tinuviel Inviato 18 Febbraio 2007 Segnala Inviato 18 Febbraio 2007 Un paio de settimane fa mi e Tuxav gavemo fatto un weekend lungo in Val Badia. Gavemo avudo delle giornade bellissime, parecchia neve (non tantissima, ma sufficente) e tanto sol (forse anche troppo caldo!) El venerdì gavemo fatto una bella camminada fino al rifugio Auronzo (2320 metri), penso che semo stadi gli unici ad andar su a piedi! Qua xè un per de scatti, due mentre salivimo... e uno quando semo rivadi su... uno spettacolo bellissimo Cita
tinuviel Inviato 18 Febbraio 2007 Autore Segnala Inviato 18 Febbraio 2007 dopo ve meto quelle dei altri giorni Cita
polpetta Inviato 18 Febbraio 2007 Segnala Inviato 18 Febbraio 2007 la seconda foto xe splendida!!!!! sembra de tocar la neve cio!! cusi cristallina.. bela bela!! Cita
arska Inviato 18 Febbraio 2007 Segnala Inviato 18 Febbraio 2007 mi me piasi sai el verde che spunta fora dela neve dela prima e anca la terza ga un suo fascino.. la seconda xe un atimin brusada dal sol, purtropo (ma PS is your friend!) Cita
tinuviel Inviato 18 Febbraio 2007 Autore Segnala Inviato 18 Febbraio 2007 rieccome a voi PS xè ancora un mio lontan conoscente, amico xè una parola grossa! ricomincemo... per concluder la serata de venerdì, dopo dei ottimi Speatzle (i gnocchetti agli spinaci, per chi no savessi) ai finferli, non podeva mancar un tipico dolce del luogo... (devo metter anche le foto de cronaca, no? ) Cita
tinuviel Inviato 18 Febbraio 2007 Autore Segnala Inviato 18 Febbraio 2007 Sabato sulle piste! si.. ma la mi prima esperienza con gli sci gaverà durà un'oretta, nonostante l'enorme pazienza del mio maestro go preferì lasar perder e darme a altri tipi de sport. Magari xè ripetitivo, ma xè per ribadir l'estrema bontà dei dolci locali Mentre qualchedun altro sciava... mi me son appropriada della Canon del paron e go fatto qualche fotina (niente photoshop, per mi ) solo un centinaio in un per de ore, niente de che Cita
tinuviel Inviato 18 Febbraio 2007 Autore Segnala Inviato 18 Febbraio 2007 Domenica gavemo fatto un bel giro, tocando passi e località dalla Val Badia fino a Sappada.. Dopo el passo Gardena, se gavemo fermado sul Falzarego... Un giretto per SanCandido e pranzo sul lago de Dobbiaco... queste xè esperimenti con un filtro de fortuna (i miei ociai de sol ), tecnicamente non le sarà el massimo ... ma le me piasi fine e deso spetemo le foto belle della gita Cita
tuxav Inviato 18 Febbraio 2007 Segnala Inviato 18 Febbraio 2007 toh che bei posti... consiglio a tuti una caminada dal lago misurina al rif. auronzo, specie con la neve de inverno e nel tardo dopopranzo!!! sai sai bel! la seconada me piasi sai anche a mi come la xe vegnuda .... veramente bela! quele dove xe verdi e gialli le ga colori strani ma quel me sa che xe colpa dela machina me piasi anche i primpi piani dei dolci.. :D quela de quel pampel che scia xe vegnuda ben cmq ..... PS: no me piasi quele giallognole prima o dopo metero anche le mie... Cita
tifone Inviato 18 Febbraio 2007 Segnala Inviato 18 Febbraio 2007 Bellissime foto ,per mi la più bella in assoluto xè la seconda e anche quela del mato che vien zò sciando la xè forte me da l'impression che el vegni zò velocissimo Cita
polpetta Inviato 18 Febbraio 2007 Segnala Inviato 18 Febbraio 2007 Bellissime foto ,per mi la più bella in assoluto xè la seconda e anche quela del mato che vien zò sciando la xè forte me da l'impression che el vegni zò velocissimo ocio a ciamarlo mato che la prossima volta che el te vedi... no so cossa el te disi Cita
tuxav Inviato 18 Febbraio 2007 Segnala Inviato 18 Febbraio 2007 la xè forte me da l'impression che el vegni zò velocissimo bah el mato 'ndava zo ma no iera proprio velocisimo xe che su quele piste ciamava ciavamava ciamava e bisogna 'ndar... gavesi dovu' osar de piu' e piegar de piu'... ma saria fini' sicuro longo (difati un paio de piste prima son resta in pie no so nianca mi come.. ) Cita
Nona Picia Inviato 19 Febbraio 2007 Segnala Inviato 19 Febbraio 2007 Bellissime le foto, me piasi assai la prima, ma anche i dolci no xe mal! Cita
cucciolina Inviato 19 Febbraio 2007 Segnala Inviato 19 Febbraio 2007 Ahahahahahahahhaham "el mato che vien zo" :D Te dovevi dir el "peteson che vien zo" :P Bellissime foto, Tinu. Gli insegnamenti del mato che vien zo sta dando i suoi frutti! :D Cita
mula alabardata Inviato 19 Febbraio 2007 Segnala Inviato 19 Febbraio 2007 sai sai belle foto! me piasi sai quella della cesetta! mentre quella gialla no me piasi sai.. me come te la ga fatta? con qualche filtro strano? noi semo pena tornadi dalla val badia! altri posti, ma sempre bei! ...go fatto foto con la canonina stavolta... speremo sia vanude ben! Cita
tinuviel Inviato 19 Febbraio 2007 Autore Segnala Inviato 19 Febbraio 2007 (modificato) mentre quella gialla no me piasi sai.. me come te la ga fatta? con qualche filtro strano? se ciama "filtro occhiali da sole Tinuviel" solo con la picetta, se riva a far perchè ghe sta l'obiettivo Vabbè, solo a mi me piasi le giallette, passiensa! Modificato 19 Febbraio 2007 da tinuviel Cita
MONTAG Inviato 19 Febbraio 2007 Segnala Inviato 19 Febbraio 2007 se ciama "filtro occhiali da sole Tinuviel" solo con la picetta, se riva a far perchè ghe sta l'obiettivo Vabbè, solo a mi me piasi le giallette, passiensa! Idea semplice e geniale che ho intenzione di copiare quanto prima! Cita
Giada Inviato 20 Febbraio 2007 Segnala Inviato 20 Febbraio 2007 Oddio quella ciesetta!!!!! La gavevo su tutte le cartoline che collezionavo de picia... quando andavo in vacanza in Cadore... che bei ricordi P.S.: Comunque xe vero, se sempre in giro!!!!!!! Cita
tinuviel Inviato 20 Febbraio 2007 Autore Segnala Inviato 20 Febbraio 2007 P.S.: Comunque xe vero, se sempre in giro!!!!!!! Cita
tinuviel Inviato 12 Ottobre 2007 Autore Segnala Inviato 12 Ottobre 2007 Un altro bel weekend passado sulle nostre splendidi Dolomiti! Me taco qua, visto che i posti xè più o meno gli stessi della gita invernale. Mi e Tuxav semo stadi in Val Badia el 29 e 30 settembre e gavemo trovado una situazion veramente particolare... I prati xè ancora verdi come in estate ma alcuni alberi e cespugli comincia a buttar sul rosso e sul giallo come in autunno. Come se non bastassi questa accoppiada... un per de giorni prima ga nevigà de brutto, quindi iera anche el contrasto col bianco della neve Per dir la verità, el sabato el tempo no iera sai bel, anzi, se gavemo becà anche una bela nevigada mentre se fazevimo el giro dei passi (in auto, ovvio ) nella zona tra Cortina e La Villa. Za poco oltre Cortina iera neve, sul Falzarego iera come esser in pien inverno (anche come temperature ). dopo esser andadi a cior la camera a la Villa (molto carina e a 23 € :D ), semo andai sul passo Gardena... dopo aver fatto anche passo Pordoi, semo tornadi a Corvara e alla Villa per un lauto pasto (mi go ciolto i kanederli al formaggio ma poi me sembrava de mori ), se gavemo diretto verso el Falzarego... ... anche qua ... tonnellate de neve e poi una passeggiatina a fondovalle... sai me piaseva sto coso rosso che galleggiava Cita
tinuviel Inviato 12 Ottobre 2007 Autore Segnala Inviato 12 Ottobre 2007 ancora una foto del Falzarego... Fortunatamente, domenica iera un sol meraviglioso, quindi i contrasti de colori iera ancora più accentuai... non pol mancar nele mie foto un per de fotine con le mucche al pascolo qua semo proprio a la Villa, scuseme se el ciel xè un po' brusà, ma xè dura regolar correttamente con quelle diversità de colori e qua xè un toco dela tore del castel de La Villa... go ancora una miriade de foto de la Villa... ma xè solo tanti gattini sfocadi che no me lasava fotografarli perchè i voleva farse far le coccole qua, invece, xè una veduta de Cortina... una veduta del lago de Misurina... e per concluder, un panorama vicin a Dobbiacco. PS xè posti stupendi, veder quel che xè successo oggi strinzi el cuor Cita
bronza coverta Inviato 12 Ottobre 2007 Segnala Inviato 12 Ottobre 2007 bellissime foto....bellissimi posti! Ben cazada muli! Andar in giro xè sempre bel.... Però, un picolo apunto ve lo devo far.... Guardando le prime foto, quele messe in febraio, me par che gavè abusado un poco tropo del mio avatar....in tute le pose, col zuchero a velo, con la ciocolata, insieme con le birete....cio ma savè che dovè pagar la tassa de concession??? Me dovè 2 tochi de strucolo e una birra! Grazie! Cassaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.............................. Cita
tinuviel Inviato 12 Ottobre 2007 Autore Segnala Inviato 12 Ottobre 2007 quando che te vol :D go un debole per gli Apfelstrudel (e anche per le birrette ) Cita
bronza coverta Inviato 12 Ottobre 2007 Segnala Inviato 12 Ottobre 2007 quando che te vol :D go un debole per gli Apfelstrudel (e anche per le birrette ) Ara che no te parli con un sordo...... Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.