carlo Posted October 4, 2004 Report Posted October 4, 2004 ma de che anno xe ste foto? 54 per bon? le par moderne a veder la qualita', sai sai bele!!! complimenti per gaver trovado material cusi' bon tempo fa i gaveva stampado un bel libreto de foto proprio sui fati del '54, con riprese dei scontri e dei feriti, ma no le era cusi' ciare come queste. ben, se te trovi altre manda, me racomando! carlo Quote
polpetta Posted October 4, 2004 Author Report Posted October 4, 2004 me pode cancellar sta discussion e meter le foto nell'altra? me sa che go fato un poco de casin.. scuseme siori moderatori grazie Quote
carlo Posted October 4, 2004 Report Posted October 4, 2004 me rispondo de solo, che sempio che son... xe foto fate co' i girava un film, giusto?? gavevo leto sul Picolo che i gavesi fato riprese in sti giorni ma me iera scampado fora de testa... scuseme, eco za' me son fato riconoser come pandolo carlo (insempiado come sempre ) Quote
Recommended Posts