picia_tata Posted April 21, 2008 Report Posted April 21, 2008 (edited) ierimo a Roma dal 2 al al 5 aprile non go un futuro da fotografa.. lo so (perchè le foto fa schifo) allora el 2 aprile ge iera il ritrovo in piazza oberdan alle 6 .. el solito che riva in ritardo e'l disi : scuseme ma me son sveiado alle 6, perciò semo partidi con 30 minuti de ritardo bom finalmente partenza.. se fermemo a Opicina e ancora un posto sul carso che non ricordo e dopo via per Roma. Per strada se fermemo in autogril 3 volte e dopo 9 ore finalmente semo rivadi. Ne fa far un giro per Roma col pulman e dopo andemo finalmente in albergo. Le camere iera per 5 ma noi genie (le femmine della mia classe) se gavemo riva a ficcar in 7 ( non ve digo che scomodo ) dorimvimo in 2 su un letto (de una piazza!!) ben apparte questo l'albergo iera decente ma la zena proprio no . Oviamente come non pol mancar certa gente ga porta de bever da casa e certi i ga comprà la. . Un dell'altra classe el se ga portà tutto : l'impianto luce, la play station, il portatile, i subwoofer (e meteva le canzoni dei guns and roses ) per dopo vederse sequestrar il tutto haha ma ridevooo. Semo andade dorimr abbastanza presto (alle 2) e la sveia iera per le 7. Una compagna ga deciso de far sta bella roba. La se andada a farse la doccia alle 5 e mezza e cusi la ga sveia tutte. Noi incavolade la gavemo chiusa in bagno., tiè . Dopo la colazion gavevimo 15 minuti de tempo per andar a cambiarse ma mi non savevo crfedevo che restavimo a dorimr in camera (eeeh saria troppo bel no ) e ne vien su i prof e i ne buta fora dalla camera e mi iero in calze antiscivolo , menomal che go rivà a ciorme le scarpe ma stavo per morir del rider perchè sotto alle brage se intravedeva ste calze blu , iero come un paiazo. Bon, semo andai fin al colosseo , fori imperiali, campidoglio e dopo i ne ga da 2 ore de tempo per pranzar. Ge iera marocchini che ne inseguiva tutto il tempo.. beh vabe no comment. Semo andai a magnar e go visto che le strade se mal organizade perchè ge se pochi semafori per i pedoni e ne ga toca attraversar senza, se riva un bus e me ga quasi buta sotto bono, dopo spetavimo i altri sentadi su una fermata, le due mie amiche che guardava i bei muli e mi che vardavo i bus . dopo la zena iera in una betola vicin al colosseo, ma le geniali prof ga sbaia completamente strada e ne ga toca camminar el doppio . el menu iera lo stesso della sera prima . Beh dopo i altri se ga imbriaga (la nostra camera no perchè semo astemie haha ) e se vegnui fora casini, ovio. Le prof le iera sempre aacade alla nostra porta anche se nopi solo cigavimo, i altri invece pezo. Dopo gente imbriaga ga inizia a saltar per i balconi come macachi , per poco che no i restava secchi . Uno (quel dei subwoofer) el ne fa: veni al pian -1 che ge se una festa. MI: si dame el tempo de prepararme. Passa 20 minuti, me fazo bella (me son messa una maia prestada bellissima ) e andemo zo e vedemo el parcheggio deserto ge son rimasta malissimo . bom allora ritorno in room dopo un fa: andemo a veder VASCO che canta in colosseo.. si bravo se vedi che te ga bevu qualche bicer in troppo Due tipi nel pien della notte vol entrar nella nostra camera per poi andar sul balcon e i ne fa: ow se bussemo verzene. Come non detto se gavemo indormenza e i se restai fora Sempre quel tipo dei subwoofer e tutta la sua compagnia bella co i ga senti le prof che arrivava e lori gaveva de bever i ga gavu sta brillante idea de buttar tutto fora dalla finestra, che dir, dei geniazzi, e intanto le prof le entra e i vedi sti scempi alla finestra che i butta zo .. vara no comment. Giorno dopo: no i ne ga veia perciò ierimo in ritardo . semo andai a veder San Pietro e la cupola (600 scalini) , dopo ge iera i musei vaticani, e anche qua la zena iera la stessa. dopo gavemo fatto un giro per Roma illuminada de notte e poi le prof le ga perquisido le borse e le ga becca parecchia roba beh l'ultima notte se d'obbligo nottolada no?! sabato iera el ritorno beh se pasa tuttò prestissimo e se semo divertidi tantissimo, iera troppa roba me ricordero per sempre de sta gita ah si Roma come città non se mal , insomma non la me entusiasma più de tanto, perchè non vedevo l'ora de ritornar nella cara vecchia mia amatissima trieste oddio quante faccine che go messo .. Edited April 22, 2008 by picia_tata_triestina Quote
cassoggi.npc Posted April 21, 2008 Report Posted April 21, 2008 ierimo a Roma dal 2 al al 5 aprile non go un futuro da fotografa.. lo so (perchè le foto fa schifo) prova a carigarle con un form + alto (800x..) Quote
picia_tata Posted April 21, 2008 Author Report Posted April 21, 2008 ierimo a Roma dal 2 al al 5 aprile non go un futuro da fotografa.. lo so (perchè le foto fa schifo) prova a carigarle con un form + alto (800x..) ok provederò doman Quote
tinuviel Posted April 21, 2008 Report Posted April 21, 2008 dai, che domani volemo veder altre foto! che strano effetto che ga l'ultima foto (le auto )! però volemo anche un po' de spiegazioni Quote
picia_tata Posted April 22, 2008 Author Report Posted April 22, 2008 (edited) chi te son ti in foto? eheee son vegnuda malissimo però.. nella prima foto quella tutta, in nero (a sinistra) Edited April 22, 2008 by picia_tata_triestina Quote
picia_tata Posted April 22, 2008 Author Report Posted April 22, 2008 e dove xè le altre fotooo??? deso metto Quote
marcoxii Posted April 22, 2008 Report Posted April 22, 2008 Un dell'altra classe el se ga portà tutto : l'impianto luce, la play station, il portatile, i subwoofer (e meteva le canzoni dei guns and roses ) Sto mulo xe stado un genio....soprattutto x el subwoofer e le songs dei guns... Quote
picia_tata Posted April 22, 2008 Author Report Posted April 22, 2008 Un dell'altra classe el se ga portà tutto : l'impianto luce, la play station, il portatile, i subwoofer (e meteva le canzoni dei guns and roses ) Sto mulo xe stado un genio....soprattutto x el subwoofer e le songs dei guns... ge rfarò i complimenti per la sua genialità anche da parte tua pecà che dopo i lo ga sgama Quote
trert Posted April 24, 2008 Report Posted April 24, 2008 co iero in vacanza con la scola mi fazevo altro la sera no zogavo con la ps2 in camera! matt confermerà Quote
picia_tata Posted April 24, 2008 Author Report Posted April 24, 2008 co iero in vacanza con la scola mi fazevo altro la sera no zogavo con la ps2 in camera! matt confermerà eh i muli de oggi Quote
iaga Posted April 25, 2008 Report Posted April 25, 2008 [MOD] Go spostado i post de dido nella discussion generica su Roma! [/MOD] Quote
dido76 Posted April 25, 2008 Report Posted April 25, 2008 [MOD] Go spostado i post de dido nella discussion generica su Roma! [/MOD] mea culpa......gavendo visto sta discusion no go fato el cerca...chiedo venia e grazie mod iaga che te ga sposta Quote
Recommended Posts