basketteam Posted September 3, 2006 Report Posted September 3, 2006 go creado questa discussion dopo gaver avudo uno scambio de vedute con una coppia de amici che ricordava tutte le fasi del mio look... iuteme a trovar el lato migliore de mi stesso (oppur el peggiore) votando in questo sondaggio grazie a tutti per la pazienza una precisazion: quando iero "Gengis" gavevo i cavei discretamente longhi... Quote
Cazzaballe Posted September 3, 2006 Report Posted September 3, 2006 Cavei longhi per mi te staria benon.. Cmq te me ga copia l'idea del sondaggio.. Quote
basketteam Posted September 3, 2006 Author Report Posted September 3, 2006 si xe vero... te go copiado... però dopo la discussion de ieri sera no go podudo resister... perdonime Quote
mula alabardata Posted September 3, 2006 Report Posted September 3, 2006 non avendote mai visto con un altro look... no posso risponder... Quote
basketteam Posted September 3, 2006 Author Report Posted September 3, 2006 come no?? te me ga visto col pizzetto e ance senza... Quote
mula alabardata Posted September 3, 2006 Report Posted September 3, 2006 vabbè... son persa! xe ufficiale allora! Quote
basketteam Posted September 3, 2006 Author Report Posted September 3, 2006 bon dei... cmq vota! lavora de fantasia Quote
basketteam Posted September 3, 2006 Author Report Posted September 3, 2006 ottimo, grazie Trert anche mi te voio ben Quote
iaga Posted September 3, 2006 Report Posted September 3, 2006 Mi diria che te podesi meter una foto per look cusì tutti capisi e magari se fa anche do ridade! Quote
Starlite Posted September 3, 2006 Report Posted September 3, 2006 mi go votado col scartozo in testa, no se sbaglia mai e va ben per tute le ocasioni Quote
tifone Posted September 3, 2006 Report Posted September 3, 2006 Mi te vedo ben con i cavei a scartazeta,va sempre ben Quote
cucciolina Posted September 3, 2006 Report Posted September 3, 2006 Orca pepa no so cossa dir Scartazeta? De solito i muli me piasi i cavei corti Dopo ghe xe sempre delle eccezioni però Quote
Cazzaballe Posted September 3, 2006 Report Posted September 3, 2006 Orca pepa no so cossa dir Scartazeta? De solito i muli me piasi i cavei corti Dopo ghe xe sempre delle eccezioni però Eccome, el mio nome xe eccezion.. Quote
giuli Posted September 3, 2006 Report Posted September 3, 2006 My opinion: - senza pizzetto - capelli corti (non necessariamente scartazeta) - NO GENGIS!!! Quote
Cazzaballe Posted September 3, 2006 Report Posted September 3, 2006 Rivedendo le vecie foto devo dir che per mi te sta meio col pizzetto che senza.. Quote
molly Posted September 3, 2006 Report Posted September 3, 2006 mi voto per i cavei longhi go un debole per i muli coi cavei longhi... e ovviamente go avu solo un mulo con i cavei longhi Quote
cucciolina Posted September 3, 2006 Report Posted September 3, 2006 Orca pepa no so cossa dir Scartazeta? De solito i muli me piasi i cavei corti Dopo ghe xe sempre delle eccezioni però Eccome, el mio nome xe eccezion.. Co go scritto quella frase pensavo proprio a ti Quote
Cazzaballe Posted September 3, 2006 Report Posted September 3, 2006 Orca pepa no so cossa dir Scartazeta? De solito i muli me piasi i cavei corti Dopo ghe xe sempre delle eccezioni però Eccome, el mio nome xe eccezion.. Co go scritto quella frase pensavo proprio a ti Ma mi son bel sempre.. Quote
dido76 Posted September 5, 2006 Report Posted September 5, 2006 Rivedendo le vecie foto devo dir che per mi te sta meio col pizzetto che senza.. dove xè le vece foto?dei che voio rifarme sazie ridade :s'ciopado: Quote
Cazzaballe Posted September 5, 2006 Report Posted September 5, 2006 Rivedendo le vecie foto devo dir che per mi te sta meio col pizzetto che senza.. dove xè le vece foto?dei che voio rifarme sazie ridade :s'ciopado: [OT] te le trovi nelle foto dell'osmizada [/OT] Quote
basketteam Posted September 5, 2006 Author Report Posted September 5, 2006 ma anche te ghe rispondi?? lui me ga visto in tutte le fasi della mia crescita, da scartazeta a gengis, da pizzetto a senza pizzetto... el problema che dopo podessi anche mi tirar fora qualche sua foto dei tempi che furono... e no aggiungo altro Quote
Cazzaballe Posted September 5, 2006 Report Posted September 5, 2006 ma anche te ghe rispondi??lui me ga visto in tutte le fasi della mia crescita, da scartazeta a gengis, da pizzetto a senza pizzetto... el problema che dopo podessi anche mi tirar fora qualche sua foto dei tempi che furono... e no aggiungo altro Quote
Recommended Posts