Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Alora... chi me da qche consiglio su dove/come migliorar sto tipo de foto ?

l'inquadratura xe quela che xe... el camerier de drio sta vardando cosa stago fazendo mi perche' x far sta foto controluce go fato cusi:

controluce quindi go pensa de usar el flash che xe sula fotocamera de fill-in, sotoesposto de 2/3 per farlo meno forte .. pero' visto che la luce iera bluastra go pensa' de meter i ociai de sol de Tinuviel davanti la lampada del flash :D (infati el camerier de drio no capiva cosa fazevo coi ociai de sol davanti el flash e no sui oci :D :D)

a casa go solo regola i neri/bianchi/grigi, tira via un poco de rosso dal viso e agiunto sharpness.

20070203badiapizlaila00qr4.jpg

sugerimenti? :D

Inviato

premetto che la foto xe decisamente piacevole.. e el camerier de drio ghe dà un senso ala composizion, quindi però el toco de tetto a sx rompi :)

cmq, piutosto de usar el flash, e farla girar de 10/20 gradi circa, in modo de farghe far al sol el suo lavor? :D bel el trucco dei ociai, però :) ingegnoso

Inviato

x arlon: se posso dir la mia... el sol cusi gaveria brusa i toni della pelle.. el controluce xe meio per i ritratti secondo mi.. non xe ombre dure sul volto ;) e con un colpo de falsh come ga fatto lui se ovvia ad inconvenienti de zone altrimenti scure.

spero se capissi quel che go scritto eheheh

ciao!

Inviato

a parte che ierimo sentai al tavolo al sol dopo eserse rifocilai... e la voja de alzarse iera praticamente nulla :D ma cmq volevo proprio far sto esperimento de controluce con flash fill-in ... in efetti el tetto sulla sx disturba, provvederemo se servi :D (a butar zo el rifugio :p) .. e peca' anche che go inquadra' mal el camerier.. podevo ciaparlo tutto...

cmq secondo mi anche no iera el caso de sparar el sol in faccia xche a quel ora fosi vegnu tropo brusado el viso... iera circa mezogiorno ... no credo che ghe fosi sta cmq dei toni caldi ...

:D

Inviato

pero' visto che la luce iera bluastra go pensa' de meter i ociai de sol de Tinuviel davanti la lampada del flash :D (infati el camerier de drio no capiva cosa fazevo coi ociai de sol davanti el flash e no sui oci :D :D)

:merodolodalrider:

Adesso capisco la faccia del cameriere :D

Cmq sai bella foto :ave:

Inviato

beh :D suggerimenti no ghe ne go.. :D col flash della fotocamera almeno :p

ottima l'esposizion.. anche se i ociai de sol no essendo un grigio puro, crea una dominante blu-magenta sul viso :D ma facilmente eliminabile :D

Inviato
anche se i ociai de sol no essendo un grigio puro

per la cronaca i ociai iera maron/gialli e quindi tuto el viso iera su quel color ... xe anda' ancora ben tuto soma', penso che se no sotoesponevo el viso podeva gaver un color maron che no fosi sta sai bel :D

cmq la corezion del color sul viso la go fata abastanza ala bona e velocemente quindi sicuramnete se podeva far mejo... :D

co el flash esterno se podeva far altre robe in efeti.. ma purtropo no lo go e no gavesi cmq riva' a portarmelo drio :D magari un'altra volta provo .. chissa'che un giorno un no me presti un flash o che lo trovo x sbaglio x strada :D :D

Inviato

co el flash esterno se podeva far altre robe in efeti.. ma purtropo no lo go e no gavesi cmq riva' a portarmelo drio :D magari un'altra volta provo .. chissa'che un giorno un no me presti un flash o che lo trovo x sbaglio x strada :D :D

mi te lo anche presto :D ma se te se lo compri no xe meio? :D

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro