dido76 Inviato 22 Novembre 2007 Segnala Inviato 22 Novembre 2007 sta volta propongo mi un altro zogheto: se tratta de chieder de portar via qualsiasi oggetto, chi che rispondi doverà inventar una scusa x no portarselo via e come risposta el chiederà a un altro de portarse via qualcosa de suo...ooookkkkeeeeyyyy? ciò te se vol portar via sti muci de foie che go in giardin? Cita
sergio78 Inviato 22 Novembre 2007 Segnala Inviato 22 Novembre 2007 Oggi son nervoso...portiteli solo i muci!!! Chi me porta via le scovaze che xe tre mesi che fermenta? Cita
basketteam Inviato 22 Novembre 2007 Segnala Inviato 22 Novembre 2007 ma no gavevimo dito che allevavimo bestiuze mai studiade in quele scovaze fermentade?? quindi tienle ti... chi me porta via un poco de umido? Cita
sergio78 Inviato 22 Novembre 2007 Segnala Inviato 22 Novembre 2007 Go el stesso problema tuo come femo? Chi me porta via la morosa? Cita
basketteam Inviato 22 Novembre 2007 Segnala Inviato 22 Novembre 2007 e dopo devo ereditame anche le bestiuze come corredo?? (quele delle scovaze ovviamente ) meio de no va... chi me porta via i pei de Freddie de casa? el fa la muta invernale e xe un tapedo ogni giorno Cita
molly Inviato 22 Novembre 2007 Segnala Inviato 22 Novembre 2007 eh me dispiasi go za bastanza pei delle mie bestie ... basta e vanza chi me porta via tutta la polvere che se ga ingruma sora i armadi? Cita
b-chris Inviato 22 Novembre 2007 Segnala Inviato 22 Novembre 2007 [OT] come te fa gaver polvere drio i armadi con quei swiffer de animai che te ga? molili un poco in giro e scassili fora dela finestra [/OT] Cita
sergio78 Inviato 25 Novembre 2007 Segnala Inviato 25 Novembre 2007 [OT] come te fa gaver polvere drio i armadi con quei swiffer de animai che te ga? molili un poco in giro e scassili fora dela finestra [/OT] Rangite Chi me porta via e basta? Cita
marcoxii Inviato 25 Novembre 2007 Segnala Inviato 25 Novembre 2007 te ingrumo mi,te ingrumo..... chi me porta via la scola????? Cita
sergio78 Inviato 25 Novembre 2007 Segnala Inviato 25 Novembre 2007 te ingrumo mi,te ingrumo..... chi me porta via la scola????? Nissun...col tempo la va via sola Chi porta via el condotto che go in cantina? Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.