Vai al contenuto

Vi piace questo forum?


Vi piace questo forum?  

71 utenti hanno votato

  1. 1. Vi piace questo forum?

    • Molto
      47
    • Abbastanza
      17
    • Discretamente
      3
    • Poco
      4
    • Per niente
      0


Messaggi raccomandati

  • Risposte 94
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Go' votado...."Abbastanza".....solo per no lasar que el "Gran Pampel" se monti la testa, si no chi lo soporta dopo.... :papa::papa::papa:

Te quoto in pien Fabio, za son intrattabile de mio, se dopo me monto la testa no vien più nisun qua :porco::muto:

Comunque, a breve tirerò le somme de tutti gli interventi e dirò la mia a riguardo...aspetto che qualchedun altro voti :bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 2 settimane dopo...
  • 2 settimane dopo...

Ringrazio tutti quei che ga partecipado al sondaggio (grazie anche a quei due signori, che penso de gaver capido chi che xe (andando a vardar sul db), che ga votado "poco"...la prossima volta però cerchè almeno de giustificar la vostra scelta, xe facile sceglier un'opzion e dopo sconderse drio un dito...).

Se qualchedun vol ancora dir la propria, ben venga :bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

entro in questa simpatica discussion x dir ke go vota molto...soprattutto x el fatto ke nn avendolo frequenta x sai tempo al mio ritorno go trova molta + partecipazion...quindi molte più idee, molte più robe su cui discuter..quindi son soddisfatto...

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 1 mese dopo...

Mi no lo go frequentado tanto, ma posso dir che xe 'bastanza ben, considerando el fato che no posso dir niente a proposito del sport perche` proprio no seguo. Eco me par che principalmente sia nato pel sport, o me sbaglio? No me par mal graficamente, o forsi no xe che vardo 'ssai 'ste robe.

Ciau muli :bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi son iscritto da poco, ma da quel che go podù veder fin deso, xè un forum veramente sai bel, in particolare me piasi la varietà dei argomenti, dal calcio alla storia, dal cinema al petes.....ecc. E poi gli utenti me ga da tuti una bona impression: muli e mule sai cocoli.......

Bravo Sandro e bravi tutti

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 3 mesi dopo...
(...) ma credo che Sandro sia felice de come el forum se stia evolvendo. giusto? :D

Poco ma sicuro, a momenti no me ritrovo più con tutta la roba che xe su :s'ciopado: :merodolodalrider:

Approfitto della situazion per ringraziar nuovamente tutti quei che ga votado a questo sondaggio: come già detto in precedenza, tale sondaggio xe importante per capir cosa va e cosa non va :grin:

Me piasessi che, oltre a Kiri, anche gli altri nuovi arrivati disessi la sua...

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 3 settimane dopo...
Me piasessi che, oltre a Kiri, anche gli altri nuovi arrivati disessi la sua...

Orpo, come go fatto a perderme sta discussion? :unsure:

Go votado mooooooooooolto. Pecà che no iera l'opzion super :lol:

Stago benissimo qua e, come go avudo modo de dirghelo a Sandro de persona, son drogada del SDS. Xe impressionante! Me sveio, ciogo la colazion e vegno qua, a pranzo idem, per non parlar del resto della giornada. Se stago troppo lontana me sento mal :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Orpo, come go fatto a perderme sta discussion?

ah non so.. :D

sarà che la xe de prima che te se iscrivesi.. pol esser?

mi la go notada per caso.

Sandro magari te la pol metter in mostra ogni tanto cussì che la risulti tra i primi posti giusto per far lo sborone e sentirte i complimenti (o insulti) de tutti.

mi resto del stesso parer che go dado tempo fa.

(e anche se lo cambiassi oramai go votado e non posso modificar :D)

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×