Jump to content

Australia-trieste

kangoo

Recommended Posts

Ciao a tutti, son nova del forum, go visto interessante le vostre discussioni...

son australiana e vivo de anni anni a trieste, i miei xe tutti e due triestini e dopo tantissimi anni viossudo a Melbourne, dove son nata i xe tornai qua.

Son ritornada un paio de volte in Australia e ve garantiso che se gavè l'occasion de andarghe perchè la xe bellissima !!

Volevo chiedrve un favor, se qualchedun me pol aiutar,

al 28-1-2008 xe stado fatto un raduno de gente australiana che vivi a Trieste, purtroppo mi non gavevo visto l'annuncio sul giornale, go letto solo a fatto compiuto.

Go cercado in internet Jackie Kennedy una ragazza australiana che ga avudo sta bella idea, ma non trovo traccia de ela, come non so dove trovar le persone che ga organizzado..

Riuscì ad aiutarme?

Ve ringrazio ..

mi aspetto fiuduciosa.

by

kangoo

buona giornata a tutti !! :baba:

(...) Go cercado in internet Jackie Kennedy una ragazza australiana che ga avudo sta bella idea, ma non trovo traccia de ela, come non so dove trovar le persone che ga organizzado..

Riuscì ad aiutarme?

Ve ringrazio ..

mi aspetto fiuduciosa.

by

kangoo

buona giornata a tutti !! :baba:

Ma per bon la se ciama Jackie Kennedy? :D Ciao e ben rivada Kangoo :amicici:

L'unica roba che te posso consigliar xe ciamar el Piccolo, contarghe la storia e domandarghe da dove xe rivada la richiesta de pubblicazion. Una mail? Un fax? E poi cercarla. Xe l'unica soluzion che me vien in mente :)

Ciao a tutti,

grazie per el benvenuto..

...

sul piccolo xe scritto che la se ciama proprio così.. mah... forsi dovessi mandar una mail alle segnalazioni..

me dispiaxeria perder sta occasion de trovar altri australiani come mi...

Ve ringrazio per gaver provado anche voi.. ma son sicura che se sentì qlkosa me farè saver...intanto

buon lunedì a tuttiiii..

kangoo

:D

Ciao a tutti,

grazie per el benvenuto..

...

sul piccolo xe scritto che la se ciama proprio così.. mah... forsi dovessi mandar una mail alle segnalazioni..

me dispiaxeria perder sta occasion de trovar altri australiani come mi...

Ve ringrazio per gaver provado anche voi.. ma son sicura che se sentì qlkosa me farè saver...intanto

buon lunedì a tuttiiii..

kangoo

:D

Hi Kangoo. Try this link, Aussie Kangaroo was born in Sudney but now He lives at Monfalcone, he may know who to get in touch with. try this link: http://trieste.forumer.it/ Ciao Coce :bye: