Jump to content

Recommended Posts

Posted
Anche se per farlo andar su quel scivolo ghe xe voludo un poca de pazienza :lol:

ma neanche tanta in realtà...e dopo el ghe gà anche ciapado gusto... :lol: bravo le mio cagneto :10:

@damia e fra_fre: Grazieeee :lol:

Posted

ehm...bionda...volesi ricordarte che so dove te abiti e che auto te gà..o vedemo de darse una regoldada oppur.... :tesparo::ocioalabarela::gun:

e pò...sarà un motivo se el te gà molà e a grado el iera con mi....evapora.... :D

:merodolodalrider::merodolodalrider::merodolodalrider::merodolodalrider::merodolodalrider:

:bacini:

Posted
Scommetto che dopo anche assist ga voludo provar l'ebbrezza de far sto zogo sullo scivolo :grin::D

No no, senza de ti el scivolo no poso farlo, ghe mancheria :lol:

@nat&cucc: che bel....due donne che me brama :wub::D

Posted

ehmmmm no per dir ma

" un uomo fra due dame, fa la figura del salame"

:whistle:

ciau ciau Bostonassist :bye:

Posted (edited)

el sogno de ogni omo... :lol: ma vinzerò miiiiiiiiii... :rotfl:

(OT) Te ga za vinto :sighsob: El me ga lassado a mi per ti :pianto: ma mi no ghe rinuncio facilmente :aaaaaatttillla:

:rotfl:

Edited by cucciolina
Posted
tra i due litiganti ila terza se la gode..

adesso bisogna trovar la terza !!

ma...ma.... e allora??? come xè qua...gavè finì de attentar così ai morosi dei altri? (e in particolare al mio...). No perchè mi posso diventar moooooooooooolto cattiva....ve stermino tutte eh.... :aaaaaatttillla::tesparo::martel::gun:

:rotfl: :rotfl: :rotfl:

comunque...xè una battaglia persa....lui no gà oci che per mi... :rolleyes::rolleyes::baba::wub:

Posted
lui no gà oci che per mi... :rolleyes::rolleyes::baba::wub:

la bionda con cui lo go visto l'altro giorno la me diseva la stessa roba... :unsure: :unsure: mah... O| O|

e cmq bravo Orco!!!!!!!!!!! :bacini: :bacini: :bacini: e bravo anche Daris Togni de notolada in pie vizin al scivolo :lol: :lol: :lol:

Posted
volevo far notar che Orco xe el vero nome del cagnetto de Nat...

e prova ne xe stada una sera a casa sua quando el ghe xe planà sulla cojonera a Dido :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

e già...confermo il tutto...in primis che Orco doveva eser el nome....gavevo fatto anche un sondaggio via sms e a furor de popolo iera risultado vincitor...poi effettivamente quel che ga contado basketteam xè vero...e posso assicurar che Orco lo go ciamado subito dopo :lol::merodolodalrider:

bei momenti :D