SandroWeb Inviato 26 Giugno 2007 Segnala Inviato 26 Giugno 2007 Morti Chris Benoit, sua moglie e un figlio 26 Jun 2007 by Michele M. Ippolito L'ex WWE e WCW Champion Chris Benoit, sua moglie Nancy, conosciuta nel mondo del wrestling come "Woman", ed il loro figlio Daniel sono stati trovati morti stamattina ad Atlanta, Georgia. Non si hanno ulteriori notizie. E' l'ennesima gravissima tragedia che scuote il mondo del wrestling negli ultimi anni. In un primo momento si era pensato che fosserò morti anche gli altri due figli di Benoit, che invece si trovano in Canada e stanno bene. ---- Dir che son sconvolto xe anche poco Cita
trert Inviato 26 Giugno 2007 Segnala Inviato 26 Giugno 2007 disi che xe stado un suicidio.. uff.. ma sia lui che la moglie che el fio.. me dispiasi.. Cita
assist Inviato 26 Giugno 2007 Segnala Inviato 26 Giugno 2007 Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo.........son senza parole. Assurdo, ma come....no xe posibile. Cita
SandroWeb Inviato 26 Giugno 2007 Autore Segnala Inviato 26 Giugno 2007 Da quanto stago leggendo su vari forum, par che Benoit gabi copado moglie e fio e se gabi suicidado. Mi spero che no sia cussì, e che l'autopsia rivi a escluder una roba così terribile. Cita
tuxav Inviato 26 Giugno 2007 Segnala Inviato 26 Giugno 2007 no conoso la persona, ma permeteme de dir che... come per quel altro che xe morto tempo fa... el wrestiling no me par sia un mondo molto normale e pulito, qualche effetto lo gavera tute le schifezze che i ciol e visto la massa muscolare che i ga no penso che i cioghi aspirine. Mi oltre che l'autopsia faria tante tante indagini e controli per darghe un taio... nei altri sport qualcosa i fa x el doping, forsi inutilmente.. go l'impresion (per carita, da esterno e quindi val quel che val) che nel wrestiling no i vol controlar niente xche i sa che no xe posibile tirar via el doping, e se i lo tira via casca el palco quindi miliardi persi.. perche' xe solo interessi de chi organizza i eventi.. no xe un sport (IMHO). El pugilato xe un sport de sacrifici e sudor, el wrestling a mio aviso xe equivalente a un circo.. che dopo sia bel no go dubi, ma quando questo porta a tragedie simili, forsi saria el caso de rifleter e darghe un taio visto che vien ciolti a model da tanti muleti ... no? Cita
davidin Inviato 26 Giugno 2007 Segnala Inviato 26 Giugno 2007 nooo...me dispiasi tanton! no go altre parole... Cita
SandroWeb Inviato 26 Giugno 2007 Autore Segnala Inviato 26 Giugno 2007 av, bisogna considerar la SINGOLA persona e non la totalità del movimento. Ognidun ga le sue storie, i suoi pregi, i suoi difetti. Stemo parlando de una persona che no assumeva droghe, nè alcol, nè tante altre putanade come fazeva tanti altri. Iera considerado uno dei wrestler più seri in circolazion, tanto che la wwe ghe gaveva affidado i muletti più giovani per tirarli su...proprio per lo spirito che gaveva lui. Se le notizie vegnerà confermade, no xe ALCUNA giustificazion nel commetter un atto del genere. Ma, per favor, no stemo tirar fora el doping sempre e comunque....No i xe tutti devastadi dalle anfetamine e dai steroidi Cita
arska Inviato 26 Giugno 2007 Segnala Inviato 26 Giugno 2007 forsi saria el caso de rifleter e darghe un taio visto che vien ciolti a model da tanti muleti ... no? Si, anche mi credo che el problema stia qua. Xe una question totalmente indotta dale tv (no me dirè che nela società ghe xe una passion genuina pel wrestling..), quindi come che xe rivado pol sparir, credo. Cita
SandroWeb Inviato 26 Giugno 2007 Autore Segnala Inviato 26 Giugno 2007 Aggiungo inoltre che la WWE, dopo che iera morto Eddie Guerrero, ga avviado el "Wellness program" col quale se controlla periodicamente lo stato de forma de un atleta. Se un wrestler vien trovado positivo a sostanze dopanti, vien sospeso dall'attività e punido. Che giri me**a xe palese, ma che no ghe sia controlli su questo...non xe una roba vera in assoluto, eh... Cita
The Rock Inviato 26 Giugno 2007 Segnala Inviato 26 Giugno 2007 massimo rispetto per Benoit, stimado professionista, anche se non esattamente el mio preferido. La notizia lasa sconvolti, le prime notizie no xe certo confortanti, tanto che gira vosi collegade anche alla (recente) morte de suo papà che sembra lo gabbi portà verso una forma de depression che podessi aver scadenà tutto questo. (son d'accordo con sandro...lasemo el doping fora, almeno da sto topic) Cita
tuxav Inviato 26 Giugno 2007 Segnala Inviato 26 Giugno 2007 sandro, xe vero che generalizar xe sbaglia' ma no sta dirme che quei xe rivai a quei livei magnando spinaze come braccio di ferro ovio che tuti ciol schifezze... le ciol i muleti che zoga balon te vol che lori no cioghi niente?!?!?!?! dai su el doping xe in tuti i sport, ma la mia impresion xe che mentre nei altri sport el doping xe un strumento x arivar a certi risultati, nel wrestling l'unico fine xe eser piu grossi e basta. ripeto, sara bel de veder ... ma no xe un sport .. con questo no critico chi lo guarda, digo solo che x mi questi avenimenti no xe un caso e saria de rifletter x fermar tutto... se non altro per i muleti che li ciol a esempio... Cita
SandroWeb Inviato 26 Giugno 2007 Autore Segnala Inviato 26 Giugno 2007 Aggiungo ancora: el wrestling no xe sport. Xe, come vien definido oltre oceano, "Entertainment". Perchè alla fine un wrestler xe principalmente un atleta e, al tempo stesso, un attor. Cita
The Rock Inviato 26 Giugno 2007 Segnala Inviato 26 Giugno 2007 se vole proseguo nel qualunquismo.......fermemo tutti gli sport del mondo visto che de morti (vedi anche nei calciatori dei anni '70) che ne xe stade abbastanza....ma per piacer.....xe za un brutto colpo ricever notizie del genere....ancora spararghe sora a gratis..... saluti a tutti Cita
tuxav Inviato 26 Giugno 2007 Segnala Inviato 26 Giugno 2007 bon .. ok, me dispiasi .. no volevo far qualunquismo e urtar la vostra sensibilita.. lasemo perder e via. Cita
SandroWeb Inviato 26 Giugno 2007 Autore Segnala Inviato 26 Giugno 2007 sandro, xe vero che generalizar xe sbaglia' ma no sta dirme che quei xe rivai a quei livei magnando spinaze come braccio di ferro ovio che tuti ciol schifezze... le ciol i muleti che zoga balon te vol che lori no cioghi niente?!?!?!?! dai su Mi no stago discutendo sul fatto che el mondo de wrestling no sia stado contornado in passato da tante storie de doping e che quindi sia un mondo pulito. Su questo se sta fazendo molto de più rispetto ad anni fa, anche perchè xe molti più fioluzi che varda wrestling rispetto al passato e quindi se vol anche cercar de dar un'immagine diversa da quel che xe lo stereotipo comun (=gente pompada senza un minimo de zervel ) Mi stago solo disendo che se succedi ste robe, pol esser anche NON direttamente collegade allo "stupendo" mondo del doping...per questo intendevo de no far de tutta l'erba un fascio Cita
assist Inviato 26 Giugno 2007 Segnala Inviato 26 Giugno 2007 Mi stago solo disendo che se succedi ste robe, pol esser anche NON direttamente collegade allo "stupendo" mondo del doping...per questo intendevo de no far de tutta l'erba un fascio Non posso che quotar quanto detto. Cita
arska Inviato 26 Giugno 2007 Segnala Inviato 26 Giugno 2007 Mi stago solo disendo che se succedi ste robe, pol esser anche NON direttamente collegade allo "stupendo" mondo del doping...per questo intendevo de no far de tutta l'erba un fascio ma xe sicuramente correlade al "stupendo" mondo del wrestling, che xe correlado al "stupendo" mondo del doping. Xe proprietà transitiva.. forsi merita discuterne. Per chi che disi che alora se pol fermar el balon, ecc.. el wrestling xe un sport TOTALMENTE indotto dale TV, con l'unico scopo de far soldi. El balon lo zogavo in cortil coi amici. Basta, come ragion? Cita
SandroWeb Inviato 26 Giugno 2007 Autore Segnala Inviato 26 Giugno 2007 ma xe sicuramente correlade al "stupendo" mondo del wrestling, che xe correlado al "stupendo" mondo del doping. Xe proprietà transitiva.. forsi merita discuterne. Sicuramente sì: ma qua forsi se entra in un'argomentazion molto più vasta, che forsi merita una discussion a parte La mia idea xe questa: non xe SOLO doping. Non xe SOLO me**a che gira. E questo non xe el SOLO collegamento a fatti del genere. Voio dir: se una persona copa moglie e fio e poi se suicida, xe dovudo SOLO al fatto che xe un wrestler? Ragionemo molto ben su questo, perchè no volessi che sia un deterrente da tirar fora in avvenimenti come questo. Che poi questo tipo de ambiente possi esser malado, no lo metto in dubbio....lo seguo da anni, me piasi vardarlo per farme 4 ridade e così fazendo no lo ciapo troppo sul serio. Go sentido/letto tante brutte storie, assolutamente deprecabili...ma non xe tutto cussì, ecco. Cita
assist Inviato 26 Giugno 2007 Segnala Inviato 26 Giugno 2007 (modificato) Voio dir: se una persona copa moglie e fio e poi se suicida, xe dovudo SOLO al fatto che xe un wrestler? Anche lori alla fine i ga una vita come tutti noi....ovvio che i ciapa un monte de soldi in più de noi.....però alla fine anche lori no xe esenti dai problemi de tutti i giorni, che pol tranquillamente esular de doping&co.Con questo cmq no digo che no ghe sia doping, anzi, ne son convinto anche mi. Modificato 26 Giugno 2007 da assist4 Cita
Stefano79 Inviato 26 Giugno 2007 Segnala Inviato 26 Giugno 2007 Sicuramente uno no maza moglie e fio solo per colpa delle porcherie che el ga ciolto, ma comunque condivido el pensiero de Arlon e Tuxav. Go frequentado anche mi le palestre per un certo periodo, con l'allenamento tradizionale se fa sicuramente progressi, ma per arrivar a quei livei xe indispensabile far uso de certe sostanze. Parlemose ciaro: gente che ga 55cm de diametro bicipite con definizion e scolpiture senza cior niente xe fisiologicamente impossibile. Mettemose ben in testa questo. Go visto gente entrar in palestra col fisico a livelli quasi de anoressia, e dopo 6 mesi i iera ENORMI. Dai su...Mi in un anno go messo su 2 cm scarsi de bicipite... Per quanto riguarda i controlli antidoping, esisti delle sostanze da assumer poco prima dell'esame per coprir le tracce del doping..... A quei livei tutti ciol qualcosa, chi più chi meno, ghe metto la man sul fogo. E tutto questo sommado ad altri fattori pol causar dei raptus come questo. Me dispiasi tanto per la moglie e el fio, ma per lui, se el ga fatto veramente tutto ciò, no podè chiederme de provar pietà. Cita
SandroWeb Inviato 26 Giugno 2007 Autore Segnala Inviato 26 Giugno 2007 Go frequentado anche mi le palestre per un certo periodo, con l'allenamento tradizionale se fa sicuramente progressi, ma per arrivar a quei livei xe indispensabile far uso de certe sostanze. Parlemose ciaro: gente che ga 55cm de diametro bicipite con definizion e scolpiture senza cior niente xe fisiologicamente impossibile. Mettemose ben in testa questo. Go visto gente entrar in palestra col fisico a livelli quasi de anoressia, e dopo 6 mesi i iera ENORMI. Dai su...Mi in un anno go messo su 2 cm scarsi de bicipite... Ok...ma ara che sto qua no iera pompadissimo eh...fa un giro su Google e vardite un poche de sue immagini, te vederà che no iera una montagna de steroidi. Cmq...tornado alla realtà delle cose, se avvalora sempre più la teoria dell'omicidio/suicidio: secondo l'esame necrologico, la moglie xe morta venerdì, el fio picio sabato, e lui el giorno dopo... Bruttissima storia, e torno a ripeter che aldilà dei raptus, no xe in alcun modo giustificabile un gesto del genere. Cita
Stefano79 Inviato 26 Giugno 2007 Segnala Inviato 26 Giugno 2007 gente che ga 55cm de diametro bicipite [...] Ehm...errata corrige: 55 cm de circonferenza, non de diametro Cita
SandroWeb Inviato 26 Giugno 2007 Autore Segnala Inviato 26 Giugno 2007 Un'altra news da tuttowrestling.com: "Nel comunicato messo online da WWE.com, dove si dà ormai per scontato che Chris Benoit abbia compiuto un duplice omicidio prima di uccidersi a sua volta, emergono nuovi inquietanti particolari sulla vicenda. Chris Benoit ha saltato un house show previsto per la giornata di sabato avvisando i dirigenti della WWE di essere costretto a rimanere a casa per un'emergenza familiare. Nella giornata di domenica mattina avrebbe poi avvisato alcuni suoi cari amici, fra cui Chavo Guerrero, via sms di avvisare Richard Hering, dirigente della WWE, di mettersi in contatto con lo sceriffo di Fayette County, dove la famiglia Benoit risiedeva, affinchè si recasse lunedì a casa Benoit per controllare le condizioni della sua famiglia. La polizia si è recata sul posto ieri pomeriggio ed è entrata in casa non senza difficoltà, poichè i due cani pastori tedeschi della famiglia erano di guardia liberi nel giardino. La WWE specifica di essere in possesso di ulteriori informazioni rese note in via privata dalla polizia, ma che non verranno comunicate come richiesto dalle autorità inquirenti. " Cita
Maurice Inviato 26 Giugno 2007 Segnala Inviato 26 Giugno 2007 In tutti i sport xe doping un mio prof. (tal Paschini, baskettaro professionista) me ga contà de quanta roba giri nel basket per esempio. Lui parlava del "mangime" ( ) inteso come Doping. Dai suoi racconti xe una roba impressionante,anche nel basket. Tornando al wrestling... no me piasi, forsi solamente perchè xe pompado dalle TV e la roba me da sai fastidio. Chi lo pratica xe davvero bravo,come attor e disemo come atleta... Non credo che el mato gabi compiudo una simile pazzia solo per le sostanze che, secondo mi, come tutti el cioleva. Saria,però de far un po' de pulizia anche da sto punto de vista, soprattutto, come disevi prima, perchè migliaia e migliaia de ragazzi,dai più piculi ai più grandi i li ciapa ad esempio e li imita Cita
Beck's Inviato 26 Giugno 2007 Segnala Inviato 26 Giugno 2007 Bon, ma qua no se tratta de doping. A Chris Benoit ghe xè giradi i copi, e i steroidi non c'entra. Sembra che ghe ga ciapa i cinque perché su fio stava mal (letto su yahoo) , ma non xè certo.. Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.