SandroWeb Inviato 16 Febbraio 2007 Segnala Inviato 16 Febbraio 2007 Ultimamente se sta verificando parecchi disagi per chi ga ADSL marchiade Telecom. Ecco un articolo tratto da Punto Informatico che parla della situazion attuale: http://punto-informatico.it/p.aspx?id=1893862&r=PI Cita
Stefano79 Inviato 16 Febbraio 2007 Segnala Inviato 16 Febbraio 2007 In effetti go avu anche mi problemi simili in sti giorni. Solo che da quel che i disi sul sito che te ga linka, i problemi dovesi esser per i siti esteri, inveze mi no rivavo a connetterme nianche al forum. El forum e google no me andava, el resto sì El giorno dopo i ga messo a posto, ma de sera de novo... Cita
giuli Inviato 16 Febbraio 2007 Segnala Inviato 16 Febbraio 2007 Avevo + o meno lo stesso problema anch'io..peccato abbia Infostrada Cita
babatriestina Inviato 16 Febbraio 2007 Segnala Inviato 16 Febbraio 2007 anche mi l'altroieri sera e ieri a metà dopopranzo go avudo l'impossibilità a conetterme, e su qualsiasi sito- nol trovava el server.. e questo dopo el patatrac de un mese de disservizio Cita
tinuviel Inviato 16 Febbraio 2007 Segnala Inviato 16 Febbraio 2007 idem... poi, recentemente, son stada quasi una settimana senza... me dava l'error più comune, quel che no riconosi el nome utente e password (ma non iera solo mio, anche la mia amica yellowqueen lo gaveva uguale). Bon, gavemo rotto per giorni, i ne diseva che iera de riconfigurar, che no conoseva l'id, che no gaveva ancora assegnà el tecnico... finchè un operator sgaio ghe ga dito alla mia amica "rimetti aliceadsl come utente e password e vedi se funziona". Funziona, e dopo un per de giorni xè sta anche l'upgrade dell'adsl...mah! Cita
Nona Picia Inviato 16 Febbraio 2007 Segnala Inviato 16 Febbraio 2007 Anche noi xe diversi giorni che gavemo problemi con google e telecom: de matina xe quasi tuto dopo nol trova, po' torna opur te trovi un forum e la posta e dopo no vien altro! Tutto a pagamento! Cita
Nona Picia Inviato 16 Febbraio 2007 Segnala Inviato 16 Febbraio 2007 Confermato, volevo leger quel che ga messo Sandro, ma me dà in dirizzo non trovato. Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.