Jump to content

Qualità dei TG nazionali

Qualità dei TG nazionali  

21 members have voted

1. 1. Qual xe secondo voi el meio TG nazionale al momento?

• TG1
      1
    • TG2
      4
    • TG3
      5
    • TG4
      1
    • TG5
      2
    • Studio Aperto
      0
    • TG La7
      5
    • No so
      3
  2. 2. Se xe un TG che ga peggiorà nell'ultimo anno, qual?

• TG1
      1
    • TG2
      0
    • TG3
      0
    • TG4
      6
    • TG5
      6
    • Studio Aperto
      4
    • TG La7
      0
    • No so
      4
  3. 3. Se xe un TG che ga migliorà nell'ultimo anno, qual?

• TG1
      0
    • TG2
      2
    • TG3
      2
    • TG4
      2
    • TG5
      1
    • Studio Aperto
      1
    • TG La7
      5
    • No so
      8

Recommended Posts

Per el meio al momento diria TG La7 che me par el piu' equilibrado in tutti i sensi.

Per quel che ga peggiorà diria TG 5 che nei ultimi tempi se perdi sempre piu' spesso in servizi su babezi stile Studio Aperto, ma meno sensionalistici.

Quel che ga migliora'? Chissà :D No so proprio.

curiosamente sto guardando, anche per motivi di orario, il TG2. Devo dire che rispetto a qualche anno fa va un po' meglio.

Quelll'idiota di Rossella era riuscito a demolire il TG5, adesso vedremo che combinerà Mimun; da un lato ha il pregio di rendere i telegiornali più chiari e fruibili, dall'altro non è l'oscar dell'approfondimento... ormai diciamo che riesco a guardare un po' tutto con il firewall "stronzate" inserito e me la cavo :D

Anche mi preferisso vardar mille volte SkyTG24... xe l'unico che racconta i fatti, no da interpretazioni. Xe un solo servizio per notizia, con la cronaca dei fatti; altro che Studio Aperto e compagnia bella che fa un servizio sul fatto, un servizio sui commenti, un servizio strappalacrime, un servizio sulle opinioni della gente...

Delle TV in chiaro el migliore secondo mi xe el TG7. Inguardabile ormai el TG5, se Rossella lo gaveva demolì, adesso con Mimun xe un vero telegiornale di partito stile TG4...

A parer mio xe tutti scarsi e tutti che tira al suo mulin... Vado sui esteri co rivo m ail cnal principale rimani Internet almeno mi scelgo mi le notizie de legger e non go de sorbirme monade tipo a chi ge la da le veline e quando ga bevu o sniffa il belloccio de turno...

Edited by Kimy

bah no vardo praticamente mai i TG... rivo ogni tanto a veder el TG1 ma in genere in tuti i TG xe troppi ricami atorno ale notizie, pseudo approfondimenti che ala fine xe solo che 'babezi'. I aprofondimenti veri con servizi tipo reportage no sta dentro un tg.. quindi x conto mio xe tuti abastanza bassi come qualita'. Mejo un TG che da le notizie secche senza frinzoli fronzoli .. ma i itailani xe tropo bravi a ciacolar :( fazendo zapping sul sat i tg tedeschi per esempio xe sai piu stringadi .. no so come xe l'usanza da altre parti tipo.. giappon o finlnandia .. :D

no so come xe l'usanza da altre parti tipo.. giappon o finlnandia .. :D

Qua i xe tipo quei tedeschi dela Das Erste. Cioè come che i dovesi eser per tuto: i dà le notizie.

Dopo el TG, via con interviste, aprofondimenti, ecc.. ma quel xe a parte, e solo per chi che vol.

Premettendo che che in Italia i giornalisti ga per forza de dir quel che i pensa lori della notizia, spesso a scapito della notizia stessa, diria che alla fine vardo solo Tg1 e Tg2, che obbiettivamente i xe spesso l'uno la fotocopia del'altro. Volesi provar a guardar quel de La7, che per un motivo o per l'altro no go mai vardà. No go decoder quindi no vardo niente altro, al limite bazzico per internet.

No savesi dir qual xe migliorà o peggiorà :D

[

Vedi post precedente al tuo :D

Go capì che podevo meter quel, sto altro, sto terzo, ma come za scrito, go messo quei che xe i tg dei canali visibili in chiaro da tuti (senza satelliti, decoder, internet).

E allora cambia el titolo alla tua domanda :p

Qua i xe tipo quei tedeschi dela Das Erste. Cioè come che i dovesi eser per tuto: i dà le notizie.

Dopo el TG, via con interviste, aprofondimenti, ecc.. ma quel xe a parte, e solo per chi che vol.

Anche mi me piasi i tg de Das Erste e Zdf, i xe scorrevoli e più completi dei nostri. E se voio notizie de quel che sucedi in giro e no solo amazamenti e stupri, guardo quei là, che almeno i riporta quel che conta veramente.

Per el tg de tele4, el xe sempre meio del "gazetin furlan", come lo ciamo mi, almeno quel dele 19 e 30, mentre quel dele 13 e 10 el comincia a somigliarghe tropo a quel de rai3.

diria che, oltre che a eser piu orientadi ala notizia e meno al sensazionalismo.. das erste, zdf, hr & co se non sbaglio fa dei notiziari a 'reti unificate' o mejo.. fazendo zapping me xe capita de veder el steso su tg su diversi canai del network .. quindi no go ancora trova i 'fede' o i 'mentana' dela situazion.. dopo magari xe ovio che ogni giornalista e ogni testata gavera el suo orientamento ma in linea de max me par che le notizie vien dade in maniera + imparziale.. e sopratuto vien riportade notizie che spesso no vien dade dai nostr tg che se perdi drio ricostruzioni, piagnistei & co.

Tele4 ormai no parla piu de sport (ok che seguo solo basket e forsi xe mejo no parlarghene ... pero) e parla tropo de sport furlan !

Penso che la notizia caschi proprio ben... Link

Rai-Mediaset, la rete di Arcore

che pilotava il duopolio tv

E parte l'indagine interna

Esclusivo Repubblica: nelle intercettazioni del caso Hdc, tra il 2004 e il 2005, spuntano le prove che alla concorrenza si era sostituita una complicità a favore del Cavaliere. Il Biscione: "Stupidaggini" e annuncia querele. Ma in viale Mazzini aperta un'inchiesta di WALTER GALBIATI ed EMILIO RANDACIO

A sto punto xe tutto fatto apposta, come le dirette e le varie menade, xe za tutto programma a tavolin e l'italian medio ge va drio come un cagnolin...

Comincio seriamente a pensar de ciapar e andar fora de sto paese...

Per chi che come mi ga letto el libro "Regime" de Marco Travaglio (che ve consiglio de legger, indipendentemente dalla vostra parte politica, per capir dati alla mano quel che xe successo nei anni de governo Berlusconi tra editti bulgari, telegiornali pilotadi etc) non xe una novità...

Go za scritto in altro post, finchè i media ma nella fatispecie.i telegiornali sarà influenzai dalla politica, :cesso::cesso: qualunque parte, noi poderà mai aver una propria autonomia de GIUDIZIO. I fatti de oggi no fa che confermar la mia teoria.E questo xe solamente la punta dell'Iceberg. El marzo, quel vero, xe sempre tigniudo nascosto. :vino::vino: