Jump to content

Tonellotto vol tornar a far el presidente a trieste

Recommended Posts

chi, come mi, ga visto la prima pagina del piccolo de oggi come minimo ghe xe vignudo un colpo....

Tonellotto saria disposto a ricomprarse de novo l'Unione (aaaaaaaaargh) pur de salvarla dala serie C.

Per mi meio in C (con Fantinel) che in serie B con lui.

voi cossa ne pensè?

Edited by Maurizio72Ts

Complimenti per l'umorismo :D

Macché umorismo, se se devi organizzar.

Mi ad esempio volessi esser avvertido in tempo, per sbatter per ben in pergolo el tappedo rosso, e poder svolgerlo degnamente al suolo nel momento in cui el poza el pie fora dalla macchina.

E poi saria giusto che tutti quanti in città comperi palme, per sventolarle e rinfrescar Tonnellotto mentre el passa e accompagnarlo nel suo tempio, ovvero el Stadio, con dei degni cori de benvenuto.

E dentro el Stadio che ghe sia tigri, leoni e bestie feroci, per darghe el bentornato nella maniera più degna possibile, per uno come lui. :p

Macché umorismo, se se devi organizzar.

Mi ad esempio volessi esser avvertido in tempo, per sbatter per ben in pergolo el tappedo rosso, e poder svolgerlo degnamente al suolo nel momento in cui el poza el pie fora dalla macchina.

E poi saria giusto che tutti quanti in città comperi palme, per sventolarle e rinfrescar Tonnellotto mentre el passa e accompagnarlo nel suo tempio, ovvero el Stadio, con dei degni cori de benvenuto.

E dentro el Stadio che ghe sia tigri, leoni e bestie feroci, per darghe el bentornato nella maniera più degna possibile, per uno come lui. :p

Non servi tigri e belve feroci, basta metter là quelle persone che x sfiga gà comprado casa dal trapoler...xè indecente che el Piccolo xè andado a intervistarlo, una roba senza senso...chi se ne frega de quel barbon?Mica che Fantinel vol vender...xè l'ennesima dimostrazion della pochezza del Piccolo, pur de vender qualche copia in più tira fora anche ste cazzade : VERGOGNEVE!

Solo al pensier che ritorni l'incubo Tantolon me vien i brividi. A parte questo una roba bisogna riconoserghe ,xe stà l'unico presidente che ga capido che i giogadori va trattai per quel che i xe : dei Paraculi a cui ( teoricamente) doveria esser tutto dovuto .Che tradotto significa pochi doveri ma tanti diritti. I risultati de questo anno lo dimostra in maniere limpida ,limpida. :vino::vino:

qualche cosa di buono...l'ha fatta...

vedi acquisto di (...) Eliakwu (...) ...

Ciamilo positivo.. Un che corri a svodo senza vardar dove che va la bala sui lanci come un cimperle per mi saria de sbatterlo in C... :down:

El ga fatto ben due o tre partide in due anni. La cagava sempre e comunque..

Cmq NO A TERNOALLOTTO!!!