tuxav Inviato 13 Aprile 2007 Segnala Inviato 13 Aprile 2007 Gavendo finalmente trova' la voja e el tempo de sistemar un poche de 'vecie' foto go pensa de linkarle qua... no xe niente de novo, xe roba vecia fata in autuno ma che no gavevo ancora sistema' Questa xe una vista de Trieste da San Giusto ... mentre questo xe l'Arco de Riccardo .... ... una banale Piazza Unita' ... e un altretanto banale molo audace.. me piaseva la colorazion blu del mar e del ciel... Cita
tuxav Inviato 13 Aprile 2007 Autore Segnala Inviato 13 Aprile 2007 questo xe Canal Ponteroso.... e questo el nostro Rathaus e per finir un semi-tramonto su una pilotina.... le altre foto xe sul mio sito Cita
Bonovox767 Inviato 13 Aprile 2007 Segnala Inviato 13 Aprile 2007 Molto belle...mi piacciono i colori Cita
Nona Picia Inviato 13 Aprile 2007 Segnala Inviato 13 Aprile 2007 Belle! Mi piacciono le ultime 3, bravo! Cita
tinuviel Inviato 13 Aprile 2007 Segnala Inviato 13 Aprile 2007 a mi me piasi soprattutto quelle de Ponterosso e del Municipio, ga una bellissima prospettiva! Cita
arska Inviato 13 Aprile 2007 Segnala Inviato 13 Aprile 2007 bela ponterosso (e bel obietivo), e stupenda la ultima, vermente piacevole (ma i ninzioi sui pennoni, i me par solo che a mi pacchiani de bruto?) Cita
tuxav Inviato 14 Aprile 2007 Autore Segnala Inviato 14 Aprile 2007 Grasssie si quela de ponterosso me ga piaso anche a mi, sicuramente ga aiuta la giornada splendida e le nuvole che rendeva el ciel piu interesante (el 10-22 cmq me piasi sai come obietivo ). Cita
trert Inviato 14 Aprile 2007 Segnala Inviato 14 Aprile 2007 oh la finalmente.. mi me piasi una cifra ponterosso, la barca e la fontana dei continenti.. le altre me par sai statiche nel rispetto delle altre.. tipo quela dell'arco no xe nel tuo stile eco Cita
Malto Inviato 14 Aprile 2007 Segnala Inviato 14 Aprile 2007 ponterosso e municipio xe eccezionali!!! Bravo mulo Cita
marcoxii Inviato 14 Aprile 2007 Segnala Inviato 14 Aprile 2007 pilotina e ponterosso belle...anche arco...complimenti Cita
polpetta Inviato 14 Aprile 2007 Segnala Inviato 14 Aprile 2007 me piasi sai i paesaggi...che i te vien sempre sai bei! ma devo dir che l'arco non me convinzi sai... forse per el punto de ripresa..stile "cartolina" ..ecco..proveria un'altro punto de vista. in generale..sai cocole Cita
cucciolina Inviato 15 Aprile 2007 Segnala Inviato 15 Aprile 2007 A mi le me piasi tutte Bravissimoooooooo Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.