polpetta Posted March 31, 2007 Report Share Posted March 31, 2007 Nell'attesa de rivarme organizar per mostrarve el nostro (de mi e Assist4) viaggio nel novo continente.. ve metto una fotina significativa nel quale ve gavemo pensà intensamente! Intanto scrivo qualche informazion su cossa gavemo visita in 10 giorni de assenza: Miami, Key west, Everglades, Ft.Myers, Orlando (Sea world, Disney World e Universal Studios ), Space Kennedy Center, Ft.Lauderdale e infine de novo Miami al prossimo post Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arska Posted March 31, 2007 Report Share Posted March 31, 2007 hahaha che bela foto, veramente! spetemo altre! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted March 31, 2007 Report Share Posted March 31, 2007 Beati voi! Bellissima foto veramente Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fabieto Posted March 31, 2007 Report Share Posted March 31, 2007 Everglades Mhh... dovessi esser quel parco naturale che se trova nell'estremo sud-ovest della Florida giusto?? Me ricordo che lo gavevo messo nel mio ittinerario quando me progettavo le ferie in quella zona... oddio chissà tra quanto però... prima vien el nord-est... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli Posted April 1, 2007 Report Share Posted April 1, 2007 Bellissima foto..grande Dany e grande Andrea! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted April 1, 2007 Report Share Posted April 1, 2007 Che maaaaaar, che spiaggiaaaaaa Signur signur, che bel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starlite Posted April 1, 2007 Report Share Posted April 1, 2007 Bella Podessi entrar nel merchandising del sito ElSitoDeSandro in Florida Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tinuviel Posted April 1, 2007 Report Share Posted April 1, 2007 e mi che speravo nel veder altre foto questa xè bellissima, ma go avudo l'antreprima, son in attesa delle altre!!! :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arska Posted April 1, 2007 Report Share Posted April 1, 2007 cio, ma sempre in giro sè! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tinuviel Posted April 1, 2007 Report Share Posted April 1, 2007 cio, ma sempre in giro sè! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
assist Posted April 1, 2007 Report Share Posted April 1, 2007 Credeme....no xe facile sceglier cosa postar, o per lo meno xe longa far la cernita su 2500 foto circa. Cmq anche mi me piasi molto sta foto...considerato che lo scopo iera mostrar la presenza del sito anche oltreoceano Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted April 1, 2007 Report Share Posted April 1, 2007 ma sempre questa??? bella la me piasi sai.. ma te ga montado el pola? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polpetta Posted April 1, 2007 Author Report Share Posted April 1, 2007 ma sempre questa??? no go parole... bella la me piasi sai.. ma te ga montado el pola? niente pola!!! questo xe el bel! i colori là i vegniva fora soli Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuxav Posted April 1, 2007 Report Share Posted April 1, 2007 la me piasi sai la foto ! :D:D la gavevo za vista in anteprima ! colori belisimi e una bela inquadratura! adeso pero' volemo asolutamente veder le altre.. no digo tute 2500 ma una bela selezion si :D :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polpetta Posted April 1, 2007 Author Report Share Posted April 1, 2007 (edited) eccove accontentadi!! metto qua sotto un poche de fotine dei vari posti/giornate spero che ve piaserà.. 1 Miami Beach 2 Miami Downtown 3 traffico sulla 95esima Edited April 1, 2007 by polpetta4ever Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polpetta Posted April 1, 2007 Author Report Share Posted April 1, 2007 4 Arena/palasport?! 5 Pellicani e Tarponi 6 Tramonto a Key West Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polpetta Posted April 1, 2007 Author Report Share Posted April 1, 2007 7 La polpetta con el baby alligator 8 Sea World - Orlando 9 Fotoricordo con Pluto!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polpetta Posted April 1, 2007 Author Report Share Posted April 1, 2007 10 Disneyworld Spettacolo di luci 11 Universal Studios 12 il giardino dei razzi - Nasa 13 Saturn 5 . Nasa 14 Miami by night Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted April 1, 2007 Report Share Posted April 1, 2007 tutte foto stile cartolina me piasi la 2 ce xe sai dinamica, el tramonto a keywet me piasi sai.. anche se un poche meno persone lo gavessi reso un poco più forte! poi anche quella della nasa no xe niente mal!! le altre da turista me piasi.. però xe meno forti de queste due! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tinuviel Posted April 1, 2007 Report Share Posted April 1, 2007 oh là! finalmente un po' de foto! Innanzittutto, bei posti! Me piasi sai soprattutto la foto dei pellicani, el tramonto e quella del SeaWorld (non so perchè, ma me ispira l'inquadratura!). che dir.. spiaggia fantastica, colori cristallini e ... splendida la nostra polpettina con el coccodrillo in man!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuxav Posted April 1, 2007 Report Share Posted April 1, 2007 mi me piasi in genere sai le noturne, in particolare quela del trafico! xe sai originale.... anche el altre noturne xe bele ! le altre xe bele come foto ricordo del viagio che te ga fato .. che sicuramente xe indimenticabile.. ma le me par piu turistiche.... cmq no te la pensera de esertela sugada cusi no? alo tira fora altre :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
basketteam Posted April 2, 2007 Report Share Posted April 2, 2007 bele foto, bei posti!!! Dani postine la foto de quando te se ga sbusà la gomma dell'auto sulla strada che attraversa la palude infestada de alligatori Cucc diria che xe meio i alligatori dei ragni... no credo proprio... soprattuto se i ga un certo languorino... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted April 2, 2007 Report Share Posted April 2, 2007 Cucc diria che xe meio i alligatori dei ragni... no credo proprio... soprattuto se i ga un certo languorino... Tzè...un alligator me fa un baffo Mamma mia i ragni...no voio pensar, no voio pensar, no voio pensar Bellissime ste fotooooooooooooo! A mi le me piasi tutte. anche perchè, ovviamente, no vardo tecnica, luci o colori, ma vardo quel che le rappresenta. Devi esser stado un viaggio super Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli Posted April 2, 2007 Report Share Posted April 2, 2007 Bellissime....degne di un gran bel viaggio! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
assist Posted April 2, 2007 Report Share Posted April 2, 2007 E brava la mia polpetta che ga messo un poche de foto per soddisfar almeno un po la gentile clientela Tutte belle foto....personalmente go un debole per quela davanti alla AAA ( American Airlines Arena ). Ma anche quella de key west xe figa e no stago neanche a dirve quanto figo iera el tramonto dal vivo: spettacolare! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts