Jump to content

Recommended Posts

Posted

cominciemo con una foto che sul sfondo se intravedi el ghiacciaio de Hintertux ...

img0726nl1.jpg

Hintertux xe l'ultimo paese della valle, el paese prima se ciama proprio Tux come se pol veder dala foto :D

img0922sw9.jpg

salindo per el sentier che va da Hintertux al ghiacciaio se incontra delle cascatelle...

img0811ja0.jpg

lungo la strada xe anche dei laghetti...

img0830pg2.jpg

Questo inveze xe un lago artificiale (Schlegeis) con diga da cui parti dei sentieri...

img0788ur3.jpg

uno dei quali arriva in un rifugio da cui se pol veder ancora altri ghiacciai cascate e prati..

img1199ly9.jpg

Questo inveze xe un rifugio gesti dala sezion tedesca de Berlino, se ciama Berlierhuette e xe praticamente come un alberto in legno.. spaziale... tropo bel :D

img1204nt9.jpg

anche da qua panorami belisimi...

img1217dg7.jpg

per adeso basta, no vojo anoiarve avanti... magari postero' altre foto un altro giro :p

Posted

:clapclap::clapclap: i miei applausi!!

quella della cascata cio!! tropo figa con quei chiaroscuri!!

e soprattutto quella del panorama con i fiumi.. :D figononona!!

CANON & AV ottima accoppiata :D

Posted
:clapclap::clapclap: i miei applausi!!

quella della cascata cio!! tropo figa con quei chiaroscuri!!

e soprattutto quella del panorama con i fiumi.. :D figononona!!

CANON & AV ottima accoppiata :D

:ave: grandissimo!!! adoro anche mi el paesaggio con le ombre fatte dalle nuvole!!

l'uso del filtro digradante devo dir che fa la differenza.. anche se leggera ma se la vedi! veramente bel!! complimenti! ;)

Posted

MI te spiego :D

Se te ga presente la val Aurina, xe praticamente da l'altra parte nel versante austriaco. Te ghe rivi dal Italia o dal brennero -> innsbruck -> direzion Kufstein/Muenchen e te giri in dentro una volta riva verso Jenbach. Opur te rivi dal FVG fazendo (la pui curta) Monte croce Carnico->LIenz->Felbertauern->mittersill->Gerlos->Zillertal.

O x ti che forsi te son za in Germania (nel caso, beato ti :D) xe ancora piu facile xche te segui un olandese qualsiasi e te rivi la :D (Autostrada Muenchen->Innsbruck, dopo Kufstein a Jenbach te giri dentro e te son riva' :p)

Posti belisimi in estate e in inverno e divertimenti :petesoni: no manca :D

Posted

Oh grande.. un dei pochi che ga capi' subito dove xe :D de solito me toca spiegar nei detagli xche in quela zona italiani te li conti sui diti de una man :D

Cmq Almdudler Rulez :p