Cazzaballe Inviato 24 Settembre 2006 Segnala Inviato 24 Settembre 2006 Ciao a tutti.. Purtroppo stamattina me se ga brusa el disco rigido.. Iera partizionado in due unità, una per windows una pei documenti, e un danneggiamento nella partizion windows me ga fatto perder tutto. So che esisti programmi de recupero dati, ma cmq no so se funziona perchè neanche el setup del BIOS della motherboard me lo rileva.. Xe come se nn esistessi più. Semplicemente se accendi e gira. Qualchidun pol aiutarme a recuperar i miei dati?? Cita
tuxav Inviato 24 Settembre 2006 Segnala Inviato 24 Settembre 2006 che hd xe ? se xe partida solo l'eletronica forsi se te recuperi un hdd uguale e te lo smonti scambiando le parti te rivi a recuperarlo .... Cita
SandroWeb Inviato 24 Settembre 2006 Segnala Inviato 24 Settembre 2006 Un mese fa go fatto un intervento su un pc de un tipo che conosso. Te posso dir che lui gaveva una partizion in ntfs che, per qualche strano motivo, se gaveva sputtanado a tal punto da risultar come spazio non partizionado. Son rivado a tirarghe fora i dati con un programmetto de recovery (adesso no me ricordo come se ciama, dovessi rivardar) e praticamente xe andà tutto a posto. El guaio tuo xe che se el BIOS no riconossi la periferica, xe gravoni. Se gira, podessi esser un problema al controller elettronico dell'HD. Che marca de HD te ga? Cita
Cazzaballe Inviato 24 Settembre 2006 Autore Segnala Inviato 24 Settembre 2006 Allora.. L'hard disk xe un s-ata hitachi deskstar.. Cmq no credo sia un problema de elettronica. Da un pochi de giorni me appariva la schermata blu de windows, che me dava un pochi de indirizzi de memoria fisica danneggiadi. Pensavo iera l'hard disk quel picio (perchè xe vecio) e lo go tolto, e oggi me son trova de novo la schermata blu, poi no me partiva più windows neanche in modalità provvisioria, go prova a reinstallarlo e al 75% della formattazion (che gavevo fatto quella completa) me disi che el disco xe illeggibile e no me vien più rilevado neanche dal setup della MB.. Cita
tuxav Inviato 24 Settembre 2006 Segnala Inviato 24 Settembre 2006 a mi xe suceso che l'hd no vegniva rilvedo dala MB xche' dopo un poco che lo usavo el se scaldava e sembrava morir. Go linux e no gavevo schermate blu pero' el disco iera ilegibile e la MB no lo vedeva nianca a morir... go prova a lasar raferdar el disco, a meterlo su col case verto e copiar i dati prima che sucedi el patatrack e me xe 'nda ben. Adeso lo uso come fermacarte Cita
SandroWeb Inviato 24 Settembre 2006 Segnala Inviato 24 Settembre 2006 Qualora el disco dà segni de vita, prova con queste due utility: http://www.pcinspector.de/file_recovery/it/welcome.htm http://www.runtime.org/ Mi go usado el secondo e iero rivado a far tutto! al limite ne parlemo in privè Cita
Cazzaballe Inviato 24 Settembre 2006 Autore Segnala Inviato 24 Settembre 2006 Bon grazie Sandro. Deso cmq go riva a farlo rilevar, me vedi solo la partizion dei documenti, quella de windows no ghe posso acceder.. Vederò cosa che rivo far. @AV: che bel forsi anche mi me troverò con un fermacarte da 82 giga.. Grazie Cita
trert Inviato 24 Settembre 2006 Segnala Inviato 24 Settembre 2006 mi go usado tempo fa el runtime x ntfs e devo dir che ga funzionado.. anche se la version gratuita te disi solo che POL recuperar i file e no lo fa.. te ga de cior el programma completo.. e mi go rivado a recuperar un sesto dei dati.. Cita
Frankie Inviato 24 Settembre 2006 Segnala Inviato 24 Settembre 2006 Te go sempre dito de metter una ventolina per rafreddarlo... te se scottavi a tocarlo certe volte. Ancora sai ga durà! Cmq gavemo risolto ragazzi, grazie Cita
Cazzaballe Inviato 24 Settembre 2006 Autore Segnala Inviato 24 Settembre 2006 Gavemo.. Ecolo.. GO risolto, mentre ti te ieri in giro.. E deso te se ciapi anche i meriti.. No iera brusa, cmq deso me farò el backup dei dati su DVD, almeno quei più importanti, che col cago che go ciapa de perder tutto.. Grazie a tutti! Per mi iera windows che creava errori dove che no iera, perchè adesso funzia benon. Solo no rivo ancora a spiegarme perchè no rivava rilevarlo el BIOS.. MAH! Misteri dell'informatica.. :D Cita
Frankie Inviato 25 Settembre 2006 Segnala Inviato 25 Settembre 2006 Misteri dell'informatica.. :D Dito da un aspirante ING. INFORMATICO me par sai grave Cita
Ghost Inviato 25 Settembre 2006 Segnala Inviato 25 Settembre 2006 Bhe l'informatica è una spiecie di arte arcana. Certe volte alcune verità devono essere acolte come atti di fede. Cita
Cazzaballe Inviato 25 Settembre 2006 Autore Segnala Inviato 25 Settembre 2006 Bhe l'informatica è una spiecie di arte arcana. Certe volte alcune verità devono essere acolte come atti di fede. Bill Gates chi xe? Maometto? Cita
Ghost Inviato 25 Settembre 2006 Segnala Inviato 25 Settembre 2006 Il mondo del opensource ha indetto la jihad contro il decadente e predominate Microsoft. Quindi credo che Bill sia il papa A voi le preferenze per chi sia Maometto tra i vari oppositori Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.