saretta Inviato 28 Settembre 2006 Segnala Inviato 28 Settembre 2006 Ciao! go guarda se iera già una discussion... non go trova.. casomai colleghe... Niente , volevo saver come mai, secondo voi, nessun o quasi nessun usa la pista ciclabile de barcola... Anche oggi tornando indrio dalla costiera, iera tre in bici e i stava in mezzo alla strada... e i se giogava.,.. i fazeva i stupidi.. Ma mi digo i ga la pista ciclabile, non te pol far el mona la, cusì non te tiro zo? Poi... molto spesso sotto el cavalcavia dove la pista se sposta de carreggiata..,.. che fossi un de lori che guarda se riva macchine... niente i se butta.. me chiedo i ga lori la precedenza? non credo.... Voi cosa disè? i ve urta anche a voi in mezzo alla strada? oggi son sai polemica cmq! Cita
Stefano79 Inviato 28 Settembre 2006 Segnala Inviato 28 Settembre 2006 Grandissima Saretta Xe un argomento de cui gavevo accennà da qualche parte, ma no dovesi esserghe una discussion za verta a riguardo Che dir...te dago ragion al 100%. La scusa ufficiale dei ciclisti xe che la pista ciclabile xe in cattive condizioni Vado molto spesso a Barcola a piedi e la pista in question xe sufficientemente larga per evitar le frasche che sporgi dal muro. Co andavo in bici la usavo sempre. E poi....no volesi sbagliarme...ma all'inizio della pista xe un segnal stardale de bici rotondo con sfondo blu, un segnale de OBBLIGO, se non erro. Quindi tutti quei che va in strada dovesi esser passibili de multa......multa che ovviamente i vigili no dà mai, perchè chi se sposta senza inquinar no servi che rispetti la legge Son in vena polemica anche mi oggi Cita
Starlite Inviato 28 Settembre 2006 Segnala Inviato 28 Settembre 2006 [MOD] La discusion su questa pista ciclabile no iera. Go modificado el titolo per chiarezza (Saretta ) e rinominado anche l'altra discusion sula pista ciclabile dela ex ferovia [/MOD] Cita
Starlite Inviato 28 Settembre 2006 Segnala Inviato 28 Settembre 2006 Comunque mi go sempre pensa' che sta pista ciclabile fazi schifo La se interrompi prima del cavalcavia e la xe fatta da due tratti a senso unico!!!! Uno dal ponte dela ferovia verso la Stazion e l'altro dal ponte verso Barcola. Inutile! Cita
saretta Inviato 28 Settembre 2006 Autore Segnala Inviato 28 Settembre 2006 mi xè una roba che go sempre dito: Trieste non xè città de bici!!!!!! xè traffico e se i ga fatto una pista apposita ghe sarà un motivo... e saria de usarla! Grazie Stefano79! e grazie Star x la correzion! Cita
trert Inviato 28 Settembre 2006 Segnala Inviato 28 Settembre 2006 mi la usavo coi pattini.. dalla stazion la xe ottima.. poi come disi star, la del cavalcavia xe paura.. sia per l'asfalto che per la curva che no te sa se riva qualchidun.. poi la della pineta la se interrompi e xe i negozi.. in teoria dovessi attraversar, però dall'altra parte xe el porfido e quindi andar per la pineta col mio tipo de pattini xe impensabile.. Cita
saretta Inviato 28 Settembre 2006 Autore Segnala Inviato 28 Settembre 2006 mi la usavo coi pattini.. dalla stazion la xe ottima.. poi come disi star, la del cavalcavia xe paura.. sia per l'asfalto che per la curva che no te sa se riva qualchidun..poi la della pineta la se interrompi e xe i negozi.. in teoria dovessi attraversar, però dall'altra parte xe el porfido e quindi andar per la pineta col mio tipo de pattini xe impensabile.. OT scusa ma che pattini te usi???? fine OT Cita
Bonovox767 Inviato 28 Settembre 2006 Segnala Inviato 28 Settembre 2006 Se è per quello, i cilcisti della domenica, vanno volentieri sulle preferenziali autobus, e non rispettano mai, e dico mai tranne rarissime eccezioni, il semaforo rosso! Ma i ciclisti sono un esempio di come vanno in generale le cose in questa città. Il triestino medio è generalmente poco ligio alle regole... Quando vedono qualcuno che trasgredisce il ragionamento conseguente è " e cossa ciò...se fa sto qua non poderò far mi? Ara che nova...son miga el più mona!" Io ho vissuto tra qui e Bolzano...mi ricordo la prima volta che in una strada periferica aspettavo il semaforo verde per attraversare la strada..erano le 2 di pomeriggio...non c'era l'ombra di un'auto..così ho attraversato lo stesso...I pedoni dall'altra parte hanno cominciato a scuotere la testa guardandomi come fossi un assassino...mi son sentito un verme, e giuro non l'ho rifatto. Lì se un ciclista passa con il rosso, i vigili lo multano. è una questione di senso civico...di cultura...e di punizioni. Sapete perchè è raro ci siano macchine in divieto? Perchè sanno bene che verranno multati. Qui da noi invece leggi sulle segnalazioni, le proteste di "onestissimi" cittadini che si lamentano della scarsa comprensione del vigile che li ha multati perchè erano parcheggiati su un parcheggio per invalidi in una zona del borgo teresiano con transito consentito solo ai residenti... ( giuro che l'ho letta) La città è afflitta da un cancro dilagante di maleducazione e menefreghismo, che parte dalle stesse persone che sull'osservanza delle regole dovrebbero vigilare. Cita
