Jump to content

Centro assistenza Canon: dove?

Recommended Posts

Dunque, ve pongo el mio quesito, visto che voi bazzichè con le macchine fotografiche come mi bazzico coi server :D

Go una Canon Powershot A85 e da qualche tempo go qualche noia per impizarla: in pratica xe come se el tastin on/off no rivi a far contatto, chissà dio.

Volessi portarla a farla veder, ma no go capido se a Trieste xe un centro de assistenza Canon oppure no...sul sito ufficial no go ben capido se xe de ciamar a Milano per poi farse dir dove poder andar...

Qualchedun che ga avudo un problema del genere me pol illuminar?

No son esatamente come funziona xche' no me xe mai capita', cioe me xe capita ma con una machina vecia de 20 anni quindi la garanzia iera legermente scaduda :D

In teoria te dovesi portarla dove te la ga comprada e dopo se rangia lori a spedirla fora, ma mi provasi a sentir Canon e domandarghe come funziona. Qua a TS centri asistenza no ghe ne xe, tuti parla ben de un centro assistenza de Peschiera Borromeo me par. go anche senti dir che nel periodo de garanzia canon manda a prelevar la machina e te la riconsenga a spese sue, no so se questo val per tute le machine o se solo per le reflex o se solo per i profesionisti che lavora.. prova a ciamar :D

In ogni caso se no xe una roba super urgente mi spetasi verso meta setembre in modo de darhge tempo ai centri asistenza de smaltir el lavor acumula in estate se no te risci de restar senza macchina tropo a lungo.

In ogni caso fate un gireto su: CanonClub Italia e forsi te trovi qualche risposta piu detagliada :D

PS: quel altro me par che sia in giro per le birrerie del friul a impetesarse ... bah :D

Qua a TS centri asistenza no ghe ne xe, tuti parla ben de un centro assistenza de Peschiera Borromeo me par.

Infatti...go varda sul sito Canon e pararia che el centro più vicin sia a Padova...cmq appena go un poco de tempo fazo un paio de interurbane :D

Qua a TS centri asistenza no ghe ne xe,  tuti parla ben de un centro assistenza de Peschiera Borromeo me par.

Infatti...go varda sul sito Canon e pararia che el centro più vicin sia a Padova...cmq appena go un poco de tempo fazo un paio de interurbane :D

L'assistenza del Canon xe in via Petronio, più o meno all'altezza de via Piccardi, sul lato sinistro vegnindo proprio de via Piccardi. Spero de no aver sbaglià incrocio.

ciao ciao

ma no go capido.. la xe in garanzia?

Uhm me par che no lo sia più, sempre se la garanzia xe de 1 anno...controllerò!

Se te la ga comperada senza partita iva la garanzia xè de due anni.Mi ghe go portado la stampante canon in via Petronio,adesso no saverìa dir se xe ancora associado alla canon,pol esser che ghe gabi tirà via la convenzion? :cherobeara: