Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Mi go votà "Dipendi dai momenti".Perchè alora,se son in cessi pubblici piso in pie e anche se son a casa ovviamente ma qua de mattina appena sveio o prima de andar dormir che son rincoionido e stanco preferiso no rischiar de sbaiar mira e anche me sento..dopo se son casa de altri me seca ancora de più sbaiar mira e alora piso sempre sentà :D

Inviato

son donna e no go dubbi, anche se i conta che una volta le donne campagnole, cole cotole longhe e senza biancheria intima, se fermava in pie, slargava le gambe... e se alleggeriva per strada!

mi, de assai picia, che volevo sempre esser "come papà" , una volta go zercado de imitarlo anche in questo: no me ricordo, ma i me ga contado che xe stado un insuccesso pieno.

Inviato

Bon bon

mi go meso dipndi, pero belisima quela del no faso mai pipi anca se xe imposibile :lol:

si o si i meno zovini usa el catetere :p

Saluti

massimo

Inviato
Però el voto dovesi esser limitado ai soli maschietti, essendo quela delle femminucce una risposta scontada :D

no sta pensar...xè anche quele che la fa in piedi :D

Inviato

visto che el sondaggio specificava "a casa"... sempre sentado perché:

1) xe più comodo

2) no ris'cio de no centrar el buso

3) xe più igienico... me ga spiegà una ginecologa che le donne ga meno infezioni urinarie rispetto agli uomini proprio perché fazendo sempre pipì sentade le riva a espellerne de più evitando che rimani dentro un poca che pol provocar infezioni... cusì i me la ga venduda e dato che no go elementi per controbatter ghe credo

Inviato
3) xe più igienico... me ga spiegà una ginecologa che le donne ga meno infezioni urinarie rispetto agli uomini proprio perché fazendo sempre pipì sentade le riva a espellerne de più evitando che rimani dentro un poca che pol provocar infezioni... cusì i me la ga venduda e dato che no go elementi per controbatter ghe credo

e ti, spiega, te son andado a farte visitar da una ginecologa...o te ghe ga fato ti la visita? :mescondo::D:p

Inviato
A casa sempre sentado!

Paolo

Bravo Paolo, così se fa!

Molti mas'ceti, infatti, no se rendi conto dei "danni" che i fa fazendo pipì in piedi perchè ovviamente no pulissi lori i bagni.

Se lo fazessi, i se senteria per benin :D

Inviato
A casa sempre sentado!

Paolo

Bravo Paolo, così se fa!

Molti mas'ceti, infatti, no se rendi conto dei "danni" che i fa fazendo pipì in piedi perchè ovviamente no pulissi lori i bagni.

Se lo fazessi, i se senteria per benin :D

io risolvo: la faccio in piedi e pulisco pure il bagno! :p

Inviato

Fora de casa sempre in pie :D

Sentadi solo in casa, tutti i maschietti, hanna un grande aiuto per la prostata!!!! :p:rolleyes::p:rolleyes:

Informarse con l'urologo!!!!Si vuota meglio la vescica

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro