Vai al contenuto

13 utenti hanno votato

1. 1. Andrai a Gorizia per assistere al derby?

• Vado e faccio il tifo
      2
    • Vado e contesto
      0
    • Non vado per protesta
      5
    • Non sarei comunque andato
      6

Messaggi raccomandati

Inviato

Ecco il sondaggio proposto da giuli61.

Se qualchedun me fa da spalla andassi a veder, alla fin fine me interessa seguirli perchè xe una trasferta corta e perchè voio veder cosa cambierà nella testa dei zogadori.

E poi perchè voio far la cronaca, nei ultimi anni son sempre stado presente a Gorizia e volessi continuar :D

Inviato

no saria anda' cmq... za me domando perche' vado in palazeto, figuremose andar a Gorizia ! nono.. ok pasion x el basket e per la citta ma questo me par masochismo e vol dir darghe ragion a panicia e dipiaza xche tanto la gente che sia in b2 o in a1 va lo steso e lori i loro interesi continua a farseli ale nostre spalle...

Inviato

Cmq se za i zoga scazzadi e no i vedi nisun, me sa che i zogherà ancora più scazzadi. Ricordemose solo la trasferta dell'altro anno: la squadra ga vinto anche grazie a noi.

Xe impensabile esser in tanti...anzi el rischio xe che no ghe sia nisun. Però un minimo de incitamento xe de darghe. So che xe dura incitar una squadra del genere, ma xe anche vero che xe troppo presto per molar la baracca...aldilà che semo stufi marzi :)

Inviato

Sandro, ammiro la tua pasion ma.. onestamente, ga servi a qualcosa incitarli l'altro anno ?? no parlo dal punto de vista sportivo, ma societario e de futuro. Saria ora che sia la societa a dar una smossa e incitar i tifosi.. !

Inviato

Sandro, ammiro la tua pasion ma.. onestamente, ga servi a qualcosa incitarli l'altro anno ?? no parlo dal punto de vista sportivo, ma societario e de futuro. Saria ora che sia la societa a dar una smossa e incitar i tifosi.. !

In minima parte, tutto servi. Mi go le bale per terra per veder sti obbrobri, son sincero. E te assicuro che me chiedo anche cossa me spinzi ad andar a Gorizia :D Forsi solo per veder e per scriver la cronaca...sì, son malado :grin:

Inviato

In minima parte, tutto servi. Mi go le bale per terra per veder sti obbrobri, son sincero. E te assicuro che me chiedo anche cossa me spinzi ad andar a Gorizia :D Forsi solo per veder e per scriver la cronaca...sì, son malado :grin:

no, non te son malado, te son solo ammirevole, anche se un poco kamikaze.

Inviato

no, non te son malado, te son solo ammirevole, anche se un poco kamikaze.

(OT) in epoca Tonell8, iero andà a veder l'amichevole Triestina-Maribor de mercoledì sera con -3 de temperatura e bora che suffiava. Ierimo in 98 in tutto el Rocco.

Se vedi che me piasi farme del mal :grin:

Inviato

Non so ancora se andar o no andar a Gorizia.. se vado chiaramente xè solo per farme el giretto, speranza de vittoria praticamente non le vedo.

Penso che deciderò sabato.

Inviato

bone lubianske a chi va alora :D

mi son de l'idea che a sto punto prima i se devi riguadagnar la fiducia dei tifosi per poder pensar che i vadi a seguirli in trasferta...

che i vinzi o che i perdi basta che ghe sia un cambiamento ... nel ben o nel mal ma cusi avanti no pol andar.. e se qualchidun ga tirarse fora i sasolini dele scarpe lo fazi domani e no stia far altre pantomime barufe e brontolade le prosime partide.

Inviato

Rileggevo i dati del sondaggio. Dovevimo andar in pochi e invece a Gorizia go visto parecchia gente.

Cambio di idea dell'ultimo minuto? mancanza de coerenza? o altro?

Inviato

Me fa sai piazer che nisun gabi risposto :D

Te rispondo mi...MANCANZA DE COERENZA...Mi al palazzo no ghe iero per protesta,e son andado solo d Gianni.No me go perso una gran partida,ma me go fato una bella e sazia magnada in compagnia :D

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro