Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

ogi iero al manegio de pietrarossa (doberdò tipo)

e navigando tra i cavai me son fermado su de un che gaveva sto sguardo bellissimo..

la go fatta in bianco/nero con el miscelator de canal..

xe un dei pochi scatti fermi xke anche se el sembra mansueto el se moveva tropo..

070404070404cb2.jpg

Canon EOS20d | EF 100macro f2.8 | f3.2 | 1/640s | ISO100

se volè la go anche a colori ovviamente

Inviato

no, veramente, i piani visivi se incrosa che xe un spetacolo.. e xe fondamental che el orizonte sia drito.

E po' se nota che te sta usando una machina ufo :D i detagli xe veramente notevoli..

Inviato

e mi che iero za pronto a insultarte xche in dev no gavevo trova' niente.... :D

figona la version B/N per el dettaglio e el rifleso dei oci ! veramente notevole... lo sguardo casca perfettamente la ma, imho, rendi anonimo el caval, cioe el sogeto dela foto xe l'ocio .. mentre nela versiona colori el sogeto xe el caval .. xe due foto diverse entrambe belle !

me piasesi veder la version color con la modifica che te go sugeri' :D

@arlon: oltre ala machina diria che xe anche el 100 macro 2.8 che fa el suo.. xe veramente una lente figona :D

Inviato

ecco la version a colori..

070404070404mg9037ss3.jpg

per la cronaca.. av voleva che fazessi el sfondo nero.. ma dopo esser scapotado mal con i peluzzi.. me son accorto che vigniva un schif e go lassado star :D

Inviato

Intanto bellissima foto :)

E poi...a che distanza te ieri dal caval? Essendo una macro dovesi esser pochi centimetri, quindi me stupiso de quanto mansueto sia sta el caval per non allontanarse.

Bravissimo comunque :vabenon:

Inviato

Intanto bellissima foto :)

E poi...a che distanza te ieri dal caval? Essendo una macro dovesi esser pochi centimetri, quindi me stupiso de quanto mansueto sia sta el caval per non allontanarse.

Bravissimo comunque :vabenon:

macro no vol dir pochi cm.. :D vol dir soggetto avvicinado! mi go usado un tele per macro (100mm che diventa 160mm)

quindi iero a circa 50cm più o meno!

Inviato

Per mi xe bellissime tutte e due! Bravo picci :bacini:

Forse forse preferisso un bic' de più quella a colori :)

concordo anche mi.. senza el picci pero :p che tanto picio no te son :D

quella a colori ga piu dettagli nell'occhio che attira come le api i fiori! :D

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro