Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Ieri iera "Australia Day". Al 26 Gennaio 1788 la prima flota Inglese ga sbarca' a Port Jackson (Sydney) e el Comandante dela flota ga ciolto posesso del continente. Ieri iera el 220simo aniversario. Celebrazioni come ogni ano. Naturalmente xe sempre dichiarada festa publica, solamente che sto ano la xe cascada al sabato

che no xe giorno lavorativo, ma no fa cnente perche' noi semo pratici i prammatici e femo festa al lunedi'.

perquesta ragion l'Australia xe conosuda come "The land of the Long Weekend" Ciao Coce :bye:

Inviato

Perchè non proponemo anche qua el weekend lungo? O ancora meio le ferie lunghe? :aaaaaatttillla:

Xe facile tute le feste publiche come Nadal, Pasqua, San Giuseppe, San Nicolo', San Giusto, La Festa

dela Republica ecc...te le sposti al Lunedi', e xe fato! Cusi' femo noi, anche se no le spostemo femo festa

pagada al lunedi' e semo tuti contenti. Ciao Coce :p

Inviato

el problema xe che dopo i italiani no poderia piu' far ponte... :p in Japan inveze se xe festa al giovedi' i giapponesi va a lavorar el venerdi' e poi sta a casa sabato e domenica... impensabile da noi, la gente ciolessi ferie el venerdi'! :D

Inviato

el problema xe che dopo i italiani no poderia piu' far ponte... :p in Japan inveze se xe festa al giovedi' i giapponesi va a lavorar el venerdi' e poi sta a casa sabato e domenica... impensabile da noi, la gente ciolessi ferie el venerdi'! :D

se femo riconoser sempre efetivamente :lol::lol::petesoni:

:bye::bandieraalabarda:

Inviato (modificato)
Comandante dela flota ga ciolto posesso del continente

Questa me piasi sai :p

Terribile quando uno pensa oggigiorno, ma purtroppo la razza bianca la pensava cussi fino a tempi sai recenti, e xe ancora tanti che la pensa ancora cussi'. Ciao Coce :bandieraalabarda:

Modificato da Coce
  • 2 settimane dopo...
Inviato

Ciò Coce..go leto in un altro forum che te son pure musicista :)

In particolar go aprezà sto testo, spero che nisun se scandalizi:

Coce - Sta sera strimpelando sul mio keyboardpiano me go ricorda' sta qua':

Ho caro Jonny quando te son parti'

Mi me ricordo che iera un venerdi'

Mi me ricordo guardando quel canton

E mi pensavo te ieri cussi bon

Generoso e materan

Vero tipo de American

Ti te me davi sempre qualche cosa in man.

Coce, te ne conti anca qua alcune de ste perle per favor? :DDDD:ave::ave::lol::lol::lol::lol:

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro