Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

dopo mesi che meto via abb dindini me son podudo permeter de ciorme sto bel picio :)

lo go comprado de attualfoto e ne son pienamente soddisfatto!

autofocus velocissimo, preciso.. de ottima costruzion e nianca tanto pesante! (ingombrante si)

ecco un per de scatti

1/200 f4 iso200

6d02737.jpg

e qua el crop al 100%

67e7m8h.jpg

intanto questa..

Inviato

:D :D

go/gavemo avu la fortuna de eser presenti al batesimo del novo picio de trert :D :D

una lente veramente figona ! un AF super veloce, el xe legerisimo, la qualita xe veramente altissima.... diria che val veramente la pena far musina x sta lente !

deso vojo veder altre foto fate col zogatolo :D

intanto ecove una foto de tr3rt col suo novo picio che se lo cocola :D :D :D

mg0469pj4.jpg

Inviato

ahahahha :D

6fqi1xs.jpg

ecco un altro crop

61ve5n7.jpg

go avudo modo de provarlo abbastanza.. e son contentissimo come gavè visto dalle foto!

ps: anche av pol meter i suoi test dell'obbiettivo, no me offendo :D

Inviato

mi go fato solo una foto col novo picio de Trert :D

in compenso, go immortalà la sua prima foto col novo giogattolo ;) ( o, almeno, cussì el me ga dito :D)

PS el iera solo "leggermente" contento per l'acquisto ;):D

20070427graz0001mv2.jpg

Inviato

ben fata! mi purtroppo non rivo e non penso nemmeno de ciorme novo el mio prox toco che costaria tipo 1300 euri :( uff... perchè costa tanto sti mone de vetri?

non i pol usar el fondo de una bottiglia?

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro