-
Chi sta navigando
Nessun utente registrato visualizza questa pagina.
-
Ora Popolare
-
Statistiche Utenti
-
Statistiche forum
-
Discussioni Totali18,5k
-
Risposte Totali774,8k
-
-
Le ultime risposte pubblicate
-
Detto che parlemo de una società privata e non xe che un de noi "controlla i eventuali novi compratori" e non lo fa neanche le autorità, visto che i eventuali novi compratori vien decisi da chi vendi. Ma andemo oltre. Ok, preoccupemose de chi ne compra. E dopo? Anche se ghe andemo a far i raggi X, andemo a legger la fedina penale, chiedendo una visura dei novi (ipotetici) acquirenti alla fine cosa capimo? Se un riva, paga i debiti e metti su una squadra che scendi in campo cosa te vol dirghe? De cosa te lo accusi? Che nel 2014 non ga pagá un F24? O che magari el suo business non xe proprio in linea con l'etica tua o mia? Perché ok che tutti speremo che un che metti i soldi devi esser anche una bravissima persona, ma nel 99.9% dei casi non xe cussi. Non xe che Al Khelaifi rampollo de una famiglia che governa el suo paese non rispettando propriamente i diritti umani sia umanamente pezo de Ben Rosenzweig che nel suo massimo de stronzaggine ga lasá 20 persone per 3 mesi senza stipendio (che xe una roba gravissima, sia ben chiaro). O non c'è che la Red Bull sia proprio el massimo del salutismo, anzi, se proprio dovemo dirla tutta xe una bibita che ga creá più danni che altro. Eppur Mateschitz se n'è stra sbatti se muletti de 16 anni ghe ne bevi 4/5 al giorno e fra 10 anni i gaverá el fegato de Ciano Trapola dopo 40 anni de grapette a Borgo. Dovessimo farghe i raggi X del moralismo anche all'austriaco? O al palazzinaro romano a cui magari ghe de fallide due o tre volte le aziende lasando in strada muradori e fornitori con le pezze al c**o? Ma se andassimo a legger la biografia de Biasin semo sicuri sicuri che almeno una volta non gabi dito una parolaza? O non gabi licenziá ingiustamente una persona? Quando poi San Pietro scenderà dal Paradiso piena de pila e comprerà la Triestina ne andará ben o magari sarà anche qualchedun che storzi el naso perché i pescatori de Tiberiade nord non xe proprio ben visti da quei de Tiberiade sud. Va a saver.
-
Certo come no, dopo riva Aletti o Pontrelli de turno e ti in persona te saria el primo a lamentarte.
-
gavemo semplicemente opinioni diverse, non se che son mona mi o ti. Mi voio semplicemente dir che chi de dover(no mi e ti, manco gli altri utenti e manco siora Jole) ma la politica, la federazion italiana calcistica DEVI valutar attentamente chi compra, sè gà i titoli e la capacità economica per farlo. La Triestina da -13 attuale xe sotto osservazion, me par assodado. Se si come tutti speremo niente de dir, se no allora se va in tribunal dal curatore fallimentare dato che me par assodato che con questi in caso duremo solo ancora qualche mese. Dopo una proprietà pezzo dell'altra dovessimo tutti andarghe con i pie de piombo a parer mio. Perchè ogni volta se esaltemo inutilmente e dopo semo sempre puntualmente fregadi. Noi quante proprietà diverse gavemo avudo in 40 anni? una marea... a Udine una generazion conossi solo i Pozzo praticamente. Questo servi alla Triestina, la STABILITA' non un continuo via vai de proprietà che prometti mar e monti e dopo non fa mai una beata minchia... Parer mio ovviamente sia chiaro.
-
Concordo con Gazza. Non siamo nelle condizioni di poter fare le pulci a chi in questo momento rappresenta l'unica ancora di salvezza per continuare a fare una serie C (poi il discorso salvezza sul campo è un'altra storia, sarà durissima ma almeno avremo un motivo per andare allo stadio e tifare), a fronte della sparizione dal mondo del calcio per la prossima stagione e la prospettiva fra due anni di ripartire dall'interregionale, ammesso e non concesso che qualche imprenditore o società voglia rilevarci in Interregionale. No, no, non c'è il minimo dubbio sul fatto che qualsiasi proposta concreta in questo momento va presa a scatola chiusa.
-
Collaboratori Popolari
-
Miglior Contributori
-
Dillo a un amico