Jump to content

Recommended Posts

Posted

pareria la PRIMA partida dove el telecronista sembra relativamente otimista.. e efetivamente par che i giri decentemente.

Dai, un'altra, che sti qua par cisti!

Posted (edited)

overtime, e salta la telecronaca!! ARGHHH

Par che non ghe ne gavemo più.

(edit)

Ecco, -7, andadi. Un peccà de Dio, comunque i ga tirà fora i cojoni. Speremo adesso de finirla con sti infortuni de me**a.

Edited by AndyS
Posted

Fa piacer che i giovani + Lorenzi gabi tenudo su la baracca, certo xe che senza Cagnin carigadose subito de falli...e con i altri abbastanza a cercarse, no se pol rivar a vinzer. Pecà, oggi se doveva vinzer e ierimo rivadi anche a un mini-vantaggio nei ultimi minuti.

Sento dalle interviste, specie da Steffè, molti grugniti sui arbitri. Semo quel che semo e xe anche questi "problemi"...speremo che la rioda giri anche per questo

Posted

c'e' di positivo che sembriamo avere un barlume d'identita' di squadra.nonostante le mille avversita' siamo riusciti a giocarcela ai supplementari.sarebbe stato meglio vincere ovviamente,ma e' una sconfitta "positiva".con un innesto giusto e con il recupero del Moro prima di tutti,abbiamo le carte in regola per salvarci.

Posted
Punteggio?

98-82 ma non posso credere che siano riusciti ad arrivare ai supplementari. BRAVI!!

tanto per andar a ciaparne 15 l'importante xe che nisun se fazi mal e che i cerchi de cementar la coesione del gruppo

alla fine gavemo ciapado 16 e i migliori realizzatori xe stadi Lorenzetti Tagliabue e Valentini, con Tagliabue che se ga porta a casa 16 rimbalzi.... chi di voi avrebbe detto al 39° che avrei azzeccato lo scarto?

caspita, ditemi voi se non faccio paura....

speriamo bene per i "nuovi entrati" citati sopra

:bye::bye::bye:

Posted

Cmq el divario finale xe eccessivo: se la semo zogada fino a inizio supplementare, poi no gavemo avudo più la forza per recuperar el parziale dei primi 2 minuti de overtime.

Xe da dir che, almeno, da qualche partida a questa parte questa squadra ga un poco de pepe sotto el cul, conscia de esser in una situazion de classifica abbastanza "drammatica":

13. GoldenGas Senigallia 8 (scontro diretto vinto)

14. Banca Marche Ancona 4 (scontro diretto perso in casa)

15. Nuova Pall. Gorizia 4

16. AcegasAps Trieste 2

Ora...el derby devi esser assolutamente nostro!

Posted

Ora...el derby devi esser assolutamente nostro!

Si. Gavemo fortuna de gaver bastanza squadre mese mal.. vedemo de sfrutarla, sta situazion.

Desso però xe importante che i diventi regolari, che chi che ga girado ben sta partida no fazi monade la prosima, ecc..

Cmq Rolf, no so come te fazi O|

Posted
Punteggio?

98-82 ma non posso credere che siano riusciti ad arrivare ai supplementari. BRAVI!!

tanto per andar a ciaparne 15 l'importante xe che nisun se fazi mal e che i cerchi de cementar la coesione del gruppo

alla fine gavemo ciapado 16 e i migliori realizzatori xe stadi Lorenzetti Tagliabue e Valentini, con Tagliabue che se ga porta a casa 16 rimbalzi.... chi di voi avrebbe detto al 39° che avrei azzeccato lo scarto?

caspita, ditemi voi se non faccio paura....

speriamo bene per i "nuovi entrati" citati sopra

:bye::bye::bye:

Non hai indovinato lo scarto... la partita ai regolamentari e' finita 75-75 :noghesemo: facile cosi'

ps comunque una giustizia "divinsportiva" c'e' visto che gilardino ha sbagliato un rigore inesistente :foracolcul:

Posted

la partita e' finita di 16 punti sotto, stop.

Quanto al Milan dopo la sconfitta con la Roma dissi ad amici milanisti che con quell'andazzo a Natale non eravamo quarti ma quart'ultimi.

Solo che uno di questi amici mi ha detto che se azzecco mi spacca una gamba. Mi sa che rischio, per la miseria.

:censura:

Posted

Comunque bravi, se un me gavessi ditto che stavimo per vinzer senza Moruzzi e con Cagnin e Muzio che faveza 8 punti in due non ghe gavessi credudo.

Secondo mi stemo trovando la quadratura del cerchio, gavemo solo sfiga che gavemo troppi infortunadi.

Valentini invece me lo aspettavo, se el gioga così ben anche giogando in parte fora ruolo (el fa anche el play) pol esser veramente un ottimo acquisto.

Anche Tagliabue e Lorenzetti i sta migliorando.

Naturalmente con questa sconfitta la situazion diventa ancora più pesante, ma secondo mi non semo ancora del tutto spacciadi.

Posted

Mi me par che senza Drusin se zoghi più de squadra....preferisso 3 che me fazi 30 punti assieme piuttosto che uno solo che me ne fa 25 e i altri xe non pervenuti....