Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

stago quasi :spacotutto: , perchè nò rivo a tirarme via stò c**o de malware.

no sò, dove lo gà ciapado :incazzado: la mia dolce metà :impica: cmq xe la version aggiornada dela fam. antivirus e c.o.

el te se presenta come una finestra de firewall, e se non te son sgaio e veloce , el te se installa e te la gà ca**da :memele:

me par strano che el mio antivirus, nò voio far pubblicità, cmq un dei migliori, nò el gà i moduli per sti quà. (o forsi i li gà ma mi nò sò! :uhm: ).

bon..... oltre averve avvertì, xe qualchidun che ghè xe capità stà :memele::memele: (dopia ndr), e come el gà fato?

xe la posiibilità de meter, oltre al tuo antivirus, anche qualche filtro per stà roba?

mi gò provà a veder su google, e ghè xe tante robe, programmi...... ma saria più contento sè qualchidun me dassi un cons. grazie e..... alè olga :F (per chi vol Alga :D )

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro