Jump to content

Cartolina dalla Florida!

Recommended Posts

Nell'attesa de rivarme organizar per mostrarve el nostro (de mi e Assist4) viaggio nel novo continente.. ve metto una fotina significativa nel quale ve gavemo pensà intensamente! :grin::amicici:

img2050ridxinternetoe2.jpg

Intanto scrivo qualche informazion su cossa gavemo visita in 10 giorni de assenza:

Miami, Key west, Everglades, Ft.Myers, Orlando (Sea world, Disney World e Universal Studios ), Space Kennedy Center, Ft.Lauderdale e infine de novo Miami

:bye:

al prossimo post ;)

Everglades

Mhh... dovessi esser quel parco naturale che se trova nell'estremo sud-ovest della Florida giusto?? Me ricordo che lo gavevo messo nel mio ittinerario quando me progettavo le ferie in quella zona... oddio chissà tra quanto però... prima vien el nord-est...

tutte foto stile cartolina :D me piasi la 2 ce xe sai dinamica, el tramonto a keywet me piasi sai.. anche se un poche meno persone lo gavessi reso un poco più forte!

poi anche quella della nasa no xe niente mal!!

le altre da turista me piasi.. però xe meno forti de queste due!

oh là! finalmente un po' de foto! :amicici:

Innanzittutto, bei posti!

Me piasi sai soprattutto la foto dei pellicani, el tramonto e quella del SeaWorld (non so perchè, ma me ispira l'inquadratura!).

che dir.. spiaggia fantastica, colori cristallini e ... splendida la nostra polpettina con el coccodrillo in man!!! :bacini:

mi me piasi in genere sai le noturne, in particolare quela del trafico! xe sai originale.... anche el altre noturne xe bele !

le altre xe bele come foto ricordo del viagio che te ga fato .. che sicuramente xe indimenticabile.. ma le me par piu turistiche.... :D

cmq no te la pensera de esertela sugada cusi no? :D alo tira fora altre :D :D :D

bele foto, bei posti!!!

Dani postine la foto de quando te se ga sbusà la gomma dell'auto sulla strada che attraversa la palude infestada de alligatori :D:D:D:D

Cucc diria che xe meio i alligatori dei ragni... no credo proprio... soprattuto se i ga un certo languorino... :DDDD:DDDD

Cucc diria che xe meio i alligatori dei ragni... no credo proprio... soprattuto se i ga un certo languorino... :DDDD:DDDD

Tzè...un alligator me fa un baffo :D Mamma mia i ragni...no voio pensar, no voio pensar, no voio pensar :pauraaaa:

Bellissime ste fotooooooooooooo! :fiuclap: A mi le me piasi tutte. anche perchè, ovviamente, no vardo tecnica, luci o colori, ma vardo quel che le rappresenta. Devi esser stado un viaggio super :ehsi:

E brava la mia polpetta che ga messo un poche de foto per soddisfar almeno un po la gentile clientela :D

Tutte belle foto....personalmente go un debole per quela davanti alla AAA ( American Airlines Arena ). Ma anche quella de key west xe figa e no stago neanche a dirve quanto figo iera el tramonto dal vivo: spettacolare! :DDDD