Vai al contenuto

Consigli per gli acquisti


Messaggi raccomandati

Ciao.. Ve chiedo voi che se più esperti de mi.. Visto che mio fradel xe impegnà e no me caga.. :p

Voio vardarme un poco intorno per veder se rivo a far una piccola evoluzion.. Adesso me trovo con una Sony Cybershot de 4MP, macchinetta carina con la quala me son trova ben.. Però volesi cominciar a far foto un pococ più serie, sempre con una compatta ma migliore de questa.. Guardandome in giro son capita su san marino photo e go adocchiado QUESTA, la Canon Powershot A700. Volevo saver cosa ne pense voi de sta fotocamera..

Ora chiedo a voi che se più preparadi de mi qualche consiglio su altre macchinette che rientri in budget non troppo elevati.. Disemo che sui 250 euro me volesi tignir.. Grazie a tutti.. :D

Modificato da Cazzaballe
Link al commento
Condividi su altri siti

beh intanto te son su canon quindi xe za bon :D :D :D (adeso tuo fradel me copa :D )

mi diria che per quela cifra che te vol spender, una A630 xe decisamente mejo e piu nova..... 8MP e xe l'evoluzion dela A620 che xe za una ottima machina.

se te vol spender un poco de + te pol cior la A640 che ga 10MP e che Stefano79 ga compra' (ma no ne ga ancora mostra i risultati !! :ciapitestopese: )

Come siti dove comprar te consiglio: www.digitalfoto.it o www.dcsitalia.it che xe ottimi come tempi e consegne.. mentre SanMarino tante volte fa spetar tropo, considerando che semo anche soto le feste.....

deso vedmeo cosa disi i altri :D

Link al commento
Condividi su altri siti

adeso tuo fradel me copa :D

Perchè?? No go mai dito che no me piasi canon, anzi...

Solo che son de ampie vedute, non come quei che se fissa con una roba e no vedi altro...

Mi ghe go consiglià de tignirse quel che el ga o cior qualcosa de + serio, per imparar a far foto. Andar a cior un altro giogatolin no ga scopo, o no?

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi ghe go consiglià de tignirse quel che el ga o cior qualcosa de + serio, per imparar a far foto. Andar a cior un altro giogatolin no ga scopo, o no?

parole sante, prendere un'altra compattina non darebbe alcun giovamento e nessuna differenza sostanziale nelle foto, per vedere differenze o si passa a una bridge o ad una reflex. ovviamente bisogna vedere le possibilità economiche ma le compattine di oggi non offrono nulla per cui valga la pena spendere se quella in uso funziona, ovviamente parlo di risultati fotografici e non di gingilli come schermi enormi, video perfetti e altre cavolate che con la fotografia hanno ben poco a che spartire.

Link al commento
Condividi su altri siti

Perchè?? No go mai dito che no me piasi canon, anzi...

iera x scherzar, gnampolo :D

Mi ghe go consiglià de tignirse quel che el ga o cior qualcosa de + serio, per imparar a far foto. Andar a cior un altro giogatolin no ga scopo, o no?

beh con la a620/30/40 el ga bastanza de zogarse forsi x capir se ghe interesa de piu o meno.... se el xe disposto a andar in giro con qualcosa de piu grande e pesante come una compatona o reflex o se ghe basta una picia... no so dipendi da quel che el vol far eco :D

cazabale, cos'te vol far? :D

Link al commento
Condividi su altri siti

cazabale, cos'te vol far? :D

Spender quele do' lire che el ga in scarsela... ovvio!

Si, una compattina completa aiuta a imparar, ma siccome in casa no manca macchine fotografiche (che el cioghi la mia vecia analogica manuale e con ottiche fisse... e la si che te se impari!) ghe go dito de provar a veder cosa el riva far con quel che gavemo per poi sceglier ben!

Link al commento
Condividi su altri siti

che el cioghi la mia vecia analogica manuale e con ottiche fisse... e la si che te se impari!

ohhh questo xe un discorso che condivido in piena... mejo de tuto xe una 35mm con otica fissa e manuale ... el zoom xe le tue gambe e te impari a zogarte veramente ben con tempi/diaframmi & co :D mi go usa la mia A1 35mm per uhm piu de 10 ani .. no so se ga servi' ma le idee ciare ala fine te le ga e dopo te aprezi ogni monada che te vien dada dal digitale :D :D :D

quindi cazabale... usa la reflex de tuo fradel e spendi i euri in rullini :D e dagheeeeeeeeee :D :D :D :D :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Si, una compattina completa aiuta a imparar, ma siccome in casa no manca macchine fotografiche (che el cioghi la mia vecia analogica manuale e con ottiche fisse... e la si che te se impari!) ghe go dito de provar a veder cosa el riva far con quel che gavemo per poi sceglier ben!

Infatti.. Lora deso comincio a cercar de usar un po' de più tute le impostazioni e le cagadine della mia attuale, poi vedemo. Se me comincia a piaser e a interessarme comincio a cercar qualche gingillin più bel. Aspetterò un poco de tempo.

E devo ancora provar a usar el photoshop.. :D

Cmq grazie a tuti.. :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×