SandroWeb Posted August 11, 2006 Report Posted August 11, 2006 Il sottoscritto si assenta dalla città di Trieste per una settimana causa ferie Sarò de ritorno el giorno 19/8. Se sperè però de far quel che volè in mia assenza, podè star freschi: visto e considerato che per ragioni lavorative dovarò controllar molto spesso la mail, ciò vol dir che moooolto spesso passerò da queste parti per controllar come va la baracca. Quindi 1) No stè far scandàl 2) Se gavè bisogno de conforto urgente, scriveme all'indirizzo mail che trovè nel mio profilo 3) Se per qualche strano motivo el sito con annesso forum fa patapunfete, mailizzeme per tempo (o mandeme un sms se gavè el mio numero de cell ) 4) Ripeto ancora una volta, no stè far scandal...l'equazion xe semplice: :s'ciopado: => => Durante la settimana ghe sarà Jazz e Stefano79 costantemente sul forum, se gavè bisogno de delucidazioni podè chieder a loro Ve saludo Quote
mula alabardata Posted August 11, 2006 Report Posted August 11, 2006 buone meritate vacanzeee!!! divertite!!!! e bone camminade in montagna! a presto! Quote
trert Posted August 11, 2006 Report Posted August 11, 2006 2) Se gavè bisogno de conforto urgente, scriveme all'indirizzo mail che trovè nel mio profilo ma conforto anche per delusioni d'amor o simili? fa bon viagio.. te smsizzerò giusto per rovinarte de tanto in tanto le ferie Quote
giacomin Posted August 12, 2006 Report Posted August 12, 2006 Sandro, bone ferie, riposite, rilassite e.... te racomando!! partenza intelligente se no.... e noi saremo qua boni boni a spetarte Quote
diego Posted August 12, 2006 Report Posted August 12, 2006 Bone Ferie e rilassite che quà xe solo bona e bella muleria Quote
giuli Posted August 12, 2006 Report Posted August 12, 2006 4) Ripeto ancora una volta, no stè far scandal...l'equazion xe semplice: :s'ciopado: => => sarà assai difficile far casin visto che siamo in 4 gatti in sti giorni Quote
giuli Posted August 12, 2006 Report Posted August 12, 2006 Son rivado a destinazion Dove ,dove? Siamo curiosi! Quote
giacomin Posted August 12, 2006 Report Posted August 12, 2006 Dove ,dove? Siamo curiosi! SI!!!! SI!!!! e volemo anche le foto e i filmati ...... L'ADMIN NUDOOOOOOO!!!!! Quote
SandroWeb Posted August 13, 2006 Author Report Posted August 13, 2006 Adesso son sempre sul Lago Maggiore...da domani Livigno e zone limitrofe Quote
iaga Posted August 14, 2006 Report Posted August 14, 2006 Eh.. l'admin non se la passa mal.. volevo dir che la presente moderatrice xè tornada al lavor.. ste attenti! Quote
Starlite Posted August 14, 2006 Report Posted August 14, 2006 Beato lui... anche el ViceAdmin xe de novo in servizio Quote
giacomin Posted August 14, 2006 Report Posted August 14, 2006 Ben tornai, riposadi e..... .... sempre all'erta Quote
tifone Posted August 14, 2006 Report Posted August 14, 2006 volevo dir che la presente moderatrice xè tornada al lavor.. ste attenti! Aiutoooooo Ben ritrovati carissimi Quote
Nona Picia Posted August 15, 2006 Report Posted August 15, 2006 Adesso son sempre sul Lago Maggiore...da domani Livigno e zone limitrofe Vegno anche miiii! ciao ciao e bone ferie Quote
Cazzaballe Posted August 15, 2006 Report Posted August 15, 2006 Adesso son sempre sul Lago Maggiore...da domani Livigno e zone limitrofe Mi ghe iero fin venerdì.. Luino, Laveno, Ponte tresa, Lugano.. Quelle zone la.. Quote
gufo805 Posted August 19, 2006 Report Posted August 19, 2006 Tornado Ben tornà!! Immagino ke te gaverà passa ben e ke ora te sarà pronto a ritornar sul ponte de comando.: ciau e bon lavoro. Quote
Recommended Posts