cassoggi.npc Inviato 23 Ottobre 2008 Segnala Inviato 23 Ottobre 2008 stago quasi , perchè nò rivo a tirarme via stò c**o de malware. no sò, dove lo gà ciapado la mia dolce metà cmq xe la version aggiornada dela fam. antivirus e c.o. el te se presenta come una finestra de firewall, e se non te son sgaio e veloce , el te se installa e te la gà ca**da me par strano che el mio antivirus, nò voio far pubblicità, cmq un dei migliori, nò el gà i moduli per sti quà. (o forsi i li gà ma mi nò sò! ). bon..... oltre averve avvertì, xe qualchidun che ghè xe capità stà (dopia ndr), e come el gà fato? xe la posiibilità de meter, oltre al tuo antivirus, anche qualche filtro per stà roba? mi gò provà a veder su google, e ghè xe tante robe, programmi...... ma saria più contento sè qualchidun me dassi un cons. grazie e..... alè olga (per chi vol Alga ) Cita
Renè Inviato 24 Ottobre 2008 Segnala Inviato 24 Ottobre 2008 Alga..Alga Alè Alga!!!! (intendo sempre Marina Alga, la studentesa del Nautico amica mia ) Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.