Quando el gavù bisogno de comprension per "motivi" personali la Società e la squadra ghe xe stadi vizin e la Tifoseria ga capì che bisognava esser tolleranti.E dopo? Troppo facile tirarse via i sassolini anzi i macigni nel suo caso quando te sa che te anderà via de Trieste. Mi lo considero sparar a salve, perchè oltre a no colpir nissun , el ga fatto una figurina de M...a con i Triestini tutti , no solo coi tifosi. Quindi vai Laezza senza rimpianti. Si, uno lo go, te ga riva a spaccar el bel gruppo che se gaveva formado l'anno scorso, e qualchedun che podeva no te ga dito niente. A buon intenditor.... Cita
pinaard Inviato 4 Luglio 2006 Segnala Inviato 4 Luglio 2006 A mi i me ga insegnado che el rispetto bisogna prima guadagnarselo e dopo meritarselo.No voio entrar nel merito/demerito de Laezza giogador, xe l'omo che me ga deluso. Quando el gavù bisogno de comprension per "motivi" personali la Società e la squadra ghe xe stadi vizin e la Tifoseria ga capì che bisognava esser tolleranti.E dopo? Troppo facile tirarse via i sassolini anzi i macigni nel suo caso quando te sa che te anderà via de Trieste. Mi lo considero sparar a salve, perchè oltre a no colpir nissun , el ga fatto una figurina de M...a con i Triestini tutti , no solo coi tifosi. Quindi vai Laezza senza rimpianti. Si, uno lo go, te ga riva a spaccar el bel gruppo che se gaveva formado l'anno scorso, e qualchedun che podeva no te ga dito niente. A buon intenditor.... Quoto in tuto e per tuto! Dopo gaver savudo un par de robete che nianche imaginavo, xè meio che el pompi, el ne fa un favor. Tanto felice a inizio anno che el sia ritornado, 100 volte tanto che el vadi via. Per mi xè stada una delusion più totale dal punto de vista umano, e forsi un fià anche dal punto de vista sportivo Cita
80 revival Inviato 4 Luglio 2006 Segnala Inviato 4 Luglio 2006 A mi i me ga insegnado che el rispetto bisogna prima guadagnarselo e dopo meritarselo.No voio entrar nel merito/demerito de Laezza giogador, xe l'omo che me ga deluso. Quando el gavù bisogno de comprension per "motivi" personali la Società e la squadra ghe xe stadi vizin e la Tifoseria ga capì che bisognava esser tolleranti.E dopo? Troppo facile tirarse via i sassolini anzi i macigni nel suo caso quando te sa che te anderà via de Trieste. Mi lo considero sparar a salve, perchè oltre a no colpir nissun , el ga fatto una figurina de M...a con i Triestini tutti , no solo coi tifosi. Quindi vai Laezza senza rimpianti. Si, uno lo go, te ga riva a spaccar el bel gruppo che se gaveva formado l'anno scorso, e qualchedun che podeva no te ga dito niente. A buon intenditor.... Concordo con ti Diego in tutto e per tutto! Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.