Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

In effetti go avu anche mi problemi simili in sti giorni. Solo che da quel che i disi sul sito che te ga linka, i problemi dovesi esser per i siti esteri, inveze mi no rivavo a connetterme nianche al forum.

El forum e google no me andava, el resto sì O| El giorno dopo i ga messo a posto, ma de sera de novo...:down:

Inviato

anche mi l'altroieri sera e ieri a metà dopopranzo go avudo l'impossibilità a conetterme, e su qualsiasi sito- nol trovava el server.. e questo dopo el patatrac de un mese de disservizio

Inviato

idem...

poi, recentemente, son stada quasi una settimana senza... me dava l'error più comune, quel che no riconosi el nome utente e password (ma non iera solo mio, anche la mia amica yellowqueen lo gaveva uguale). Bon, gavemo rotto per giorni, i ne diseva che iera de riconfigurar, che no conoseva l'id, che no gaveva ancora assegnà el tecnico... finchè un operator sgaio ghe ga dito alla mia amica "rimetti aliceadsl come utente e password e vedi se funziona". Funziona, e dopo un per de giorni xè sta anche l'upgrade dell'adsl...mah!

Inviato

Anche noi xe diversi giorni che gavemo problemi con google e telecom: de matina xe quasi tuto dopo nol trova, po' torna opur te trovi un forum e la posta e dopo no vien altro! Tutto a pagamento!

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro