Jump to content

I complimenti dei muli alle mule

I complimenti dei muli alle mule  

34 members have voted

1. 1. Secondo voi il termine figa xe:

• un complimento
      15
    • un'offesa perchè troppo volgare
      14
    • altro
      5
  2. 2. Per voi el termine patata xe:

• un complimento
      12
      7
    • un tubero
      13
    • altro
      2
  3. 3. Per voi el termine a'bona xe:

• un complimento
      12
      17
    • altro
      5

Recommended Posts

Oggi parlavo con Assist dei termini che vien usadi dai muli per farghe complimenti DIRETTI alle mule... ma ovviamente la mentalità maschile e quella femminile viaggia a volte proprio su due piani differenti e molte volte noi mule non apprezzemo per niente.

Per cui deso voio veder, sia dal punto femminile che da quel maschile, come interprete sti termini.

Ovviamente siccome non se podeva metter i sondaggi differenziadi per omini e donne, scrive cosa gavè risposto cussi vedemo se go ragion a dir che la pensemo in maniera differente :D

Edited by molly

ovviamente mi go risposto offesa, tubero :p, offesa.

Offesa nel senso che xe troppo volgare, xe tanti altri termini molto più cocoli per farghe un complimento ad una mula/donna

ah intendevo i "complimenti" diretti :D non quei tra muli e muli co se parla de mule :)

Edited by molly

Oggi parlavo con Assist dei termini che vien usadi dai muli per farghe complimenti alle mule... ma ovviamente la mentalità maschile e quella femminile viaggia a volte proprio su due piani differenti e molte volte noi mule non apprezzemo per niente.

Per cui deso voio veder, sia dal punto femminile che da quel maschile, come interprete sti termini.

Ovviamente siccome non se podeva metter i sondaggi differenziadi per omini e donne, scrive cosa gavè risposto cussi vedemo se go ragion a dir che la pensemo in maniera differente :D

A Bonaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D

allora, risposta differenziada...

go risposto "altro" su "figa" perchè parlando tra muli dir quela xe proprio figona o figa no xe un'offesa, chiaramente no ghe lo diria mai a una mula

su "patata" lo go messo come complimento perchè lo trovo el meno offensivo de tutti e se gavesi confidenza con una mula "patata" ghe lo diria senza problemi

su "a'bona" inveze lo trovo volgare..

secondo mi in definitiva tutti i termini che te ga messo pol esser interpretai nell'uno o nell'altro modo, xe solo che dipendi molto da chi te lo disi, in che contesto e con che intonazion...

su "patata" non xè dubbi che sia un tubero....

su i altri due go messo altro, perchè ormai xè due terminologie che fa parte della parlada de tutti, non le trovo offensive, a dir el vero me fa rider quandoi le disi, ma nn me son mai offesa....

Alur, siccome qua se parla de situazioni dirette tra mulo e mula, digo che usar questi termini con una mula poderia venir ciapadi come offensivi. Ordunque in tal contesto diria che xe dei termini de ritener offensivi nei confronti delle mule....meio no usarli per aver salva la vita ;):D

Poi, esisiti un'altra faccia della medaglia che innegabile: co se xe solo tra muli, queste terminologie se le usa spesso e volentieri....lato nostro non le xe interpretade come offese, ma xe modi de dir per sottolinear quanto bella ed attraente pol esser una mula :D

Edited by assist4

forsi ga ragion BT... dipendi anche dal contesto e dalla persona...

se vien là un sconosciuto e me disi : a'bona probabilmente me metto rider ...

ma se vien là un che conoso da anni ma che comunque go un rapporto puramente lavorativo e me disi: te son sempre più figa... me irrita un poco.

eheh si so che a'bona no xe triestin... ma siccome soprattutto da militari go senti parecchie volte venir fora sto termine diretto a mule triestine volevo saver come lo interprete :)

eh deso ghe volesi verzer una discussion per saver come i muli tenta l'approccio per la prima volta con una mula :p che termini i usa :D

Mah...domanda difficile :D Ovvero, no ghe diria mai a una mula "te son una figa/patata/bona"....forsi solamente se fossi in confidenza storica con ela.

Cmq no li vedo specificamente come termini volgari, ma come disi molly xe altri i modi per dir a una signorina che la xe carina :)

eh si... mi preferiso le robe più banali ma anche più cocole... tipo: che carina te son oggi, che bei oci, che bel sorriso, te sa che cussi te son proprio bella

o frasi cussi...

mi i termini cussi volgari come primo approccio o provenienti da un che non lo fa per scherzar non i me piasi ah

poi come disi BT se vien da un amico o da un con cui go sai confidenza per scherzo xe diverso.

ma mi parlavo de quando i vien detti seriamente !

Ve confesserò che el più bel complimento che go mai ricevudo de un mulo, e che me xe restado in memoria, xe stado a 9 anni, ciacolando con un mulo grande de 15, el me ga dito "Te ga 9 anni, ma te ragioni come una de 12" . El me ga fatto andar in Paradiso!!!

eh si... mi preferiso le robe più banali ma anche più cocole... tipo: che carina te son oggi, che bei oci, che bel sorriso, te sa che cussi te son proprio bella

o frasi cussi...

mi i termini cussi volgari come primo approccio o provenienti da un che non lo fa per scherzar non i me piasi ah

poi come disi BT se vien da un amico o da un con cui go sai confidenza per scherzo xe diverso.

ma mi parlavo de quando i vien detti seriamente !

penso che el mio ragionamento sia consolidà dal fatto che mediamente ognidun de noi considera uno o l'altro termine più o meno volgare, più o meno "complimento"... dipendi da quel che usa un de solito...

mi no diria mai de una mula "ara che bona" e per questo lo trovo volgare ma magari uso più spesso "patata" e lo trovo quasi simpatico... e poi l'intonazion e la confidenza fa el resto

Son in linea con la maggioranza. Parlando tra muli no xe inteso in senso offensivo, ma dirghe a una mula no xe sai bel. Forsi proprio se xe una che conoso ben e una sera la vedo con un bel vestido me pol scampar un "che figa che te son stasera" ma xe casi ecco :D

Quindi visto che el sondaggio se riferiva al fatto de dirghe direttamente a una mula, voto tutte e 3 come offensive.

A volte i detti hanno proprio ragione: "paese che vai usanza che trovi" :D:D

Vada per la i soliti "sei una gran figa" oppure "a boooooonaaaaaaaa" ma vi assicuro che patata non l'ho proprio mai sentito da noi! :D

Se qualcuno venisse qua a dire a una ragazza qualsiasi "sei una gran patata", il povero malcapitato si sentirebbe rispondere "...pensa per te finocchio!!!" :grin::grin:

Di sicuro!!! Ci metterei la mano sul fuoco!!! ...anche se, per la verità pagherei per poter assistere ad una scena come questa!!!! :merodolodalrider::merodolodalrider:

A parte tutto...i complimenti fanno sempre piacere ma credo che ci siano ben altri modi per far sapere ad una ragazza che piace!!! :D:D

Edited by dead_angel

Figo/figa è un termine che si è in parte addomesticato, è diventato una specie di "cool".

Bona sta sulla buona strada per fare la stassa fine. Dipende molto in ogni caso dal contesto.

Un conto è gridare per strada ad una sconosciuta "...A BONA" un conto è sussurrare tra un bacetto e l'altro alla propria tipa un "ummh...quanto sei bona!". :p

Patata è abbastanza brutto e anche un pò comico. Non mi viene d'associarlo al genere femminile.

Se devo usare qualcosa di commestibile direi "bella gnocca", ma forse è una questione squisitamente dialettale. :)

bah... sinceramente sti commenti no xè che me vadi sai, xè altri modi che forse una mula apprezza de più.

Personalmente, me irrita se uno me urla drio ste robe, ma ghe ne xè de pezzo... soprattutto co i fa commenti su certe parti del corpo :p Parlo ovviante dei estranei che per strada, soprattutto de estate, se permetti de esprimer a vose alta la sua opinion (mejo quei che tira solo ociade, xè più aprezzadi... imho)

Da persone che conoso... non posso che quotar Molly :D se xè per scherzar, o dito con un certo tono, ok... se no... me girassi le scatole che un conoscente me disi certe robe :p

Quando ierimo putei e andavimo in Viale a far vasche iera tante mulete che se giogava a far passerella in Acquedotto e noi piccole carogne quando passava una particolarmente impizada se voltavimo e ghe zigavimo drio "FATA". Tutta orgogliosa la se girava, a questo punto noi ghe zigavimo : "SI, MA MALAMENTE" :D:D:vino::vino:

Quando ierimo putei e andavimo in Viale a far vasche iera tante mulete che se giogava a far passerella in Acquedotto e noi piccole carogne quando passava una particolarmente impizada se voltavimo e ghe zigavimo drio "FATA". Tutta orgogliosa la se girava, a questo punto noi ghe zigavimo : "SI, MA MALAMENTE" :D:D:vino::vino:

che cattivi :p

Alur, siccome qua se parla de situazioni dirette tra mulo e mula, digo che usar questi termini con una mula poderia venir ciapadi come offensivi. Ordunque in tal contesto diria che xe dei termini de ritener offensivi nei confronti delle mule....meio no usarli per aver salva la vita ;):D

sottoscrivo in pieno :grin:

Son in linea con la maggioranza. Parlando tra muli no xe inteso in senso offensivo, ma dirghe a una mula no xe sai bel. Forsi proprio se xe una che conoso ben e una sera la vedo con un bel vestido me pol scampar un "che figa che te son stasera" ma xe casi ecco :D

Quindi visto che el sondaggio se riferiva al fatto de dirghe direttamente a una mula, voto tutte e 3 come offensive.

Quoto :bye:

Tra de muli co se vedi una magari a Barcola in bikini pol anche starghe benisimo deto cussì tra muleria apunto un "ara che figa".

Ma se go de farghe un complimento a una mula ghe lo fazo normal anca perché meno mal che esisti le mule. Mi go sempre vù el masimo rispeto per tuti sti fiori che i ne profuma la vita. Guai se no ghe fosero. Il mondo saria un deserto arido e triste.

:bye::bandieraalabarda: