Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

• Risposte 50
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Inviato

purtroppo me go perso le notizie/uscide del dipi che ga dado el via a questa proposta-provocazion.

son sai curioso de veder come che va avanti...e se se annetti anche sistiana beh...me vien de rider al pensier de un per de amici che sta da quele parti :crylol:

Inviato

penso che......... ghe saria un sindaco de piu'......consiglieri comunali in piu' .......burocrazia in piu'....ecc. ecc...........

l'italia devi taiar le spese non aumentarle

Inviato

L'unico commento che me vien de far, xè che saria solo soldi buttadi via. E che come "cavolada de fine estate" che ga dito qualchedun, i podeva far el discorso contrario.. cioè far diventar tutto sotto un unico comun.. Muja compresa per la gioia de Muggesani :D:p

:bye:

Inviato

scuseme, no go seguì tantissimo... ma dai commenti sentidi saria un po' el contrario, perchè metteria insieme comuni za esistenti (oltre a Opicina e altri che xè sotto Trieste), quindi saria sindaci e consiglieri in meno :p

Inviato

se i unifica TUTTI i comuni (san dorligo, sgonico, duino-aurisina e no ricordo quai altri) e incorpora dentro anche Opicina, Basoviza, Proseco (che adeso xe soto TS) gavesi senso e saria favorevole... se i vol agiunger un comun x opcina, un x basoviza, un x proseco alora no....

cmq forsi se la rapresentanza dei comuni del carso fosi piu forte in consiglio comunal magari no serviria e i rivasi a risolver i problemi lo steso spendendo meno soldi .... anche se in efeti i problemi de sgonico no pol eser quei de trieste e magari sucedi che x risolver 'monade' i devi spetar secoli...

buh! pero...visto che me par che el calendario dele osmize vien fato dal comun, saria mejo che continui a farlo sgonico piutosto che dipiaza :D :D :D :D

Inviato

anche mi me paressi giusto: un comun per la città e un solo per el Carso, che ga efettivamente esigenze diverse dela città. Muia che resti per ocnto suo, se i ghe tien.

No a un comun in più, e sì se Opcina vol agregarse a Sgonico.

Inviato (modificato)

Calma, non femo casin. Essendo un diretto interessato me son informà un po meio, non stemo scriver castronerie;

Savè che la provincia de Trieste xe quella col minor numero de Comuni in Italia?

Savè che Opicina NON xe un Comun?

Savè che Basovizza NON xe un Comun?

Al massimo ste due ga le Comunelle ma xe tutto un'altra roba... cmq non me par niente de scandaloso se;

Basovizza, Padriciano, Trebiciano, Banne, Opicina e Prosecco diventassi un Comun a parte, insomma parlemo de un nucleo che viaggia sulle 15.000 persone, quel che non me convinzi xe le motivazioni;

- Poche opere e infrastrutture sull'altipiano (non xe vero)

- Abbandono delle istituzioni verso i sopracitati paesi (idem)

- La costruzion del campo per i zingari (son daccordo! perciò xe meio che stago zito sennò vien fora tutto el mio razzismo esistenziale!)

Modificato da Fabieto
Inviato

Ehm...confesso che no leggio el Piccolo da qualche giorno e che quindi son poco informado. Qualchedun podesi spiegarme in poche parole le cause de sto casin? Cioè, xe vegnu fora tutto in un colpo a causa de battude/affermazioni de qualche politico, oppur el polveron iera za nell'aria? :unsure:

Grazie :)

Inviato

Ehm...confesso che no leggio el Piccolo da qualche giorno e che quindi son poco informado. Qualchedun podesi spiegarme in poche parole le cause de sto casin? Cioè, xe vegnu fora tutto in un colpo a causa de battude/affermazioni de qualche politico, oppur el polveron iera za nell'aria? :unsure:

Grazie :)

Ma guarda, innanzitutto non xe nessun polveron, sostanzialmente i rappresentanti delle circoscrizioni dell'altipiano se ga riunido e proposto de crear un nuovo Comune che va da Basovizza fino a Prosecco, questo perchè secondo lori el Comune de Trieste (al quale appartien tutti i paesini) vien abbastanza snobbadi;

- mancanza de infrastrutture (solo Basovizza e una piccola parte de Opicina ga la fognatura, tutti gli altri scarica nelle doline, e ricordemose che questo per la recente legge ambientale xe reato!!!);

- non xe traccia de un'ospedal nè tanto meno de un ambulatorio de pronto soccorso in tutta la zona che va da Cattinara fino a Duino (semo sui 30 km e quel de Duino xe un distretto sanitario, in parole povere se de notte te se fa mal o te va a Cattinara/Maggiore quindi 25/30 km o te va a Monfalcon!);

- el cattivo stato delle strade con tombini che salta;

- la scelta de piazzar sul Pian del Grisa el campo nomadi;

- e altre robe che adesso non me sovvien;

cmq lunedi se ga riunido de novo a Trebiciano un'assemblea dove podeva parteciapr chiunque e i ga approfondido l'oggetto. Di Piazza non la ga presa tanto ben e ga risposto mal disendo che xe fantasticherie e che non xe vero niente. De conseguenza semo sempre la, politici che litiga e non se fa una mazza de niente.

Questo xe el succo dopo per approfondir el discorso dovessi tenirme aggiorna chiedendo a gente che partecipa a queste riunioni, ma essendo riunione "di parte" non savessi quanta attendibilità darghe... più o meno a quella che ghe dago leggendo el Piccolo. :aracheroba:

Inviato

mah....unificar, saria favorevole. Divider ulteriormente, me par una castronada.

Secondo mi, comuni cussì pici, no riveria a far fronte da solo a spese grosse per infrastrutture nove, fognature, ospedai, etc etc....

Saria altre spese per el contribuente che abita in quel comun oltre a quele per mantegnir tutto el cucuzzaro, Sindaco e assessori compresi, e soldi stanziadi da provincia e region, quindi altre tasse per i contribuenti dei altri comuni. Un Comun piu' grande e unido, podessi gaver piu' forza e spese adeguade al bilancio. Se adesso gavemo 4 comuni, xe 4 Sindaci, no so quanti asessori, careghe, auti blu....No bastassi 1 comun solo?Credo, almeno. Penso che sia tuta una question che la gente no liga tanto con Roby Dipi....e forti anche dela propria cultura e lingua, gavessi voia de cambiar e de eser piu' autonomi. Anche se Dipi disi che no pol esser, e credo anche mi, se i se meti in onda, credo che i rivi far....

Inviato

a mi me par che qua l'estate ghe ga da alla testa a più de qualchedun.... son contraria a sta secession, perchè non ga motivi validi! Meio saria come disi qualcun piuttosto unificar tutto...

Ma scuseme Opicina non fa za comune a sè?

Inviato

anche mi me paressi giusto: un comun per la città e un solo per el Carso, che ga efettivamente esigenze diverse dela città. Muia che resti per ocnto suo, se i ghe tien.

Me par la soluzion più logica e meno dispendiosa per i citadini.

Inviato

Secondo mi, comuni cussì pici, no riveria a far fronte da solo a spese grosse per infrastrutture nove, fognature, ospedai, etc etc....

Aridanghete!

1...2...3... 1....2....3 calma calma!

Quanti abitanti ga el Comune de Muggia? ... boh? sui 13.000? pol darse.

Quanti abitanti gavessi sto novo Comune dell'altipiano? Sui 15.000. Ok?

Non me par che Muggia fazi cusi schifo no? Anzi.... se un paga le tasse xe giusto che gabbi le infrastrutture necessarie, adesso mi non so se xe giusto crear un nuovo Comune o no ma te par che el Carso gabbi le infrastrutture necessarie?

Per chi fa casin coi Comuni ecco a voi una bella mappa dei Comuni nel Friuli Venezia Giulia.

Sempre in palio la mitica saponetta a chi indovina i 6 Comuni della provincia de Trieste.

comunifriuliveneziagiulms7.jpg

Inviato

mi penso che el motivo x cui roby no ghe comoda sia anche in parte dovudo al fatto che se basoviza/opicina/prosecco se stacca da TS tuti i soldi dele tasse (ICI e chisa quante altre robe..) che vien pagade adeso al comun andasi ai comuni del carso, e no xe poche le case e villoni che xe in quele zone...

e po gaver 3 comuni (ts, muja, carso) saria mejo che gaverne 6 o 7 quanti xe adeso... no?

Inviato

Mah... da una parte se parla de eliminar la Provincia (anzi, de eliminarle tutte anche per risparmiar) e de far la Città Metropolitana e dall'altro xe chi sburta per far un Comun in più.

Certo dassi maggiore autonomia alle frazioni coinvolte, però saria un aumento delle spese.

Magari bastassi dar più porteri alle circoscrizioni. Xe anni che Mestre vol diventar Comun a sé, via de Venezia (e la gavesi più senso viste le dimensioni relative anche in termini de popolazion) ma no i ghe riva mai...

Se vardè la mappa riportada più su della division in comuni della provincia de Udin vedè che la situazion xe assai più ridicola che i nostri 6 comuni che ben o mal i ga molto più senso de tanti comuni furlani :D

Più che un Comune a sè stante, se proprio volemo vedessi meio la ripartizion del carso nei comuni za esistenti (Monrupino, Sgonico, Dolina).

Ma mi me piasesi veder sparir la Provincia e la costituzion della Città Metropolitana :D E maggiori autonomie alle circoscrizioni.

Inviato (modificato)

secondo mi Monrupino xè un comune un pò ridicolo...

me ricorda molto quelle pseudo province che i ga creà in Sardegna, roba che el capoluogo ga 5.000 abitanti :D

oppur me fa rider anche l'Istria... el capoluogo della region non xè Pola (58.000 abitanti) come tutti poderia pensar, ma Pisin (si e no 10.000)...

Modificato da Ikeya

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro