tinuviel Inviato 11 Aprile 2007 Segnala Inviato 11 Aprile 2007 La mia nova picia xè rivada oggi pomeriggio, son de scampon, ma prometto de metter presto su qualche fotina (tanto el forum xè pien dele mie prove ). Volevo solo renderve partecipi della mia felicità! Figona per esser una compatta, 7.1 MP, zoom ottico 6 X (e adesso vederemo el tanto decantado novo zoom digitale Canon ) stabilizzatore ... No xè una reflex, ma quella iera troppo per mi Più che altro, portarmela drio Cita
Stefano79 Inviato 11 Aprile 2007 Segnala Inviato 11 Aprile 2007 Ueilà, grande Son contento per ti, deso speto le foto Cita
tinuviel Inviato 11 Aprile 2007 Autore Segnala Inviato 11 Aprile 2007 Ueilà, grande Son contento per ti, deso speto le foto prima te dovessi postar le tue comunque... conosendome, entro el fine settimana gaverò za consumà i miei 3 giga de schede :D Cita
tuxav Inviato 12 Aprile 2007 Segnala Inviato 12 Aprile 2007 Aleeeeeeeee :D :D Yeppa nova canoniana nel forum :D confermo che la machina xe sai figa e ga un display ENORME... semo curiosi de veder le prima foto ma za quele che go visto xe decisamente fighe come colori.. no vedo l'ora de vederle a monitor e anche qualche stampa :daghe: Cita
arska Inviato 12 Aprile 2007 Segnala Inviato 12 Aprile 2007 ben fata! deso volemo le foto..! (e lasa star el zoom digitale, te prego! ) Cita
tuxav Inviato 12 Aprile 2007 Segnala Inviato 12 Aprile 2007 si, el zoom digitale no servi infati me par che te lo go anceh za disabilita' sula machina ieri mentre te ieri intenta a vardar 11 rossoneri che coreva drio un balon e mi tentato de far una macro ala schiuma de bira nel bocal :D :D Cita
trert Inviato 12 Aprile 2007 Segnala Inviato 12 Aprile 2007 noooo che bruto acquisto.. :D :D canonistaaa!! benarrivata nel club! martedi la voio veder e provar eh Cita
tinuviel Inviato 12 Aprile 2007 Autore Segnala Inviato 12 Aprile 2007 si, el zoom digitale no servi infati me par che te lo go anceh za disabilita' sula machina ieri mentre te ieri intenta a vardar 11 rossoneri che coreva drio un balon e mi tentato de far una macro ala schiuma de bira nel bocal :D :D ma ara ti! uff... meio che stago bona, che dopo te me zighi che te rimporvero sul forum allora, primi esperimenti fatti, no posto perchè no me convinzi i colori vien fighi, adesso devo capir una bazzeccola come la messa a fuoco. Ma go el manuale praticamente solo in pdf, quindi sto weekend che gaverò più freschezza me metterò a legger Son contenta che ieri, nel tendon dell'Oberdan, le luci e i colori xè vegnudi ben :D (xè la messa a fogo che lassa alquanto a desiderare ) Cita
tinuviel Inviato 15 Aprile 2007 Autore Segnala Inviato 15 Aprile 2007 come promesso, ve posto un per de foto fatte con la mia picetta. Go zercà, più che altro, de capir come funzia la messa a fogo e lo zoom Quindi, no xè stada una gran ricerca de inquadrature o effetti particolari PS visto che AV me ga dito che no se capisi ... xè campanule de meno de un centimetro de grandezza. Per voi sarà normale, ma con la Sony sta nitidezza nelle macro me l sognavo Cita
arska Inviato 15 Aprile 2007 Segnala Inviato 15 Aprile 2007 la prima no te me pol taiar el numero cussì o a metàmetà o tuto. La seconda, devo dir che la feriera con tute le piante me fa strano. inusual ma la me piasi. La terza xe un clasico Cita
tuxav Inviato 15 Aprile 2007 Segnala Inviato 15 Aprile 2007 concordo sula prima.. no se pol tajar cusi mi fosi in ti provasi a rifarla... la seconda me piasi x la contraposizion verde/feriera..... un bel verde saturo... la terza xe una bela macro ma forsi manca un punto de confronto per capir che xe macro... per mi podeva eser anche un girasol che no capivo che iera macro forsi anche l'inquadratura no aiuta.... cmq deso spetemo le altre foto :D Cita
tinuviel Inviato 15 Aprile 2007 Autore Segnala Inviato 15 Aprile 2007 la prima no te me pol taiar el numero cussì o a metàmetà o tuto. lo so, lo so xè che no rivavo a trovar la posizion giusta, e me secava metterme in centro della strada :P magari fra un po' (stesso orario che la go fatta) riprovo a andar a farla... a sta ora del pomeriggio, no sarà la fila de macchine per Servola, no? Cita
trert Inviato 15 Aprile 2007 Segnala Inviato 15 Aprile 2007 grande finalmente! per el numero i ga za dito.. per la ferriera me piasi sai el mar de drio e el skyline.. Cita
tinuviel Inviato 15 Aprile 2007 Autore Segnala Inviato 15 Aprile 2007 grande finalmente! per el numero i ga za dito.. per la ferriera me piasi sai el mar de drio e el skyline.. quella che te vederà martedì (con messa a fuoco invertida) xè anche meio IMHO e adesso vado a rifar la foto col numero... Cita
giuli Inviato 16 Aprile 2007 Segnala Inviato 16 Aprile 2007 Con grande gioia e soddisfazione vi comunico che oggi è arrivata la mia nuova fotocamera visto che Stefano ha preso la A 640... Marina la A710... ho completato il terzetto Canon con la.. A 630! Cita
tinuviel Inviato 16 Aprile 2007 Autore Segnala Inviato 16 Aprile 2007 grande Giuli! Benvenudo nel club dei canonisti Cita
tuxav Inviato 16 Aprile 2007 Segnala Inviato 16 Aprile 2007 Grande GIuliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :D deso spetemo anche da ti le foto ! :D dagheeeeeeeeeeeee :daghe: Cita
arska Inviato 16 Aprile 2007 Segnala Inviato 16 Aprile 2007 uhmm.. a breve poderia eser che me zonto anche mi! Cita
polpetta Inviato 16 Aprile 2007 Segnala Inviato 16 Aprile 2007 cominceremo ad organizzar uscite fotografiche tutti quanti alora!! mi proporria de trovarse un giorno..quando xe maggior adesion.. sceglier insieme un tema al volo... e dividerse per un oretta..due. dopodiche aprir un post con una foto o due de ogni partecipante su quel tema.. cusi..per veder le varie interpretazioni .. cossa disè?? se pol far?? penseghe su.. adesso che le belle giornate se fa sentir Cita
trert Inviato 16 Aprile 2007 Segnala Inviato 16 Aprile 2007 @giuli: grande giuliiiii!!! @arlon: movite cos te speti? @polpy: basta che no semo in 14mila e ndemo far foto miramar.. che no sopporto quele robe.. zero liberta de movimenti e pensar.. Cita
tuxav Inviato 16 Aprile 2007 Segnala Inviato 16 Aprile 2007 che figoooooo l'uscita son d'acordisimo !!!! anche mi no vojo che se trovemo a girar in 1000 quindi che vegni TUTI i sdsiini (nikonisti compresi :D ) ma che ognidun sia libero de 'ndar da solo dove vol e dopo se se trova x veder i risultati... magari anche una uscita serale/noturna ora blu podesi eser cocola.... e dopo l'ora blu pose-beer (chi sa sa : P) Xe solo un problema.. come femo con Arlon? :D andemo a trovarlo a Koeln? Cita
polpetta Inviato 16 Aprile 2007 Segnala Inviato 16 Aprile 2007 ma te ga letto cosa go scritto? tutto sta a ti decider se in quell'oretta o due te vol ciacolar con l'altro o ignorarlo e far le foto che te vol ti. poi al massimo se va ciorse de bever tutti insieme e discuter sulle foto sul petes..o quel che se vol a fine pomeriggio/sera/mattina. :( Cita
polpetta Inviato 16 Aprile 2007 Segnala Inviato 16 Aprile 2007 che figoooooo l'uscita son d'acordisimo !!!! anche mi no vojo che se trovemo a girar in 1000 quindi che vegni TUTI i sdsiini (nikonisti compresi :D ) ma che ognidun sia libero de 'ndar da solo dove vol e dopo se se trova x veder i risultati... magari anche una uscita serale/noturna ora blu podesi eser cocola.... e dopo l'ora blu pose-beer (chi sa sa : P) Xe solo un problema.. come femo con Arlon? :D andemo a trovarlo a Koeln? questo xe lo spirito giusto Arlooooooooooooooooooooooooooon: ... non averme a mal.. perfavorrrrr! urka .. girar sola de notte non xe el mio massimo ma posso rimediar ...mi adoro la mattina e el tardo pomeriggio Cita
tinuviel Inviato 16 Aprile 2007 Autore Segnala Inviato 16 Aprile 2007 @Polpi: penso che Trert intendeva de non andar in posti tanto "inflazionadi" poi... che problema saria girar per barcola o per le rive alle 8-9 de sera? In mezzo al bosco a mezzanotte sola no ghe vado neanche mi in compagnia, però, me piasessi Cita
polpetta Inviato 16 Aprile 2007 Segnala Inviato 16 Aprile 2007 @Polpi: penso che Trert intendeva de non andar in posti tanto "inflazionadi" poi... che problema saria girar per barcola o per le rive alle 8-9 de sera? In mezzo al bosco a mezzanotte sola no ghe vado neanche mi in compagnia, però, me piasessi te me spieghi dove go scritto miramar? o posti inflazionadi? mi no vedo.. esisti tanti posti. poi.. non go dito che non accetto de andar fora de sera...solo che non me piasi...poi dipendi dove..questo certamente. saro prevenuda?pol eser..ma go solo fatto una personale considerazion .pace Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.