Cazzaballe Posted September 5, 2006 Report Share Posted September 5, 2006 Ciao muli.. Una curiosità.. Deso che xe i posti numeradi, voi seguirè i consigli del biglietto o ve ne fregherè e andarè dove che volè? Mi vado do che voio.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saretta Posted September 5, 2006 Report Share Posted September 5, 2006 ma.... non credo che qulacun se senterà proprio al suo posto.... cioè non semo miga in teatro eh! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iguanadan Posted September 5, 2006 Report Share Posted September 5, 2006 Due aste visto in curva maratona a Torino l'anno scorso: | | | | V PISANU NON SONO AL MIO POSTO splendido! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted September 5, 2006 Report Share Posted September 5, 2006 In realtà, a sentir gli steward in stadio, bisognerà assolutamente rispettar le sistemazioni predefinite. L'altro anno i ga fatto un'eccezion, sto anno el decreto xe in vigor senza eccezioni. Oltretutto, al momento de far l'abbonamento, anche l'amico Antonello del Triestina Store ga dito che sto anno no se pol sgarrar...mi personalmente rispetterò la sistemazion che go scelto quando go sottoscritto la tessera, poi se vederà se anche i altri farà come mi...meio saria... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Andrea Posted September 5, 2006 Report Share Posted September 5, 2006 In realtà, a sentir gli steward in stadio, bisognerà assolutamente rispettar le sistemazioni predefinite. L'altro anno i ga fatto un'eccezion, sto anno el decreto xe in vigor senza eccezioni. Oltretutto, al momento de far l'abbonamento, anche l'amico Antonello del Triestina Store ga dito che sto anno no se pol sgarrar...mi personalmente rispetterò la sistemazion che go scelto quando go sottoscritto la tessera, poi se vederà se anche i altri farà come mi...meio saria... no xe del tutto corretto, l'ecezioni xe ancora. infatti xe un area riservada (parte centrale bassa della curva) dove se pol meterse dove che se vol senza che nissu te disi niente Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Andrea Posted September 5, 2006 Report Share Posted September 5, 2006 e cmq, vista la condizion dei numeri sulle poltroncine, la vedo dura, per chi vol meterse al posto giusto .... trovarlo ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cazzaballe Posted September 5, 2006 Author Report Share Posted September 5, 2006 e cmq, vista la condizion dei numeri sulle poltroncine, la vedo dura, per chi vol meterse al posto giusto .... trovarlo ... Infatti Per la prima de Coppa Italia iero con mula che ga cerca i nostri posti ma iera impossibile trovarli.. :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
settoreemme Posted September 5, 2006 Report Share Posted September 5, 2006 Mi rispetterò i posti e spero che lo fazzi anche i'altri, anche se no son d'accordo con sto' decreto. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saretta Posted September 5, 2006 Report Share Posted September 5, 2006 e cmq, vista la condizion dei numeri sulle poltroncine, la vedo dura, per chi vol meterse al posto giusto .... trovarlo ... Infatti Per la prima de Coppa Italia iero con mula che ga cerca i nostri posti ma iera impossibile trovarli.. :D giusto volevo dirlo anche mi.... go prova guardar i numeri dei seggiolini e certi xè illeggibili! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mula alabardata Posted September 5, 2006 Report Share Posted September 5, 2006 mi rispetterò i numeri... anche se un pò me secca xkè no son più nel mio settor... ma meio esser in regola, x no finir magari nei casini... e non x colpa mia, ma magari x colpa dei altri! no gavesi proprio voia! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tifone Posted September 5, 2006 Report Share Posted September 5, 2006 Mi vado do che voio.. Fin tanto che non te trovi qualchedun che te randella per gaverghe fregado il posto Cmq mi andarò nel mio posto sperando che non sia occupado da un armadio Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diego Posted September 5, 2006 Report Share Posted September 5, 2006 Se i lo ga fatto una qualche ragion sarà, comunque i ga messo i Steward per controllar e indirizzar la gente.Zerchemo de dimostrar la nostra "civiltà" seguindo le regole.Visto e considerado che quasi tutti ga avudo la possibilità de scelta, no vedo el perchè crear casini. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giots Posted September 5, 2006 Report Share Posted September 5, 2006 se vien qualkidun che conossso vado cn lui altriemnti me sn scelto i posti boni e vado la.... se gavevo posti dove nn se vedeva niente andavo dove ke volevo.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted September 5, 2006 Report Share Posted September 5, 2006 no xe del tutto corretto, l'ecezioni xe ancora.infatti xe un area riservada (parte centrale bassa della curva) dove se pol meterse dove che se vol senza che nissu te disi niente Cazzarola...chissà se i steward sa de sta roba Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli Posted September 5, 2006 Report Share Posted September 5, 2006 Se hanno deciso di metter i posti numerati ci sarà un motivo..quindi la gente dovrebbe rispettarli...anche se la vedo assai dura Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cazzaballe Posted September 5, 2006 Author Report Share Posted September 5, 2006 Se hanno deciso di metter i posti numerati ci sarà un motivo..quindi la gente dovrebbe rispettarli...anche se la vedo assai dura Ma mi go cercado per curiosità ma no xe scritti i numeri nel mio settor.. :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CurvaioloxSempre Posted September 5, 2006 Report Share Posted September 5, 2006 noi facciamo quel BIP che vogliamo... meteve dove che volè basta che ste tutti in pie a cantar e incitatr i muli in campo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
80 revival Posted September 5, 2006 Report Share Posted September 5, 2006 Enorme cazzada.La curva xe el cuor de una tifoseria e la gente devi esser libera de andar dove che vol anche per far gruppo.Mi l'abbonamento lo go fato ma non darò sicuramente a guardar el posto .Capisso tutti i decreti ma questo rompi le balete Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tifosa Posted September 7, 2006 Report Share Posted September 7, 2006 Mi rispetto i numeri, ma per un solo motivo perchè xe quei che go da anni, e son stada brava a procurarmeli anche adesso, cussì go due piccioni con una fava, son in regola e non go dovù cambiar posto, cmq non credo che se seguirà la numerazion, xe una gran stupidada, i ga potenzià le telecamere, quindi i te pesca lostesso, e se i "stuard" xe quei muleti che go visto in Coppa, la sarà per lori dura far rispettar le regole Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cor^ Posted September 8, 2006 Report Share Posted September 8, 2006 Posti numerati in curva? ahahahahahah Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cazzaballe Posted September 8, 2006 Author Report Share Posted September 8, 2006 i ga potenzià le telecamere, quindi i te pesca lostesso Se vedi un che fa casin al mio posto, dalle telecamere i vedi che no son mi! Mi ghe digo che el me ga manda via lui e po' bon.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts