cucciolina Inviato 8 Agosto 2009 Segnala Inviato 8 Agosto 2009 Torna i sondaggi CULturali del SDS Son proprio curiosa de veder cosa vien fora Cita
enrico89 Inviato 8 Agosto 2009 Segnala Inviato 8 Agosto 2009 Mi go votà "Dipendi dai momenti".Perchè alora,se son in cessi pubblici piso in pie e anche se son a casa ovviamente ma qua de mattina appena sveio o prima de andar dormir che son rincoionido e stanco preferiso no rischiar de sbaiar mira e anche me sento..dopo se son casa de altri me seca ancora de più sbaiar mira e alora piso sempre sentà Cita
SandroWeb Inviato 8 Agosto 2009 Segnala Inviato 8 Agosto 2009 Sempre in piedi, stando naturalmente MOLTO attento de centrar sempre el buso Cita
Starlite Inviato 8 Agosto 2009 Segnala Inviato 8 Agosto 2009 Dipendi dai momenti. La matina apena sveio sempre sentà Cita
babatriestina Inviato 8 Agosto 2009 Segnala Inviato 8 Agosto 2009 son donna e no go dubbi, anche se i conta che una volta le donne campagnole, cole cotole longhe e senza biancheria intima, se fermava in pie, slargava le gambe... e se alleggeriva per strada! mi, de assai picia, che volevo sempre esser "come papà" , una volta go zercado de imitarlo anche in questo: no me ricordo, ma i me ga contado che xe stado un insuccesso pieno. Cita
dido76 Inviato 8 Agosto 2009 Segnala Inviato 8 Agosto 2009 me par de gaver sentido sta domanda al'ultima griglia cmq: sempre in piedi Cita
picia_tata Inviato 8 Agosto 2009 Segnala Inviato 8 Agosto 2009 (modificato) Essendo signorina .. no posso far altro che pisar sentada Modificato 8 Agosto 2009 da picia_tata Cita
Stefano79 Inviato 8 Agosto 2009 Segnala Inviato 8 Agosto 2009 Però el voto dovesi esser limitado ai soli maschietti, essendo quela delle femminucce una risposta scontada P.S: La fazo sempre in piedi Cita
Mamo Inviato 8 Agosto 2009 Segnala Inviato 8 Agosto 2009 Bon bon mi go meso dipndi, pero belisima quela del no faso mai pipi anca se xe imposibile si o si i meno zovini usa el catetere Saluti massimo Cita
dido76 Inviato 8 Agosto 2009 Segnala Inviato 8 Agosto 2009 Però el voto dovesi esser limitado ai soli maschietti, essendo quela delle femminucce una risposta scontada no sta pensar...xè anche quele che la fa in piedi Cita
basketteam Inviato 9 Agosto 2009 Segnala Inviato 9 Agosto 2009 visto che el sondaggio specificava "a casa"... sempre sentado perché: 1) xe più comodo 2) no ris'cio de no centrar el buso 3) xe più igienico... me ga spiegà una ginecologa che le donne ga meno infezioni urinarie rispetto agli uomini proprio perché fazendo sempre pipì sentade le riva a espellerne de più evitando che rimani dentro un poca che pol provocar infezioni... cusì i me la ga venduda e dato che no go elementi per controbatter ghe credo Cita
dido76 Inviato 9 Agosto 2009 Segnala Inviato 9 Agosto 2009 3) xe più igienico... me ga spiegà una ginecologa che le donne ga meno infezioni urinarie rispetto agli uomini proprio perché fazendo sempre pipì sentade le riva a espellerne de più evitando che rimani dentro un poca che pol provocar infezioni... cusì i me la ga venduda e dato che no go elementi per controbatter ghe credo e ti, spiega, te son andado a farte visitar da una ginecologa...o te ghe ga fato ti la visita? Cita
basketteam Inviato 9 Agosto 2009 Segnala Inviato 9 Agosto 2009 no xe che per forza per parlar con un dottor qualsiasi bisogna farse visitar eh... :D Cita
cucciolina Inviato 10 Agosto 2009 Autore Segnala Inviato 10 Agosto 2009 A casa sempre sentado!Paolo Bravo Paolo, così se fa! Molti mas'ceti, infatti, no se rendi conto dei "danni" che i fa fazendo pipì in piedi perchè ovviamente no pulissi lori i bagni. Se lo fazessi, i se senteria per benin Cita
iguanadan Inviato 10 Agosto 2009 Segnala Inviato 10 Agosto 2009 A casa sempre sentado!Paolo Bravo Paolo, così se fa! Molti mas'ceti, infatti, no se rendi conto dei "danni" che i fa fazendo pipì in piedi perchè ovviamente no pulissi lori i bagni. Se lo fazessi, i se senteria per benin io risolvo: la faccio in piedi e pulisco pure il bagno! Cita
cucciolina Inviato 11 Agosto 2009 Autore Segnala Inviato 11 Agosto 2009 io risolvo: la faccio in piedi e pulisco pure il bagno! Ahahahhahaha ben fatta, Dan! Cita
Puntina Inviato 11 Agosto 2009 Segnala Inviato 11 Agosto 2009 Fora de casa sempre in pie Sentadi solo in casa, tutti i maschietti, hanna un grande aiuto per la prostata!!!! Informarse con l'urologo!!!!Si vuota meglio la vescica Cita
picia_tata Inviato 11 Agosto 2009 Segnala Inviato 11 Agosto 2009 muahahaha gavè ragion , non xe solo per omini sto sondaggio infatti : http://www.magic-cone.it/ Magic-Cone è un imbuto di cartone usa e getta, l'unico strumento che permette alla donna di fare pipì stando in piedi. Cita
Stefano79 Inviato 11 Agosto 2009 Segnala Inviato 11 Agosto 2009 Hahaha, no i sa più cosa inventar Cita
picia_tata Inviato 11 Agosto 2009 Segnala Inviato 11 Agosto 2009 Hahaha, no i sa più cosa inventar Sinceramente no me ispira per niente pisar in un cono de carton .. Cita
dido76 Inviato 12 Agosto 2009 Segnala Inviato 12 Agosto 2009 ma xè anni che esisti robe del genere Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.