dez Posted May 4, 2008 Report Posted May 4, 2008 Se non me sbaglio xè oggi...auguroni carissimo Quote
Jazz Posted May 4, 2008 Report Posted May 4, 2008 Siccome mi non me ricordo mai el giorno, me fido...Tanti auguri!!! Ma se no xe oggi xe colpa dei altri Quote
trert Posted May 4, 2008 Report Posted May 4, 2008 fouuuurmaggio xe el suo comple si el bevi tuto el giorno tantissimi auguri carissimo!!! Quote
tuxav Posted May 4, 2008 Report Posted May 4, 2008 Grasie a tutti muli eh si ogi xe el Foooooooooooourmaggio (anche se mi no me pasi ) e xe da ieri sera che bevo e sara dura andar 'vanti i prossimi giorni, ma no me tiro indrio da questi impegni.. qualchidun devi pur farlo no? :D :D Grasieee grassie grassie :D Quote
tinuviel Posted May 4, 2008 Report Posted May 4, 2008 no steghe creder el ga bevù solo un po' più del solito, ma nol iera sicuramente el più impetesa della combricola auguroni anche qua mia dolce metà! (oh! go fatto anche la rima mmm... si... go brindà forse un po' mi de più ) Quote
sergio78 Posted May 5, 2008 Report Posted May 5, 2008 Auguroni carissimo e scusa per il ritardo Quote
Malto Posted May 5, 2008 Report Posted May 5, 2008 PARAPPAPARPAPAPAPAAAA PARAPPAPAPAPARAPAPAPAPAAAA PARAPPAPPARAPAPAAAPAPAAAAAAAAAA PARAPAPARAPAPAAAAA DAS IMMER DABEEEEEEEII DAAAAT IIIIST PRIIIIMAAAAAAAAA VIIIIIIIVAAAAAAAAAAAAAAAAA COOLOOOOOOONIIIIIAAAAAAAAAA!!!!! AUGURI Peteson Fotografo!!! E presto te li fazo de persona!!!! Quote
b-chris Posted May 5, 2008 Report Posted May 5, 2008 Aaaah, go visto solo oggi! Auguri auguri auguri !!! Quote
davidin Posted May 5, 2008 Report Posted May 5, 2008 ...anche mi me scuso del ritardo...ma de domenica no me collego quasi mai.... cmq super Auguri!!! Quote
molly Posted May 5, 2008 Report Posted May 5, 2008 tanti auguri a teeee tanti auguriiii a teeee... scusa per el ritardo Quote
Recommended Posts