Starlite Posted October 7, 2004 Report Posted October 7, 2004 Perchè in Triestin le arachidi (aka noccioline americane) le se ciama pistaci (creando confusion coi pistacchi)? No che me dia fastidio, per carità .. ma volessi capir perchè, le orgini del nome, come mai... Quote
SandroWeb Posted October 7, 2004 Report Posted October 7, 2004 Orca mare, xe un dilemma che mi no me son mai posto Quote
carlo Posted October 7, 2004 Report Posted October 7, 2004 cito dal web: What is the French word for peanut? And the Spanish, Dutch or Flemish? In English we have several quite different names: peanut, groundnut, monkey nut and names derived from the Latin name, Arachis hypogea. The French also have several quite different names. Harrap's dictionary gives: pistache de terre arachide cacahouette cacaouette e' stata presa da qui: http://www.users.globalnet.co.uk/~aair/nuts.htm ...forsi xe ciapa' dal francese, e forsi ne xe anda' anche ben che no le ciamemo cacolete saluti, carlo Quote
Starlite Posted October 8, 2004 Author Report Posted October 8, 2004 Grande Carlo. Alora te disi che xe un'influenza Napoleonica? Sto nome xe rivado qua durante l'ocupazion francese? Ma se li gavesimo ciamade cacolete no penso i gavesi tuta sta popolarità Quote
Juliet Posted October 8, 2004 Report Posted October 8, 2004 ma te rivi a dormir 'co sto pensier? le fiepe in 'tajan come se disi? (le se trova ancora in giro?) Quote
yko Posted October 8, 2004 Report Posted October 8, 2004 Semi di zucca ...se le trova 'ncora. inutile ricordar coss' che se intendi a Trieste per "fiepa", ...anche queste se le trova 'ncora...o almeno cussì i disi!? Quote
Starlite Posted October 8, 2004 Author Report Posted October 8, 2004 Mama mia! E come che no se le trova! Basta andar in boteghin! Mi me piasi ssai anche le fiepe Quote
SandroWeb Posted October 8, 2004 Report Posted October 8, 2004 Mi me piasi ssai anche le fiepe Qual tipo de fiepa? I semi de zucca o qualcoss'altro? Quote
polpetta Posted October 8, 2004 Report Posted October 8, 2004 Mi me piasi ssai anche le fiepe Qual tipo de fiepa? I semi de zucca o qualcoss'altro? xe doppi sensi qua?? comunque concordo che i pistaci e le fiepe xe sssssssai bone! Quote
saretta Posted October 10, 2004 Report Posted October 10, 2004 Mi per non confonderme gli arachidi li ciamo BAGIGI (termine che uso da quando picia picia abitavo a Monfalcon, non so se xè in bisiaco... bu). I Pistacchi quei verdi, li ciamo Pistaci Verdi Quote
Starlite Posted October 16, 2004 Author Report Posted October 16, 2004 Alora, saretta, go controlado e i bagigi xe propio i pistaci. Tra l'altro xe interesante l'etimologia dela parola, che conferma la varietà de influenze che ga ricevudo el triestin nel pasar dei secoli. Deriva dal arabo, pensa ti, hzabb aziz che vol dir bacca pregevole e i ga propio ragion ciamarla cusì Quote
Recommended Posts