Vai al contenuto

Guasti hardware de ogni tipo  

16 utenti hanno votato

1. 1. Mediamente quanto ve dura i prodotti informatici (CPU, schede madri, scanner, stampanti, ecc...) prima de romperse?

• No me se ga mai rotto niente (e quindi buterò de bever a chi ga verto el sondaggio)
      0
    • Me se ga rotto qualcosa molto raramente, comunque sempre dopo molti anni
      10
    • Quel che ga a che far con l'informatica se guasta immancabilmente a pochi mesi dalla scadenza della garanzia (e sospetto che sia fatto a posta)
      3
    • Me se rompi spessissimo, anche durante el periodo de garanzia
      3
    • Son mi a romper tutto a forza de puntalini, ogni volta che perdo in un videogame
      0

Messaggi raccomandati

Inviato

Go optado per la 2 :D

Da quando go ciolto el primo pc, nel 1995 se non erro, me xe partì una scheda video, una scheda tv, una scheda madre :D

Un HD ga da segni de cedimento ma ga tenu' alla fine :D

Inviato

Mi go comincià tardi con l'informatica, nel 2002. Da allora me xe partì 2 schede madri, un HD e deso el scanner. E gli ugelli della stampante xe ormai compromessi. Pol bastar? Grazie destin :incazzado:

Xe che son abitua nei altri settori della tecnologia, dove una TV per dir, la me dura minimo 10 anni. Solo coi pc xe sta storia...argh! Inoltre co parti qualcosa tipo cpu o scheda madre, alla fine te son costretto a cambiar tutto perchè nel frattempo xe comparse le PCI-express, le DDR2 e bla bla bla.....e tutto quel che te ga no va più ben :incazzado:

Inviato

Disemo che raramente go avudo noie con l'hardware: qualche disco rigido saltado (ma iera ssai vecio o appena ciolto e in garanzia) e un alimentator (che xe andado in corto).

Posso dir che son stado abbastanza fortunado sinora :)

Inviato (modificato)

Gò passà computer su computer de quando gavevo 10 anni: c16, c64, amiga, pc dal 486 dx2 in su in drio l'altro.

Ma mai come sto anno me se gà guastà un toco drio l'altro.

Prima se gà brusà el bus pci della scheda madre e go perso l'uso della scheda de rete e scheda tv.

Compro scheda de rete esterna-usb e sciopa el modem, cambia anche quel.

Adesso xe l'alimentator che sbuffa e per impizar el pc devi esser de voia, el disco fisso vibra sempre de più.

Naturalmente la piastra xe vecia e quindi agp,ddr e ide.Tutto roba che dovessi cambiar con una piastra nova :aaaaaatttillla:

Modificato da Cris73
Inviato (modificato)

Sul mio portatile (2 ani e mez) xe parti masterizzator,e 2 volte me ze partì el cavo dell'alimentatore (tronca' de netto) sempre all'attaccatura della scatola,quindi per ripararlo nada.

Modificato da dancan
Inviato

Posso dir che da quando spendo un attimin de più per il hardware i miei problemi de malfunzionamento se ga risolto.. Marche giuste e non roba cacao e problemi zero...

Devo pero dir che go avudo anche mi grossi problemi in passato, ma non go mai riva sfruttar la garanzia...

Inviato

bah...me se ga rotto una valangada de roba :D

de hd penso de averghene cambiadi sicuramente un 5 nei ultimi anni...una scheda video integrada che me ga fato cambiar anche scheda madre...una scheda audio integrada che me però me la go sugada metendo su una scheda audio a parte...e l'altra setimana se ga defunto la ventola dela cpu...ah si..me xè partido anche un router adsl :doh:

la realtà xè che purtroppo no vardo sai la garanzia de sti tochi...no funzia? cambio...:doh:

Inviato

mi xel dal lontano 92 o 93 che go a che far con ste bestie che magna corente.

dall'epoca le mie richieste xe diventade sempre + numerose quindi adesso a casa me ritrovo a gaver un cagaio de roba che nn so neanche dove metter. disemo che se te spendi un pelin de + per quel che te ga de cior ciolendo roba bona (nn xe dito per forza che devi esserd e una marca famosa) te ga.

Disemo che el mio punto + critico in genere ze i hdd essendo che per el mio "lavor" i xe abbastanza sfruttadi, ma anche la ciolendo marche + costose e bone (vedi Western Digital, Segate) te risolvi in granparte el problema.

i hdd della maxtor per dirve la loro vita media a casa mia iera 6-8 mesi. putroppo quando te servi un hdd xe poco de far te va del negoziante e te ciol quel che ga. ma per le leggi del mercato lori monta quei perchè xe quei che costa meno e l'utonto comune ghe va ben. per rivar a montar 2 hdd decenti sul mio attuale pc li go dovudi spetar un per de settimane perchè anche nel magazzin italian dove se rifornisi el mio negozio de fiducia i iera finidi...

in genere l'utonto cerca de risparmiar proprio su mobo, ram, hdd dove che dal mio punto personale de vista xe de spender el grosso della cifra se te vol una roba bona.

ciau

Inviato

Mi a suo tempo me xe partì un HD IBM, da quando go Maxtor (tocco ferro) tutto a posto, e xe za 3 anni circa.

Le schede madri xe el mio calvario: prima gavevo una ECS, marca cul che costava poco e se ga spacà appena finida la garanzia. Dopo però go messo su una Abit Fatal1ty che me xe costada un ocio della testa, anche quela partida dopo 2 anni e mezzo. Deso go una Asus, e vederemo ah...:wacko:

Inviato

Asus te va sul sicuro.... La mia prima scheda madre la go ciolta nel 96 e iera una asus, te posso assicurar che la funziona ancora...

Con l'informatica a mi me va benissimo, quel che me se spacca sempre invece xe la macchina... ma xe un altro discorso...

Inviato

problemi de rottura pochi.. disemo un alimentator xe sta l'unica roba che 'se ga rotto'.

I harddisk parti ma xe normale che sia cosi.. per quanto posi sembrar strano, giusto o sbaglia, ormai i hdd xe da considerar materiale di consumo che dopo un anno saria mejo cambiarli con dei 'freschi' .. el costo a parita de GB diminuisi e con la stessa cifra a distanza de un anno te compri un hdd novo de almeno el doppio .. I unici dischi afidabili veramente xe i dischi SCSI ma a casa xe soluzioni poco economiche.. mejo aver un hdd esterno dove far backup regolare e via :D

Per el resto, mb, cpu, memorie... mai avu problemi (toco fero) anche xche se te va su marche bone e modei conosudi/testadi dificlmente te gavera problemi..

se pero te riva un fulmine in casa no te pol farghe niente :D

Inviato

se pero te riva un fulmine in casa no te pol farghe niente :D

dipendi :D...se te ga l'asicurazion che coverzi questa eventualità te son a posto...mi anni fà me xè partido el monitor durante el temporal e me lo go riciolto novo de pacca grazie a l'asicurazion :aracheroba::D

Inviato

si ma l'asicurazion me paga i danni hardware, i 200gb de foto che go dentro no me li paga nisun :D :D

e po pol sempre eser che l'asicurazion controli che tuto l'impianto sia perfetamente regolare e za se te ga una 'ciabatta' no lo xe.. quindi no me fideria tanto :D

Inviato

I unici dischi afidabili veramente xe i dischi SCSI ma a casa xe soluzioni poco economiche..

Per dirla tutta i dischi che te parli ti ormai i va calando e comunque non xe che i dischi SCSI xe più affidabili, fin poco tempo fa te podevi far il RAID solo con lori e solo lori podeva autoricostruirse, naturalmente cosatava tanto perchè de dovevi gaver il doppio de cpacità rispetto ad un sigolo disco a parita de spazio utilizabile.

Deso te pol far le stesse robe con il sata, con costi veramente minori...

Inviato

bah no parlavo de raid, quela pol eser una garanzia in piu. Dove lavoro (tocando ferro) in 4 anni su tutti i dischi scsi che gavemo tra workstation e server, ultra2 15k e 10k rpm se ga roto sai sai pochi (se pol contar sui diti de una man) rispeto ai dischi ata/sata ... sara anche un motivo x cui i costa de piu. Che po te me disi che col prezo de un scsi compro due/quattro sata e li meto in mirror quel xe un altro par de manighe ma i scsi IMHO continua a eser molto + afidabili. ala fine un sata xe un eide con una interfaccia diversa, o poco via. i scsi cambia piu robe no?

Inviato

Sara che il SCSI xe un attimin più performante e stabile, ma te posso assicurar che senza raid te ga solo che butta pila fora dalla finestra.

Il sata xe la stessa menada del idie o come xe il suo vero nome pata

SATA serial ATA

PATA paralel ATA o come i lo conosi tuti IDIE

Tra i due non cambia assolitamente niente, solo il metodo de collegamento, pero a prestazioni il sata xe nettamente migliore e più vecio, ma sfruttado solo da 3 anni a questa parte per non se sa quali motivi....

Il SCSI ormai se lo usa sempre de meno, perchè non ga senso, i server novi sfrutta ormai tutti il sata perchè racchiudi le caratteristiche bone del SCSI come HotSwap e facilità nel raid e del IDIE per il costo....

Come rotture mecchaniche tutti e ripeto tutti i dischi ga parti meccaniche in movimento e tutti se pol guastar, fin a quando non gavremo dischi fatti de memorie flash, i dischi se spaccherà...

Inviato

beh prova a usar pesantemnte su una workstation un disco scsi a 15k e un sata .. le differenze te le vedi sia de prestazioni che de afidablita'.

dopo te devi valutar quanto sia conveniente spender o meno, ma quel cambia sempre e no se discuti. xe ovio che su un server importante metero tuto rindonda' con dischi boni.. e quindi za vado spender una botta de server che a quel punto la diff tra dischi sata e scsi no fara la diferenza se punto ala afidabilita.. se vojo risparmiar xe altro..

Inviato

Dato che podessimo verzer una latro forum su questo argomento lasemo perder, anche perchè stemo andando OT, posso dir dalla mia esperienza con una grossa industria nel campo IT che il SCSI xe sta il top ma ormai se prediligi il sata... per dar delle basi a quel che digo, altrimenti xe monade, te dago sto link se BigG usa quella determinata tecnologia ge sarà un motivo... e lori i sa cosa vol dir gaver spazio..... :aaaaaatttillla:

Inviato

ok chiudemo :D ma el motivo x cui prediligo sata xe che costa de meno, ghe ne poso comprar de piu e li rimpiazzo con minor costo tanto basta far backup. Mi parlavo de afidabilita in generale no de cosa fa el mercato.. che xe due robe ben diferenti, non solo in informatica :D

Inviato

Sarà che go' una bona dose de QL, ma.....me toco el naso, e anche qualcossa altro, me funzia tuto 'bastanza ben..... :ehsi:

butadebeveeeeer! :D :D

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro