Jump to content

chi terreste per il prossimo anno?

Recommended Posts

• Replies 88
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ocio ai insulti che me ciapo.... :lol:

Mi tenissi:

Valentini

Cigliani

Tagliabue

Lorenzetti

Cagnin

Moro

Tonetti

a cui ghe aggiungeria una bona guardia tiratrice (bona bona eh :D altro che Drusin), un play maker coi contro :D e ancora un bon pivot che sostituissi Cagnin quando va fora per 5 tecnici :grin:

Sulla carta, lo ripeterò alla morte, no semo niente mal. I giovani xe boni ma forse non se li sa "sfruttar" al meio. Ma non parlo de livello fisico...piuttosto mentale :)

Mi tenissi:

Valentini

Cigliani

Tagliabue

Lorenzetti

Cagnin

Moro

Tonetti

Valentini ok

Cigliani?? se xe ancora in grado de zogar...

Tagliabue.... eh si, e i lo fa scender in B2, un poco ottimistico diria, magari

Lorenzetti - In B2 saria forte, bisogna veder che coach gaveremo

Cagnin - Non credo che'l scendera' de categoria, magari

Moro - la B2 xe la sua categoria. Xe sai scarso per la B1, ma in B2 se integro e motivado...

Tonetti ok

Come secondo lungo servissi un Ciampi. Terzo lungo va ben anche Losavio

Comunque go qualche paura che saremo in C2

:cesso:

Mi tenissi:

Valentini

Cigliani

Tagliabue

Lorenzetti

Cagnin

Moro

Tonetti

Valentini ok

Moro - la B2 xe la sua categoria. Xe sai scarso per la B1, ma in B2 se integro e motivado...

Tonetti ok

Per mi xè assurdo: xè come dir che no xè colpa dei giogadori.

Giudizio spassionato.

Muzio: alla frutta

Cigliani: grande, ma no scenderà mai in B2 a meno che no i lo costrinzi con la forza. Poteva andar a Caserta in A2...

Lorenzetti: a Villa Ara no fa la differenza. Xè plastico e basta. Sto sport se ciama PALLACANESTRO, no salto in alto con la bala. E per zogar a pallacanestro servi ZERVEL, CUOR e COIONI. Tre robe che all'antipatico omo ghe manca completamente.

Tagliabue: 10 minuti da media B1 finchè el xè under e no mezza serie de + per el resto della carriera.

Cagnin: l'unico bon.

Tonetti: buon play de ricambio per B1 se ricomincia a tirar e no pretendi de far el Muzio. No pol giogar titolare in B2.

Lorenzi: immenso, ma oramai...

Zurch: buon prospetto, ma attenzion a no sopravvalutarlo. E el ga bisogno de allenarse e zogar GIOVANILI ancora per un per de anni, possibilmente fora de Trieste, dove pol migliorarse.

Latin: a Trieste xè almeno 10 della sua età e del suo ruolo 5 volte più forti.

Lo Savio: cocolo mulo.

Pilat: per mi xè el classico giogador de categoria che in una squadra forte fa ancora el suo eccome.

Moruzzi: ottimo per la B2, in B1 cambio valido, in Legadue 5 minuti de difesa senza toccar bala. Ancora per un per de anni, ma ga dimostrà de esser sai fragile e de no regger do allenamenti al giorno

Mi tenissi:

Valentini

Cigliani

Tagliabue

Lorenzetti

Cagnin

Moro

Tonetti

Valentini ok

Tonetti ok

allora,secondo mi

lorenzetti saria forte anche in a,ma se non cambia testa nn sara' forte neanche in c

moruzzi ga dimosta' ampiamente l'altr'anno de esser un giocador de b1.avendo do gambe da serie a e una continuita' al tiro da b2.fazendo la media....

tonetti, nonostante quel che scrivi la maggior parte de voi, non me ga mai convinto.lo vedo addrittura insicuro in palleggio,e per un play....non xe proprio el massimo.

questo secondo mi.

Alla fine xe question solo de mentalità. Xe tutti muli giovani (Cigliani 88, Valentini, Tonetti e Tagliabue 86, Lorenzetti 84) e ga bisogno de cresser soprattutto sotto el profilo mentale oltre che tecnico. Son d'accordo che Lorenzetti sbatti i piedini spesso e volentieri ma el xe forte fisicamente, molto forte. Bastassi spronarlo un poco nel senso giusto ma dubito che qua poderà farlo. Ormai i rapporti col coach xe quei che xe e credo no gabi sai stimoli.

Con questo no voio dir che lo giustifico eh. Alla fine xe un professionista e me par che no se stia comportando come tale. I altri xe tutti fioi e tenudi insieme da qualche uomo d'esperienza con la testa (no Cagnin, please :D) son sicura che i pol spaccar el mondo.

Boh, mia opinion personale :)

In realtà no lo trovo gnanche tanto strano, perchè tuti ga fato veder robe bone, pecà che no sia sta mai tuti insieme...

Quando te vedi potenzialità in muli giovani, mi no me la sento de stroncarli per un annata infelice e come mi vedo anche altri, oltre ala dolcissima Cucc, che forsi no gavessi taià gnanche l'inominabile (a eser sinceri no me ricordo gnanche più el nome, rimozione freudiana...).

Comunque, tornando al'argomento:

Muzio ga patì l'asenza de cambi... per la B2 podessi eser ancora bon un anno, ma se se trova qualcossa de meio...

Moruzzi per la B2 pol andar, se risolvi i problemi fisici

Lorenzetti devi cambiar aria

Pilat lo tegnissi

Tagliabue lo tegnissi

Cagnin xe sta el più continuo, se el se dedicassi meno ale proteste coi arbitri saria meio, ma per una B2 andassi più che ben

Cigliani, sula fiducia, visto che no lo go mai visto in campo, lo tegnissi

Lo Savio ok, la B2 xe la sua dimension e po xe omo de spogliatoio

Lorenzi, se el ga ancora voia de darse de far, ben accetto, xe un esempio

Zurch e Latin, i ga de cresser e de zogar, tropo presto per giudizi definitivi

Oviamente tuto ciò a prescinder da discorsi de contrati e se i acetassi o meno, come xe sta dito nela domanda iniziale

Quoto Ansetic quasi totalmente.

Volessi capir (giuro) cosa ghe vedè in Lorenzetti TECNICAMENTE: altro che forte in A, questa xe un'ala piccola che non sa palleggiar: ogni sua avventura finisi con una palla persa o uno sfondamento. Da ala forte el ga dimostrado ampiamente de non esser assolutamente praticabile. El ga un discreto tiro piazzato, ma un numero tre raramente ga situazioni tecniche de quel tipo in partida, e nol ga sicuramente la velocità nel caricar el tiro per poder giogar uscendo dai blocchi.

Ripeto, questo - oltre ad aver el QI cestistico de un pese rosso - xe el nulla cosmico come giogador. Pronto a giogarme una birra che questo non ga alcun futuro in B1 o serie superiori.

Edited by AndyS

Volessi capir (giuro) cosa ghe vedè in Lorenzetti TECNICAMENTE: altro che forte in A, questa xe un'ala piccola che non sa palleggiar: ogni sua avventura finisi con una palla persa o uno sfondamento. Da ala forte el ga dimostrado ampiamente de non esser assolutamente praticabile. El ga un discreto tiro piazzato, ma un numero tre raramente ga situazioni tecniche de quel tipo in partida, e nol ga sicuramente la velocità nel caricar el tiro per poder giogar uscendo dai blocchi.

Ripeto, questo - oltre ad aver el QI cestistico de un pese rosso - xe el nulla cosmico come giogador. Pronto a giogarme una birra che questo non ga alcun futuro in B1 o serie superiori.

Uhm...chi ga mai dito che xe forte tecnicamente? :confused::unsure:

Mi go sempre dito che el pol e el devi senz'altro migliorar sotto el profilo tecnico ma soprattutto sotto el profilo mentale. I mezzi fisici li ga tutti. Per come el xe fatto el pol spaccar el mondo. Ma ga 22 anni e ghe dago ancora tempo per cresser :)

Con quel zervel no te migliori nè a 12, nè a 18, nè a 22, nè a 50... specie finchè ga su pare che lo proteggi. Sto qua iera el decimo a teramo (podessi farlo mi) e a livello juniores no ga mai deciso UNA partida...

Concordo con ti.El mato xe indisciplinado tatticamente,e anche come persona onestamente me sembra un poco tululù :D .Qualchedun ga dito che el ghe somiglia a Iannilli.No che quell'altro fossi una cima ma un poco meio el xe sia come persona che come giogador....Per dirve una giovedì al torneo de S.Giorgio Furio dixi gioghemola lunga sta azion e sto "fenomeno" come ciapa la bala tira :angry: .Ad un certo punto drio de mi iera due giogadori de Gorizia che come el ciapava bala i dixeva TIRA NELLO TIRA.... :angry: .

Vabbè dai.AUGURONI DI BUON ANNO A TUTTI I FORUMISTI!

Edited by 80 revival

• 4 months later...