molly Inviato 29 Settembre 2006 Segnala Inviato 29 Settembre 2006 per dir el vero go visto tanti ciclisti e muli coi pattini che la usa quella pista ciclabile.... se poi xe un do deficenti che fa monade per strade sarà delle eccezioni... non ste far de tutta l'erba un fascio riguardo el menefreghismo .. più che quel mi me colpisi l'indifferenza.. che me par sai pezo... Cita
trert Inviato 29 Settembre 2006 Segnala Inviato 29 Settembre 2006 OT scusa ma che pattini te usi???? fine OT uso quei senza ammortizzatori, da agressive.. e sinceramente barcola no xe el max.. Cita
Bonovox767 Inviato 29 Settembre 2006 Segnala Inviato 29 Settembre 2006 riguardo el menefreghismo .. più che quel mi me colpisi l'indifferenza.. che me par sai pezo... Eh? Scusa se mi permetto Molly, ma dal vocabolario la definizione di menefreghismo è: atteggiamento di ostentata indifferenza e disinteresse egoistico e provocatorio verso qualsiasi cosa Cita
babatriestina Inviato 29 Settembre 2006 Segnala Inviato 29 Settembre 2006 per la pista ciclabile, mi volessi darghe el premio del sempioldo de oro a chi che la ga creada, perchè i ga speso un sacco de bori ( no so se per vernice sul asfalto o per remunerar el geniale progettista) per una pista che: 1 va solo dela Stazion fin Miramar ( e per tornar, te se meti la bici in testa e te nudi?) 2 sul cavalcavia, che xe za punto pericoloso de per sè, la taia la careggiata su una curva a Z 3 praticamente, xe solo che un per de segni sul alfalto, senza che i gabi slargado, netado.... insomma, mi no so come che un ciclista la possi doprar. Ma anche quei ciclisti che va sul lungomare no me va ben, perchè i intralcia i pedoni. I ciclisti in città a Trieste xe una specie a rischio, o i va nelle zone dele auto e i riscia de esser ribaltai, o i va tranquillamente nele zone pedonali ( che credo dovessi esser vietade ai ciclisti, almeno a mi una volta un tubo a Grado me ga fato rimostranza e me ga invitada a smontar e portar la bici a man). Per far piste ciclabili, ghe vol realizzar vere corsie riservade ale biciclette e no altri, a Monaco ( vedi foto de viaggi a Monaco) le xe.. ma a Monaco i marciapie xe larghi, ghe sta el posto dei pedoni e anche dlee bici, ma lori i ga sti marciapie larghi, me par.. perchè durante la guerra i li ga bombardai e i ga dovesto ricostruir le città. A Parigi xe le corsie riservade ai autobus e i ciclisti le usa, credo che sia permesso. Ma nele corsie dei autobus no xe una machina, e men che meno parcheggiada, confrontè con Trieste... vedi el riferimento sora a Bolzano, quei xe austroungarici sul serio, noi in ste robe semo un poco.. levantini! Cita
molly Inviato 29 Settembre 2006 Segnala Inviato 29 Settembre 2006 per bonovox: si te ga ragion... xe sinonimi... eh ou mi go bevu ieri sera Cita
Bonovox767 Inviato 29 Settembre 2006 Segnala Inviato 29 Settembre 2006 ... vedi el riferimento sora a Bolzano, quei xe austroungarici sul serio, noi in ste robe semo un poco.. levantini! Guarda,,,Bolzano è per il 70% italiana.... non confondere con Merano e bressanone... A parte che guardando la storia, anche Trieste sarebbe austroungarica di antica memoria...è propriouna questione di rispetto del vivere comune...cosa che qui da noi si è persa nella notte dei tempi. I Triestini non hanno una buona reputazione in giro, e devo dire che a malincuore devo spesso dire che ce la cerchiamo l'etichettatura. Cita
babatriestina Inviato 29 Settembre 2006 Segnala Inviato 29 Settembre 2006 Guarda,,,Bolzano è per il 70% italiana.... non confondere con Merano e bressanone... Xe vero!! ( ma mi no gavevo dito che i xe austriaci) se vedi che i ga conservado però la bona creanza e el rispeto del regole. ani anorum che no giro per Bolzano Cita
Bonovox767 Inviato 29 Settembre 2006 Segnala Inviato 29 Settembre 2006 Diciamo che sostanzialmente TS e BZ vivono con due motti opposti... Io ti dico i due motti, tu fa gli abbinamenti: Motto A: no se pol Motto B: facciamolo Ti cito un esempio visto con i miei occhi alla stazione di Bozen. Automobilista si ferma sulla preferenziale Bus, per scaricare valigie. Vigile urbano lo vede e gli mostra il blocchetto delle multe. L'automobilista dice "Sto fermo solo 5 minuti" Il vigile risponde "5 minuti è il tempo che mi serve per farle la multa" l'automobilista risponde "Mi scusi" risale in auto e se ne va. esempio visto in corso Saba a trieste. Automobilista ha preso la multa..prende il foglio e va dal vigile..e comincia ad offenderlo... ancora un po' e le prendeva pure. Questa è la differenza...la civiltà. Di "bobe" in giro ne abbiamo molte...troppe. Cita
molly Inviato 30 Settembre 2006 Segnala Inviato 30 Settembre 2006 sta roba della cattiva reputazion in giro xe vera... tanti pensa che tutti i triestini xe indifferenti e associali... ma ripeto che xe sbaia generalizzar...mica semo tutti uguali dai!!!!!!! Cita
Starlite Inviato 30 Settembre 2006 Segnala Inviato 30 Settembre 2006 [MOD] Vedo che semo finidi notevolmente OFF TOPIC [/MOD] Cita
giuli Inviato 30 Settembre 2006 Segnala Inviato 30 Settembre 2006 Dal mio punto di vista quel pezzo non meglio identificato di asfalto non può essere definito una pista ciclabile... E' bello per farci una camminata a piedi, per andare coi pattini..ma in bici proprio no Cita
arska Inviato 30 Settembre 2006 Segnala Inviato 30 Settembre 2006 a Colonia i cava corsie ai auti per darghele ale bici! Mi son per far una intiera pista ciclabile da miramar a Muja! Continuoo a pensar che sia una question de civiltà (come go za dito in un altro topic) averghene. Cita
diego Inviato 30 Settembre 2006 Segnala Inviato 30 Settembre 2006 ahi,ahi, gave tocado un argomento che scotta. La "famosa" pista ciclabile che de ciclabile ga poco xe stada "costruida" per le MTBike e no sicuramente per chi ga la bici de corsa come mi. Bisogna provar andarghe e dopo che te ga sbusa per l'ennesima volta, tutto incazzado te son costretto a tornar in strada per far rabiar Saretta. Altro punto, non esisti obbligo per i ciclisti de usar la suddetta pista, ghe go domanda ai vigili e i me ga risposto che mi ,come qualunque altro mezzo posso far uso della strada , basta che rispetto el codice come tutti i altri veicoli.Disemo forsi che a Trieste ,ma podemo dirlo in tutta Italia non esisti la cultura della Bicicletta. I ciclisti xe un corpo estraneo, i vien menzionadi solo per la Mamma... oppur quando vien risvegliada l'anima ecologista per evidenti motivi de inquinamento, che no xe sicuramente procurado dalle biciclette.Esisti,xe vero, anche i ciclisti indisciplinadi, ma esisti anche tanti automobilisti che saria de copar per come i (s)guida .Detto questo, ve comunico che domani mattina, vado in Costiera e no fazo la Ciclabile Cita
dancan Inviato 12 Novembre 2007 Segnala Inviato 12 Novembre 2007 Mi inveze no go mai capido xe el lungomare de Barcola xe una spiagia o un marciapie.Secondo mi dopo el cedas fina al bivio ghe volessi dividerlo in 2. Cussi' in primavera-estate podemo passar in bici,carrozzella,senza intralcio de bagnanti.E no dover passar dell'altra parte che xe sempre intralcio o xe tuto sconnesso. Cita
Starlite Inviato 12 Novembre 2007 Segnala Inviato 12 Novembre 2007 Mi inveze no go mai capido xe el lungomare de Barcola xe una spiagia o un marciapie.Secondo mi dopo el cedas fina al bivio ghe volessi dividerlo in 2. Cussi' in primavera-estate podemo passar in bici,carrozzella,senza intralcio de bagnanti.E no dover passar dell'altra parte che xe sempre intralcio o xe tuto sconnesso. Benrivado se te vol te se pol presentar e saludar tuti nell'apposita sezion Cita
dancan Inviato 13 Novembre 2007 Segnala Inviato 13 Novembre 2007 Mi inveze no go mai capido xe el lungomare de Barcola xe una spiagia o un marciapie.Secondo mi dopo el cedas fina al bivio ghe volessi dividerlo in 2. Cussi' in primavera-estate podemo passar in bici,carrozzella,senza intralcio de bagnanti.E no dover passar dell'altra parte che xe sempre intralcio o xe tuto sconnesso. Benrivado se te vol te se pol presentar e saludar tuti nell'apposita sezion Continuo el discorso :tuta la Costiera se percori in unica corsia, el toco de viale Miramar (ponte _Boveto)in 2. Femo tuto in 1 e quel che resta ciclabile. Cussi forsi i corara' de meno. Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.