Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Un paio de settimane fa mi e Tuxav gavemo fatto un weekend lungo in Val Badia.

Gavemo avudo delle giornade bellissime, parecchia neve (non tantissima, ma sufficente) e tanto sol (forse anche troppo caldo!)

El venerdì gavemo fatto una bella camminada fino al rifugio Auronzo (2320 metri), penso che semo stadi gli unici ad andar su a piedi!

Qua xè un per de scatti, due mentre salivimo...

passeggiatarifugio46gn7.jpg

passeggiatarifugio52xb3.jpg

e uno quando semo rivadi su... uno spettacolo bellissimo :D

passeggiatarifugio84dg0.jpg

Inviato

mi me piasi sai el verde che spunta fora dela neve dela prima :) e anca la terza ga un suo fascino.. la seconda xe un atimin brusada dal sol, purtropo (ma PS is your friend!)

Inviato

rieccome a voi :D

PS xè ancora un mio lontan conoscente, amico xè una parola grossa! ;):p:D

ricomincemo...

per concluder la serata de venerdì, dopo dei ottimi Speatzle (i gnocchetti agli spinaci, per chi no savessi) ai finferli, non podeva mancar un tipico dolce del luogo... :DDDD (devo metter anche le foto de cronaca, no? :D )

strudelen7.jpg

Inviato

Sabato sulle piste!

si.. ma la mi prima esperienza con gli sci gaverà durà un'oretta, nonostante l'enorme pazienza del mio maestro :bacini: go preferì lasar perder e darme a altri tipi de sport.

Magari xè ripetitivo, ma xè per ribadir l'estrema bontà dei dolci locali :DDDD

campipo9.jpg

Mentre qualchedun altro sciava... :D:amicici:

canonandrea27modxa7.jpg

mi me son appropriada della Canon del paron e go fatto qualche fotina (niente photoshop, per mi ;) )

canonandrea53modbg6.jpg

canonandrea59ridhw3.jpg

solo un centinaio in un per de ore, niente de che :whistle::D

Inviato

Domenica gavemo fatto un bel giro, tocando passi e località dalla Val Badia fino a Sappada..

Dopo el passo Gardena, se gavemo fermado sul Falzarego...

passeggiatarifugio1ck4.jpg

passofalzarego11pt9.jpg

Un giretto per SanCandido e pranzo sul lago de Dobbiaco...

queste xè esperimenti con un filtro de fortuna (i miei ociai de sol :p), tecnicamente non le sarà el massimo ... ma le me piasi :D

lagodidobbiacco32vq1.jpg

lagodidobbiacco28xs9.jpg

fine :D

e deso spetemo le foto belle della gita :whistle::bacini:

Inviato

toh che bei posti... consiglio a tuti una caminada dal lago misurina al rif. auronzo, specie con la neve de inverno e nel tardo dopopranzo!!! sai sai bel!

la seconada me piasi sai anche a mi come la xe vegnuda .... veramente bela! quele dove xe verdi e gialli le ga colori strani ma quel me sa che xe colpa dela machina :D me piasi anche i primpi piani dei dolci..:D :D :D quela de quel pampel che scia xe vegnuda ben cmq ..... :D

PS: no me piasi quele giallognole :D

prima o dopo metero anche le mie... :D

Inviato

Bellissime foto :clapclap::clapclap::clapclap::clapclap: ,per mi la più bella in assoluto xè la seconda e anche quela del mato che vien zò sciando la xè forte me da l'impression che el vegni zò velocissimo :ehsi::ehsi::ehsi:

Inviato

Bellissime foto :clapclap::clapclap::clapclap::clapclap: ,per mi la più bella in assoluto xè la seconda e anche quela del mato che vien zò sciando la xè forte me da l'impression che el vegni zò velocissimo :ehsi::ehsi::ehsi:

ocio a ciamarlo mato che la prossima volta che el te vedi... no so cossa el te disi :p:haha::D

Inviato
la xè forte me da l'impression che el vegni zò velocissimo

bah el mato 'ndava zo ma no iera proprio velocisimo xe che su quele piste ciamava ciavamava ciamava e bisogna 'ndar... gavesi dovu' osar de piu' e piegar de piu'... ma saria fini' sicuro longo :D (difati un paio de piste prima son resta in pie no so nianca mi come.. :D )

Inviato

sai sai belle foto!

me piasi sai quella della cesetta! :ehsi:

mentre quella gialla no me piasi sai.. :( me come te la ga fatta? con qualche filtro strano? O|

noi semo pena tornadi dalla val badia! :foracolcul: altri posti, ma sempre bei! :)

...go fatto foto con la canonina stavolta... speremo sia vanude ben! ;)

Inviato (modificato)

mentre quella gialla no me piasi sai.. :( me come te la ga fatta? con qualche filtro strano? O|

se ciama "filtro occhiali da sole Tinuviel" :D:p solo con la picetta, se riva a far perchè ghe sta l'obiettivo ;)

Vabbè, solo a mi me piasi le giallette, passiensa! :D

Modificato da tinuviel
Inviato

se ciama "filtro occhiali da sole Tinuviel" :D:p solo con la picetta, se riva a far perchè ghe sta l'obiettivo ;)

Vabbè, solo a mi me piasi le giallette, passiensa! :D

Idea semplice e geniale che ho intenzione di copiare quanto prima! :vabenon:

Inviato

Oddio quella ciesetta!!!!! La gavevo su tutte le cartoline che collezionavo de picia... quando andavo in vacanza in Cadore... che bei ricordi :bacini:

P.S.: Comunque xe vero, se sempre in giro!!!!!!!

• 7 mesi dopo...
Inviato

Un altro bel weekend passado sulle nostre splendidi Dolomiti!

Me taco qua, visto che i posti xè più o meno gli stessi della gita invernale.

Mi e Tuxav semo stadi in Val Badia el 29 e 30 settembre e gavemo trovado una situazion veramente particolare...

I prati xè ancora verdi come in estate ma alcuni alberi e cespugli comincia a buttar sul rosso e sul giallo come in autunno. Come se non bastassi questa accoppiada... un per de giorni prima ga nevigà de brutto, quindi iera anche el contrasto col bianco della neve :D

Per dir la verità, el sabato el tempo no iera sai bel, anzi, se gavemo becà anche una bela nevigada mentre se fazevimo el giro dei passi (in auto, ovvio :p) nella zona tra Cortina e La Villa.

Za poco oltre Cortina iera neve, sul Falzarego iera come esser in pien inverno (anche come temperature :chezima: ).

dopo esser andadi a cior la camera a la Villa (molto carina e a 23 € :D :D ), semo andai sul passo Gardena...

20070929valbadia001psel9.jpg

20070929valbadia006psaz5.jpg

20070929valbadia012pstv5.jpg

dopo aver fatto anche passo Pordoi, semo tornadi a Corvara e alla Villa per un lauto pasto (mi go ciolto i kanederli al formaggio :DDDD ma poi me sembrava de mori :p), se gavemo diretto verso el Falzarego...

... anche qua ... tonnellate de neve :D

20070929valbadia020psjo0.jpg

e poi una passeggiatina a fondovalle...

sai me piaseva sto coso rosso che galleggiava :D

20070929valbadia037psoz3.jpg

Inviato

20070929valbadia022psox5.jpg

ancora una foto del Falzarego...

Fortunatamente, domenica iera un sol meraviglioso, quindi i contrasti de colori iera ancora più accentuai...

non pol mancar nele mie foto un per de fotine con le mucche al pascolo :p

qua semo proprio a la Villa, scuseme se el ciel xè un po' brusà, ma xè dura regolar correttamente con quelle diversità de colori :p

20073009valbadia009pszo5.jpg

20073009valbadia014psef8.jpg

e qua xè un toco dela tore del castel de La Villa...

20073009valbadia040psxy3.jpg

go ancora una miriade de foto de la Villa... ma xè solo tanti gattini sfocadi che no me lasava fotografarli perchè i voleva farse far le coccole :p

qua, invece, xè una veduta de Cortina...

20073009valbadia067ps2ty7.jpg

una veduta del lago de Misurina...

20073009valbadia075pszl7.jpg

e per concluder, un panorama vicin a Dobbiacco.

20073009valbadia125psbn1.jpg

PS xè posti stupendi, veder quel che xè successo oggi strinzi el cuor :(

Inviato

:clapclap: bellissime foto....bellissimi posti!

Ben cazada muli! Andar in giro xè sempre bel....

Però, un picolo apunto ve lo devo far.... :crylol:

Guardando le prime foto, quele messe in febraio, me par che gavè abusado un poco tropo del mio avatar....in tute le pose, col zuchero a velo, con la ciocolata, insieme con le birete....cio ma savè che dovè pagar la tassa de concession??? Me dovè 2 tochi de strucolo e una birra! Grazie!

Cassaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.............................. :DDDD:DDDD:DDDD

:D:D:D

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro