cucciolina Inviato 17 Ottobre 2007 Segnala Inviato 17 Ottobre 2007 Prima vardavo i tg e me ga colpido molto sta notizia. Un imprenditor del mantovan ga assunto 2 ladri che iera stadi sorpresi con le mani nel sacco a rubar nella sua azienda. Da domani, due disoccupadi de 37 e 38 anni incomincerà a lavorar nell'azienda de sto imprenditor dal cuore d'oro. Me ga molto colpido sta vicenda, sinceramente. Xe difficile perdonar un torto subido e addirittura premiarlo come ga fatto sto signor, però xe successo. El ga dito de volerghe dar una possibilità de riscattarse. I miei più sinceri complimenti a sto signor Cita
iaga Inviato 17 Ottobre 2007 Segnala Inviato 17 Ottobre 2007 Complimenti si.. ma spero che noi ghe rubi avanti! Se i rubava perchè noi gaveva de magnar e nisun ghe dava un lavor posso capir.. ma bisognasi veder se xè cusì o se iera un furto per sport.. Cita
cucciolina Inviato 17 Ottobre 2007 Autore Segnala Inviato 17 Ottobre 2007 Par che no i rivava a trovar lavor e gaveva de mantenir le famiglie. I due xe incensuradi e i ga dito che i xe andadi a rubar per disperazion. L'imprenditor se ga commosso e ga deciso de assumerli. El loro primo compito sarà quel de rimontar un macchinario che i gaveva smontado per dopo rivender i tochi Mi credo che ghe sia sempre una possibilità de guadagnar qualche soldo onestamente (in qualche impresa de pulizia, in qualche cantier, al mercato, ecc ecc). Adesso no so le reali condizioni de vita de sti due, so solo che sto imprenditor ga fatto un bellissimo gesto che in pochi credo saria stadi in grado de compier (mi compresa). Cita
molly Inviato 17 Ottobre 2007 Segnala Inviato 17 Ottobre 2007 si go letto stamattina e anche a mi me ga colpi.. beh da parte sua l'imprenditor ga fatto davvero un bel gesto dandoghe una seconda possibilità a ste persone... deso xe de veder se i due i lo apprezzerà e i lavorerà onestamente o i manderà all'aria quell'opportunità ghe xe sta dada Cita
fra_fre Inviato 17 Ottobre 2007 Segnala Inviato 17 Ottobre 2007 bravo signor!!! davvero sensibile! Cita
arska Inviato 17 Ottobre 2007 Segnala Inviato 17 Ottobre 2007 efetivamente, sentimo sempre parlar de ladri iperorganizai, strapreparai. Come sentimo spesso a Trieste, i pol eser semplici disperai. Lungimirante, el tipo.. Se questi i se fa ripagar lavorando sai ben, el ga fato un affar :-S certo che se una roba cussì ciapassi pie saria longhi Cita
Ghost Inviato 17 Ottobre 2007 Segnala Inviato 17 Ottobre 2007 Storia atipica e positiva. Gesto positivo dal punto di vista umano. E furbo dal punto di vista lavorativo. La disperazione può diventare motivazione per lavorar sodo. Senza contar la riconoscenza per il gesto di clemenza. Se veramente queste due persone sono onesti obbligati alla macchia, allora ha trovato due ottimi lavoratori. Il tizio o e molto sicuro della propria capacità di giudizio delle persone o ha voluto accettare il rischio di prendere un granchio. Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.