tinuviel Inviato 17 Settembre 2006 Segnala Inviato 17 Settembre 2006 No go messo "recension" nel titolo perchè no volessi farla, xè uno de quei film che xè meio no saver niente prima... volevo saver se se andadi a vederlo e se ve ga piasso. Mi son andada giovedì (go prenotado una settimana prima), no go volù spettar perchè el primo me ga piasso sai e perchè Johnny Depp che fa Capitan Sparrow merita da solo el prezzo del biglietto: xè el miglior personaggio creado nei ultimi anni! No ve conto el film, ve digo che a mi me xè piasudo, ai amici che xè con mi una parte sì e una parte no tanto (più che altro, la storia xè piasuda ma a certi no ghe piaseva come i la ga gestida), no porteria i mei nipoti a vederlo perchè certe scene xè abbastanza "forti". Me ga fatto solo sai schifo i protagonisti cattivi, el loro capo sembra un polipo (e credo che no magnerò folpetti per un po') e tutti i altri i xè talmente incrostai da crostaci, alghe e schifezze varie che me dava un poco el voltastomaco. Ma penso che i ghe farà vinzer l'Oscar ai truccatori...! Un per de consigli: el film dura due ore e mezza e se andè a vederlo in digitale ricordeve che no i fa la pausa. Secondo: sul TV sorrisi e canzoni iera scritto de spettar la fine dei titoli de coda perchè iera un'altra scena...beh, xè i titoli più lunghi che gabbi ami visto dopo quei de Star Wars e la scena dura qualche nanosecondo (e xè una roba che se pol immaginarse vardando el film!) Cita
cucciolina Inviato 17 Settembre 2006 Segnala Inviato 17 Settembre 2006 Concordo sul fatto che Johnny Depp co'l fa Jack Sparrow val da solo el prezzo del biglietto (almeno nel primo ). Martedì vado a veder el 2. A proposito...a qualchedun ghe interessa venir con mi? Cita
saretta Inviato 17 Settembre 2006 Segnala Inviato 17 Settembre 2006 lo go visto ieri...carino, de rider in certe scene... ma secondo mi eccessivamente lungo senza la pausa ( e son andada a quel delle sette...) La storia xè avvincente... ingarbugliada e devo ammetter che ecerti personaggi che ricompari non me li ricordavo. Forse meio rivederse el primo e poi veder el secondo... Voi me dise Johnny depp.... mi vado vederlo solo perchè ghe xè Orlando Bloom... strafigo de omo.. e in questo fim el ga una parte bella Cita
tinuviel Inviato 17 Settembre 2006 Autore Segnala Inviato 17 Settembre 2006 mi son fedele al mio Johnny dall'epoca de 21jump street Ma, anche se non nego che el me piasi come omo, lo vardo soprattutto perchè zè un'attor eccezionale che ga creado dei personaggi che me xè rimasti nel cuor (da Edward mani di forbice in poi..). Orlando xè un bel muleto, ma go problemi a vederlo "original": lo go visto trope volte biondo coi oci azzurri nel Signore degli anelli!!!!! La prima volta che lo go visto moro me xè vengudo un infarto! comunque, xè vero, torna certi personaggi un po' "nascosti" nel primo film. Cita
SandroWeb Inviato 17 Settembre 2006 Segnala Inviato 17 Settembre 2006 Concordo sul fatto che Johnny Depp co'l fa Jack Sparrow val da solo el prezzo del biglietto (almeno nel primo ). Martedì vado a veder el 2.A proposito...a qualchedun ghe interessa venir con mi? Se te va a vederlo un altro giorno, venissi anche mi (martedì sera xe l'Unione ) Cita
Giada Inviato 18 Settembre 2006 Segnala Inviato 18 Settembre 2006 mi son fedele al mio Johnny dall'epoca de 21jump street No son l'unica a conosserlo grazie a quel telefilm allora!!! El film lo go visto giovedì scorso e me ga piasso tantissimo... ma essendo ispirada (tutta la trilogia) a un'attrazion de Disneyland no podeva esser altrimenti Cita
molly Inviato 18 Settembre 2006 Segnala Inviato 18 Settembre 2006 son nda vederlo ieri.. per mi xe stupendo... bellissimi effetti speciali e stupenda come sempre l'interpretazione de Johnny Deep (go visto tutti i suoi film e lo adoro... non solo perchè lo trovo affascinante ma soprattutto come attor, el se cala nei personaggi come pochi riva) ... e Orlando Bloom me piasi da quando gaveva fatto Legolas... sai carin lui ... e Keira Knightley anche me piasi come attrice...sai brava... la storia peca che se bloca a metà... deso me toca spetar la prox estate per veder come finisi che rabbia ciò...però go leto che nel terzo episodio Sparrow incontra suo papà.... me chiedo però se Elisabeth se ga penti de quel che la ga fatto in sto secondo episodio... son troppo curiosa de veder el terzo uff... comunque iera el toco della rioda che pur essendo spetacolare iera tropo longo secondo mi.. ma certe scene me ga fatto sai rider... insomma sai bel ...consiglio de ndarlo veder anche se appunto se interrompi a metà e te resti la col fiato sospeso ... Cita
davidin Inviato 18 Settembre 2006 Segnala Inviato 18 Settembre 2006 mi son andà vederlo...ma no savevo che iera anche la terza parte...e ghe son rimasto un poco mal...però molto coccolo come film..storia interessante, ottimi protagonisti... aspetterò maggio 2007 allora... Cita
tinuviel Inviato 18 Settembre 2006 Autore Segnala Inviato 18 Settembre 2006 xè per quel che no go fato la recension...me secava dir che el finiva "sopseso"! xè epr questo che a una mia amica no ghe xè piasudo tanto, eprchè nol iera autoconclusivo. Ma, savendo che esisti anche el terzo (a dir el vero Johnny ga dito che l'andaria avanti all'infinito!), mi no me son fatta troppi problemi! Cita
Matt Inviato 26 Settembre 2006 Segnala Inviato 26 Settembre 2006 Visto ieri sera... Xe sta un pò dura, perchè cominciava alle 22.30, ma tanto son a casa e podevo dormir Veramente bel! Trama fitta e ben studiata, personaggi nuovi e vecchi nelle giusti dosi effetti speciali ben fatti! Val el prezzo e val spettar el prossimo, un film de sto genere no rischia de annoiar neanche in 4-5 puntate, el final no me ga dispiasso, el xe studia per farte vignir voia de andar a vedere subito cossa succederà dopo! E con un grande ritorno tra le altre cose! Jhonny deep, un vero Attor! e gli altri a ruota. Cita
assist Inviato 2 Ottobre 2006 Segnala Inviato 2 Ottobre 2006 Mi e polpetta semo andadi a vederlo sabato. Sai ben fatto e il sig. Depp xe un grande!Mi no podevo + de rider con quella sua camminada zompettante....e no parlemo co el coreva Devo dir che ghe son rimasto mal co xe finido el film, saria andado avanti volentieri a veder, ma ne tocherà spetar el prossimo episodio Cita
polpetta Inviato 2 Ottobre 2006 Segnala Inviato 2 Ottobre 2006 Mi e polpetta semo andadi a vederlo sabato.Sai ben fatto e il sig. Depp xe un grande!Mi no podevo + de rider con quella sua camminada zompettante....e no parlemo co el coreva Devo dir che ghe son rimasto mal co xe finido el film, saria andado avanti volentieri a veder, ma ne tocherà spetar el prossimo episodio concordo pienamente!! Cita
tinuviel Inviato 9 Ottobre 2006 Autore Segnala Inviato 9 Ottobre 2006 dal sito del corriere... Cultura e spettacolo 09 ott 11:46 Cinema: Bloom/Turner potrebbe morire in 'Pirati dei Caraibi 4' LOS ANGELS - Le ammiratrici di Orlando Bloom e del suo personaggio, Will Turner, in 'Pirati dei Caraibi' potrebbero avere brutte sorprese nel prossimo capitolo della avvunture di Jack Sparrow e compagni. Secondo fonti interne alla Disney, Turner potrebbe morire nel quarto episodio della saga. Sempre secondo i bene informati la casa di produzione starebbe cercando di tagliare i costi e riterrebbe che il personaggio interpretato da Bloom non sia necessario al successo al box office del film. Al momento gli sceneggiatori starebbero lavorando proprio al terzo capitolo della saga, atteso per il 2007. (Agr) za me stupiso che ghe sarà un quarto film (anceh se Johnny Depp ga dito che el se diverti sai a far capitan Sparrow), ma che i fazi fora uno dei protagonisti, me par assurdo...no volessi che poi Jack se innamori de Elisabeth... Cita
molly Inviato 9 Ottobre 2006 Segnala Inviato 9 Ottobre 2006 ma no dei... Jack con Elisabeth... ma no dei... ela sta ben con Turner che pecca però.. saria sai triste... Cita
Matt Inviato 9 Ottobre 2006 Segnala Inviato 9 Ottobre 2006 concordo, un 4° episodio rischia de diventar pesanton! una trilogia va ben,ma poi se esagera,anca se xe ben fatti e la trama pol esser sempre fitta e avvincente,per fra 4 film col stesso cast in lungo tmepo diventa un impegno. Nel caso i lo fazessi, no saria strano se subentrassi altri personaggi de spicco, ma MAI e poi MAi cavar el Capitan jack Sparrow! Cita
tinuviel Inviato 9 Ottobre 2006 Autore Segnala Inviato 9 Ottobre 2006 Nel caso i lo fazessi, no saria strano se subentrassi altri personaggi de spicco, ma MAI e poi MAi cavar el Capitan jack Sparrow! secondo mi, se i va avanti, xè solo per lui! Qunati paga el biglietto solo per andar a veder capitan Jack? Mi per prima!!! Cita
Ghost Inviato 13 Novembre 2006 Segnala Inviato 13 Novembre 2006 Un filmato di una review ironica del film: http://askaninja.com/node/1175 Attenzione richiesta buona comprensione della lingua inglese. Cita
giuli Inviato 21 Maggio 2007 Segnala Inviato 21 Maggio 2007 Pirati dei caraibi - ai confini del mondo di Gore Verbinski con Johnny Depp, Orlando Bloom, Keira Knightley, Geoffrey Rush e Chow Yun-Fat Nel seguito del secondo episodio della saga ritroviamo i nostri eroi Will Turner (Orlando Bloom) ed Elizabeth Swann (Keira Knightley), alleati con il capitan Barbossa (Geoffrey Rush) nella disperata impresa di liberare il capitan Jack Sparrow (Johnny Depp) dalla sua trappola ingegnosa negli abissi. nel frattempo la terrificante nave fantasma, l’Olandese Volante, e il suo capitano Davy Jones, sotto il controllo della Compagnia delle Indie Orientali, seminano il terrore per i Sette Mari. Veleggiando tra tradimenti, inganni ed acque agitate, devono farsi strada fino all’esotica Singapore ed affrontare l’astuto pirata cinese Sao Feng (Chow Yun-Fat). Dopo essersi spinti oltre i confini della terra, dovranno scegliere da che parte stare in una titanica battaglia finale, dove non saranno in gioco solo le loro vite, ma anche il futuro della libertà piratesca. dal 23 maggio Cita
molly Inviato 21 Maggio 2007 Segnala Inviato 21 Maggio 2007 no vedo l'ora de veder el terzo capitolo... me ga troppo appassiona ... xe che me piasi ste storie dove xe un misto tra avventura, storie de pirati e de mostri, principesse ribelli, storia de amor, effetti speciali bei e umorismo. se non fossi che mercoledì xe una certa partida che dovemo ndar assolutamente veder saria la prima ad esser la Cita
Fabieto Inviato 25 Maggio 2007 Segnala Inviato 25 Maggio 2007 (modificato) Se non fossi per qualche voragine nella sceneggiatura, per qualche error tecnico talmente evidente, per le recitazione de Keira Knightly e Orlando Bloom (ma xe due attori questi??) e per el make-up saria un buon film... resta solo che xe el migliore della trilogia... quindi 6 Modificato 25 Maggio 2007 da Fabieto Cita
saretta Inviato 26 Maggio 2007 Segnala Inviato 26 Maggio 2007 Se non fossi per qualche voragine nella sceneggiatura, per qualche error tecnico talmente evidente, per le recitazione de Keira Knightly e Orlando Bloom (ma xe due attori questi??) e per el make-up saria un buon film... resta solo che xe el migliore della trilogia... quindi 6 ciò te ga cambià lavor?? te fa el critico de cinema desso? Cita
molly Inviato 26 Maggio 2007 Segnala Inviato 26 Maggio 2007 (modificato) Mi sinceramente me pareva el meno riuscido... bei effetti come sempre e grandi come sempre Johnny Deep e Geoffrey Rush, bei anche i combattimenti in mar però iera molti momenti monotoni e sai caotici, personaggi che non se capiva ben el loro ruolo (tipo Calypso o el papà de Capitan Sparrow) e scene troppo stupide che se podeva veramente risparmiar. Se dovesi darghe un voto ghe daria un 5 ma siccome xe de darghelo insieme all'altro episodio, essendo questa la continuazion e l'altro episodio me ga piasso tantissimo venisi fora comunque un 6 (media matematica tra 7 e 5 ) ah e oltretutto el final no me ga piasso per niente sta donna che speta el mari per 10 anni??? e el fio da dove xe sbuca??? dall'unica scena de amor con un che xe morto???? boh non me reggi Keira Knightley secondo mi xe brava de recitar e anche de combatter... go visto lo speciale che xe nel dvd e nei combattimenti la xe bravissima, i la voleva assumer come stantman perfin Orlando Bloom effettivamente non xe un grande attor (almeno in sta trilogia, nei altri film se pol discuterne ) Comunque el più bel resta sempre el primo sia come trama, che come interpretazion che come effetti e tutto insomma me chiedo inveze se xe vero che i ne vol far altri due ... mi sperasi che finisi qua... anche se i presupposti per far un altro ghe xe alla fine de sto episodio ... ma a sto punto sperasi che resti solo Johnny Deep Modificato 26 Maggio 2007 da molly Cita
saretta Inviato 27 Maggio 2007 Segnala Inviato 27 Maggio 2007 son andada a vederlo ieri, carino ... lunghetto eh! non me ga piasso sai el finale.... per el resto bon...come ia altri due! forse el meno riuscido dei tre Cita
iguanadan Inviato 1 Giugno 2007 Segnala Inviato 1 Giugno 2007 eterno! poi boh, troppi personaggi, caoticissimo. Però alla fine fine simpatico. Quand'è uscito Keith Richards mi stavo scompisciando! Secondo me non l'hanno neanche truccato... Cita
Giada Inviato 4 Giugno 2007 Segnala Inviato 4 Giugno 2007 Visto ieri. Anche secondo mi el meno riuscido dei tre, troppo confusionario in certi tratti, come se i gavessi voludo metter troppa carne sul fogo. E el finale no me ga piasso neanche a mi! Però Orlando Bloom... mmmmmmmmmmmm B) Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.