Jump to content

Alikè Monfalcone-Acegas Trieste

Recommended Posts

• Replies 80
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ma scuseme...dopo tuto quel che i sta fazendo,vittorie su vittorie a parte un per de partide perse no se sa come e primi in classifica in solitaria,ste a chiederve se sarà tuto esaurido...ma certo...za la prevendita xè sold-out :rotfl: :rotfl: :rotfl:

dei per cortesia...questi anche nel derby no merita de eser visti...anzi saria un segnal da darghe a sta squadra e sta dirigenza...a monalcon al limite a far la spesa vado, questo gaveria de eser el spirito nei confronti de sta squadra :0:

Eh dido, ma ti no te ciava niente de sti qua :D A noi si invece (perchè volemo continuar a farse del mal logicamente :grin:)

:offtopic: non xè proprio così...el basket me piasi...veder zogar in sto modo no...meo el minibasket che da emozioni + positive eventualmente...e poi el discorso xè molto semplice...i vinzi allora uao i ga vinto...dai...su...speremo che i migliori....i perdi e eco che riva fora fior fior de critiche...no capiso...secondo mi vista la situazion xè ora de cominciar a contestarli...e no andar vederli xè un modo...rendemose conto che se ierimo in a1 a sta ora iera za un macello...anni fà i cori saria za stadi: cesare cesare cesare pancotto noi vogliamo cesare pancotto....questo xè quel che intendo mi...no xè una squadra questa e no xè nemmeno una società seria drio...entra 5 in campo e se se ga cul che qualchedun zoga + ben del solito alora forsi se vinzi...ma come tanti disi qua dentro...se tuti zogasi rullassimo chiunque...inveze derby con monfalcon e speremo de lotar x vinzer......sinceramente?laezza spero sai che ne ca**i un quarantello fine :offtopic:

Per chi fossi interessado venir a Monfy el pol telefonar al numero che ga scritto la picia :bacini: ma la mula del Falconstar me ga dito che i biglietti xe in vendita el giorno stesso della partida nella palestra verde che per chi non sa se trova esattamente difronte al decaduto Hippodrome :cherobeara: .Lori verzi la biglietteria alle 17 perciò basta esser la per quell'ora in bon numero e se ciapemo la palestra :D:p .A parte gli scherzi anche mi son deluso e non poco,per incazzadura go disertado el derby de Gorizia ma purtroppo la passion per el basket xe troppo forte e allora voio darghe ancora fiducia.Sarò un illuso o un eterno ottimista,o ancora pezo l'ultimo dei sognatori ma voio creder che questa stagion se possi ancora refar,e allora mi a Monfy ghe sarò a far el tifo,e spero che ghe sia altri come mi.Lo so xe dura e i bocconi amari xe stadi tanti,ma voio cercar de esser un poco ottimista e non ragionar sempre in ottica negativa come xe tipico de noi triestini e non solo nello sport.Colgo l'occasione per fare gli AUGURI di un felice e sereno 2008 a tutti i forumisti....BUON ANNO SDS BUON ANNO TRIESTE!!!

per chi non sa se trova esattamente difronte al decaduto Hippodrome :cherobeara: .

Ara, se te me disi così forsi vegno... Che ricordi l'Hippodrome, 12 anni ghe fa andavo a balar! :merodolodalrider:

Sta stagion a refarla la vedo dura, se pol puntar in alto se e solo se arriva dei acquisti importanti e se vien cedudi chi che non rendi secondo le aspettative.

Ad ogni modo auguri a tutti anche da parte mia, bona fine e bon inizio!

(...) la passion per el basket xe troppo forte e allora voio darghe ancora fiducia.Sarò un illuso o un eterno ottimista,o ancora pezo l'ultimo dei sognatori ma voio creder che questa stagion se possi ancora refar,e allora mi a Monfy ghe sarò a far el tifo,e spero che ghe sia altri come mi.Lo so xe dura e i bocconi amari xe stadi tanti,ma voio cercar de esser un poco ottimista e non ragionar sempre in ottica negativa come xe tipico de noi triestini e non solo nello sport.Colgo l'occasione per fare gli AUGURI di un felice e sereno 2008 a tutti i forumisti....BUON ANNO SDS BUON ANNO TRIESTE!!!

Quoto tutto :ave::bacini:

ma scuseme...dopo tuto quel che i sta fazendo,vittorie su vittorie a parte un per de partide perse no se sa come e primi in classifica in solitaria,ste a chiederve se sarà tuto esaurido...ma certo...za la prevendita xè sold-out :rotfl: :rotfl: :rotfl:

dei per cortesia...questi anche nel derby no merita de eser visti...anzi saria un segnal da darghe a sta squadra e sta dirigenza...a monalcon al limite a far la spesa vado, questo gaveria de eser el spirito nei confronti de sta squadra :0:

Giusto, domenica il Cityper e' aperto tutto il giorno, dai un segnale forte, entra con la sciarpa di Trieste e rimani dalle 18 alle 1930 ... le cassiere rimarrano stupefatte da questo sdegnale forte e i prezzi non sono male

@giuli61: Osti !!!!!!! Questa poi non me l'aspettavo da ti. Ma xe una battuda o te son serio??? Forse ti sei stufato anche ti de sta società che di bello e sportivo ormai mostra davvero poco?? O forse ti è cascà un pino in testa a Capodanno????? :baba: Scuseme dai ma vorrei capir la tua uscita...mi hai stupita! :p

Nonostante questo.....BUON ANNO a tutta la squadra della PALLACANESTROTRIESTE2004.

FORZA MULI :amicici::bandieraalabarda::bandieraalabarda:

@giuli61: Osti !!!!!!! Questa poi non me l'aspettavo da ti. Ma xe una battuda o te son serio??? Forse ti sei stufato anche ti de sta società che di bello e sportivo ormai mostra davvero poco?? O forse ti è cascà un pino in testa a Capodanno????? :baba: Scuseme dai ma vorrei capir la tua uscita...mi hai stupita! :p

Nonostante questo.....BUON ANNO a tutta la squadra della PALLACANESTROTRIESTE2004.

FORZA MULI :amicici::bandieraalabarda::bandieraalabarda:

chi mi conosce sa benissimo che domenica alle 17 saro' in fila per il biglietto.... come probabilmente saro' a jesolo bassano mestre e marostica...

era una battuta :p e piu' che un pino a capodanno in testa mi ha dato un pinot :crylol: