Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Ormai xè diventà una deformazion anche mia prender in man la macchina fotografica appena succedi qualcosa de diverso dal solito... :baba:

ed ecco le prime foto della mattinata de oggi :D

dalla finestra de camera mia

immagine0338gb.jpg

veduta da un'altra finestra... disemo che nevigava bastanza :D

immagine0391et.jpg

sempre a Servola, veduta de Salita DeMarchi

immagine0560ig.jpg

e i fiorellini coverti de neve...

immagine0467ej.jpg

ve risparmio i altri sessanta esperimenti :p

• Risposte 72
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Immagini Pubblicate

Inviato

che bel, qua desso xe -2 e ga pena incomincià a nevigar :-/ e oviamente doman me faria K -> Berlin in pullmann :-( speremo che no nevighi metri..

Inviato
cmq la prima xe sai bela.. ma perchè usar el flash?

per becar i fiochi de neve al volo ... penso che iera scuro per provar a usar tempi piu brevi ....

cmq me piasi la prima anche se la ringhiera disturba e l'albero proprio davanti la ciesa da fatidio :D

me piasi anche sai quela dei fiori anche se i colori me par sia un poco brusai.... :(

pena che torno a casa scarigo quele poche foto che go riva' far fin deso ..

Inviato

cmq la prima xe sai bela.. ma perchè usar el flash? :D

perchè el "capo" me ga consiglià cussì :p:D

comunque, volevo ciapar i fiocchi de neve, iera difficile :( e ricordo che go una compattina sony, tanto cocola, ma non proprio el massimo!

@av: l'albero no posso miga taiarlo! :p e poi, xè l'indicator delle stagioni nelle foto dalla mia finestra :D

e la ringhiera la go messa apposta perchè volevo mostrar la neve, go anche foto senza. :D

@zen: :cossaaa?: che figo! xè ancora? Qua continua a nevigar, ma la neve che iera per terra xè quasi tutta sciolta :(

Inviato

quale ve piasi de più?

a mi forsi la prima... i fiocchi flashadi me par ch edisturbi un poco l'immagine... :unsure:

A mi la seconda... la prima me sembra troppo grigia e "ferma"... ma, de gustibus!

Inviato

mi le foto che gavè fato me piasi tute,bravi brave...la neve xè neve e anche in città ed in zone limitrofe la rendi el paesaggio sai particolare :D

per le foto con o senza flash da gnorante dela materia poso dir che me piasi sai quele con el flash dove se vedi la neve che casca...in quele senza flash inveze,se no se vedi la neve che vien zo, x belle che le xè da gnorante penso che se le pol far uguali anche co no neviga.sbaglio?

cmq braviiii e braveeeeee :fiuclap:

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro