Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato
Molto bel...ma el va a episodi, mi son rivado quasi alla fine ma disi che per continuar xe de spetar venerdì prossimo.

Speteremo ah :D

Anche mi :D

No go capido unca per adesso :D So solo che Mustard conta balle de sicuro :D

Inviato
No go capido unca per adesso :D So solo che Mustard conta balle de sicuro :D

Anche el reverendo no me piasi per niente :D

Che pò...el xe un armeron! Mai visto un reverendo col fisico de un zogador de football american :D

Inviato

Mi so solo che tre persone diverse ga dado tre soluzioni diverse nei primi due schemi e xè arrivadi al stesso punto (cioè spetar venerdì prossimo) ... chissà :D

:bye:

• 2 settimane dopo...
Inviato

Go anche lassado la pagina verta per i minuti che te disi nella ricetta ma no xe successo unca O| No so :( Xe che se no verzo quel credo no posso verzer la cassaforte in studio :wacko:

Buh. Qualchedun ga rivado a verzer quel cavolo de forno???

Inviato

Mi si.. ma no so come iutarte.. co te giri le manopole sul numero giusto, se verzi (o no so cosa fa, no me ricordo più)

se no sbaglio i numeri iera 210 - 4 - 35.

Inviato
Mi si.. ma no so come iutarte.. co te giri le manopole sul numero giusto, se verzi (o no so cosa fa, no me ricordo più)

se no sbaglio i numeri iera 210 - 4 - 35.

Uhm...i numeri me par che xe 250 - 4 - 35 ma no me xe successo niente a mi :ehno: Forsi perchè xe 210 e no 250? :lol: Adesso provo :D

Inviato
Iera giusto 210? :D

Se xè giusto allora xè anche giusto che te vadi in zerca de un per de ociai :D

xè la veciaia.. :p

Ops me gavevo perso sa risposta :D

Iera giusto 210 :lol: Gavevo voia a provar 250 :p Ma no go capido cossa se ga verto :unsure: Un passaggio segreto i me ga dito...ma non lo go trovado :confused: Buh

Ociai ghe vol sì :D

Inviato

Ehm.. i passaggi segreti no se verzi.. te servi solo a far capir che se pol passar direttamente da una stanza ad un'altra de nascosto.. quindi se capisi come una signora dal salotto possi passar in serra :p

Inviato
Ehm.. i passaggi segreti no se verzi.. te servi solo a far capir che se pol passar direttamente da una stanza ad un'altra de nascosto.. quindi se capisi come una signora dal salotto possi passar in serra :p

Ok :D Ma come fazo a saver da che stanza a che stanza? :unsure:

Uhm, te chiederò in pvt :D

Inviato
A mi me xè rivada una mail che me disi che go vinto un Cluedo e de spedirghe i dati completi che me lo manda.. speremo ah! :D

Che bel brava iaga :clapclap::clapclap::clapclap::clapclap::clapclap: mi no go ancora finido :angry::angry::angry:

• Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro