Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Posto stè foto, fate in alta val di Peio; la curiosità stà nel fatto che se no te son con qualchidun del posto, no te se immagineria cossa xe sto scoio che te trovi camminando per una carrabile, de desso, e che una volta iera una mulattiera.

El cartel, te indica approssimativamente, dove te son e che el scoio xe parte protetta; Perchè?

crosette1qp7.jpg

ecco: vardandolo dalla stradina, el pol sembrar una specie de sedil de piera.... una poltrona....

crosette2gd1.jpg

stò pino rosso, el xe taià in modo strano!?..... no i lo gà magnà i cervi prima che el butassi i novi rametti.

(se vedi solo quei in alto, i bassi xe zà in qualche stomigo!)

crosette3cs9.jpg

quà, la vista dall'alto, sè nota la forma a diedro-aperto con qualche scalinetto verso el fondo.

(bisogna pensar, che desso la sotto xe la stradina, prima iera, forsi un sentierin e sotto xe una bela scarpada!

crosette4ze8.jpg

quà se vedi alcuni particolari, anche se un poco nascosti dai licheni......

crosette5px5.jpg

anche quà, fazendo molta attenzion, se vedi qualche cossa.......cosssa?

crosette6iu8.jpg

:aracheroba: .... mo ve spiego:

stò scoio, gaveva una particolarità stroliga! Quando le babe del posto le se maridava e, per varie robe, no le restava incinte ( ve ricordo che là, in montagna, nò gaver fioi voleva dir morir de fame... anca perchè iera de tirar su bestie, far legni, fien ecc.ecc)..... i lè portava su sto scoio, i le fazeva sentar...e dopo ..... i le butava zò da stà piera....... (no sò dove le se fermava).

Quà nò finissi la storia, anzi....... se la baba restava incinta, la tornava su stò scoio e la incideva una crose sula piera!

Ecco el nome de stò scoio: el sas dele crosette.

Parrv mi, me par una..... roba stroligante, comunque i disi che funzionava;

Per la cronaca: gò contado.... quele chè gò rivà veder tredici crosi!!!!! :bye:

Inviato

Su su, no esser timido, voio ancora delle foto però! :D Intanto ben tornado dalle ferie :foracolcul:

Grassie! xe stà dura tornar.... in tuti i sensi....... :ehno: xe stà un bel :testadamuro: impatto .....

cmq stago metendo a posto circa tre Gb de immagini, un poche per stà sezion e le altre per la sezion aminali; tempo permettendo le posterò al più presto.

no per sembrar discriminante, però per mi, là... su quel scoio i meteva le babe ......i ghè dava l'ultimatum..

e... dopo .........i le lanciava; per mi quele crosi iera per quelle irriducibili :mescondo::merodolodalrider:

Inviato

Che curiose storie!

Chissà se ho visto quella zona, un paio d'anni fa era tutto un cantiere su quella strada e mi son seduta proprio prima!

Interessanti sono anche i paesini!

Grazie per le foto e le notizie simpatiche...un po' inquietanti per quello che riguarda le donne!

Buona giornata a tutti! :D

Inviato (modificato)

Che curiose storie!

Chissà se ho visto quella zona, un paio d'anni fa era tutto un cantiere su quella strada e mi son seduta proprio prima!

Interessanti sono anche i paesini!

Grazie per le foto e le notizie simpatiche...un po' inquietanti per quello che riguarda le donne!

Buona giornata a tutti! :D

no..no.. inquietarte, iera storia vera, quela che i le fazeva sentar e dopo le se lassava scivolar zo, come un rito propiziatorio dela fecondità.

Toto el resto xe solo ironia mia, senza volerghe mal a nissun.

cmq la baba che ghe gà fato far el giro, sul toco novo (sto anno i gà finì i lavori sela strada e de un malga un poco più avanti e altri collegamenti e percorsi vari) ghe gà anca contà la storia de su nonno, che lavorava là, i campi e le bestie tuto el giorno, finì el lavor el se ciapava ogni sera e el se fazeva el sentier che va da Peio alla val de Rabbi, a trovar la morosa!!! :cossaaa?::bacini:

Dopo el tornava la matina indrìo per la stessa strada a casa a lavorar :ehsi:

Te se immagini che cossa fà l' AMOR :bye::bye:

per la cronaca: Peio xe zà in alto, lui doveva scende, ndar sù, scender ed el iera riva (1200m de dislivel!!!) a Rabbi Fonti, e dopo tornava indrio

Modificato da el_falisca
Inviato

Grazie...

inquietante, non perché non sia vera, ma per la situazione della donna che stai rievocando!

Spero di avere interpretato bene.

Posso aggiungere anch'io un paio di foto, perché son posti che andavamo a vedere, negli itinerari giornalieri, per scoprire il territorio.

A Rabbi anche siamo stati, per il museo e per le segherie, poi il laghetto artificiale dei Caprioli, lì per stare in pace a fare pic nic, o al cimitero Austro-Ungarico di Ossana o verso il Tonale o anche a Pejo.

Per non parlare del Noce, che scorreva proprio sotto il nostro balcone, e da lì iniziavano gli allenamenti per le gare europee di quell'anno, 2005, e io non sapevo neppure che cosa era un forum e avevo la macchinetta digitale economica da un mese!.

A me le acque torrentizie danno sempre un'ottima sensazione!

Faccio una premessa!

Sono cosciente che sto allegando materiale proprio poverello, fatto da un'anziana senza cognizioni tecniche di fotografia...e l'elaborazione che ne faccio è elementare, solo ritaglio, ridimensionamento manuali...chiedo scusa...ma l'entusiasmo per le cose, anche da incompetente, mi fanno agire così...che ci devo fare?!!!

L'interesse è puramente emozionale!

frescuradeimontisg1.jpg

allenamentisulnocisgl0.jpg

vallerabbiisjy6.jpg

termedirabbiisvx2.jpg

Inviato (modificato)

concordo.... :p

sicome xe posti stupendi, anca se te pensi de gaverli giradi tuti, quando te torni ...xe sempre qualcossa che nò te gà visto.

Stò anno, son sta là due settimane, per completar le altre tre volte che iero sù........

nò go rivà a far tuto quel che me iero programà, nò per el tempo.... che iera stupendo per tuto el periodo, ma per tute le robe nove che i proponeva sto anno; ( là xe un continuo cantier per meter a posto e propor robe nove alla gente) mè son ritrovà un programma completamente .... ridefinido dal parco dello Stelvio, con roba, che i altri anni nò iera.

Stago ncora metendo a posto le foto de stò anno, e me son ricordà che ...son passa una mattina ..de buso, al "capriol lake" e gò trovà una bestiuza speciale là del centro visite

img2370rl3.jpg

img2371tj6.jpg

....i disi che le cavre con più de due corni le xe cative......ma ve digo che stà quà, la iera libera e fora dal recinto, la zogava coi fioi... chissà forsi la iera ancora tropo picia..o forsi iera una ecezion :confused:

...pazienza :aracheroba: ......mularia, stago lavorando per meter una scariga de foto.........pazienza :aracheroba: .......no sò da dover cominciar... se saria de meterle tute, starià taca al pc per mesi :bye:

Modificato da el_falisca
Inviato (modificato)

Scuseme un attimo: COME GA FATTO la mia risposta a nonna ivana a finir sora la fotografia? :confused::confused::noghesemo::noghesemo::cherobeara::cherobeara::ehno::ehno::cherobeara::cherobeara:

E COME GA FATO A GIUSTARSE??????? Opera dei maghi-MOD?

Modificato da Nona Picia
Inviato

...zonto ancora un per de foto, chiaramente scelte fra altre, cussì... dopo... me dedico a altre zone :

cartina, per chi no sà dove semo

altavaldipeiozf6.jpg

questa xe la veduta della cima ponte vecchio, dalla nova malga "talè"

cimapontevecchioij3.jpg

queste xe alcune foto del percorso per raggiunger la malga.......

img2188xk8.jpg

img2195jg3.jpg

..e per concluder, una panoramica dove se vedi, ndando in zò, Cogolo, quasi tacà Caledizzo, a dx un poco sù Comasine e a sx Celentino

img2187fj4.jpg

ale prossime foto de altri loghi :bye:

Inviato

....i disi che le cavre con più de due corni le xe cative......ma ve digo che stà quà, la iera libera e fora dal recinto, la zogava coi fioi... chissà forsi la iera ancora tropo picia..o forsi iera una ecezion :confused:

Con tuti quei corni in testa anche mi diventasi cativo :merodolodalrider:

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro